luni, mai 31, 2010

Wir sind Grand Prix!!!


am facut simbata seara experienta, e foarte greu sa iti bata inima pt. doua lucruri o data!! ramine avantajul, ca oricare ar fi cistigator, te bucuri! asa ca am tinut puternic pumnii participantilor romani, am si sunat la telefon , sa ii votez dar m-am bucurat apoi din tot sufletul pt. marele succes al Lenei! si ca de fiecare data am admirat sentimentul de solidaritate a tuturor de aici vizavi de orice eveniment mare, sintem papa, sintem vicecampioni la fotbal ( in neuitata vara a lui Klinsmann )sintem acum Grand Prix. M-am bucurat mai ales ( probabil inca fosta profesoara din mine!! ) ca Lena a dovedit ca o rochie decenta, o tinuta tinereasca fara seaman, multa incredere in sine, multa daruire pt. ceea ce faci atrag dupa sine si succesul! si l-a avut din plin si ne-am bucurat cu totii pt. ea!

8 comentarii:

laura spunea...

Pentru ca Danemarca a prezentat, in opinia mea, o melodie pe "felia" eurovizionului mie mi-a placut si o vedeam cistigatoare.Insa recunosc,ca prin atitudine,simplitate in aparitie si printr-o melodie interesanta,nu contest locul intii ocupat de Germania.Mi-a placut sincer cum de altfel mi-au placut si alte piese inclusiv a noastra sau a Albaniei,
Islandei si...de ce nu, a Greciei.
Oricum,felicitari Germania!
Nu iau in seama comentariile cum ca,Germania fiind o putere "trebuia" sa cistige dat fiind actuala criza...!

viorica spunea...

Spre deosebire de editiile din ultimii ani,unde au predominat asa zisele "cantece" zgomotoase,lipsite de melodie,insotite de miscari scenice ale unor grupuri pe care imi era greu sa le urmaresc,imbracati care mai de care mai fistichiu si shocant,editia asta mi-a placut sub mai multe aspecte:cantece care au devenit deja slagare,tinuta vestimentara mult mai "cuminte" si multe voci exceptionale.Daca povara alegerii castigatorilor ar fi picat pe umerii unui juriu,cred ca le-ar fi fost foarte greu sa-i aleaga pe cei mai buni.Desigur ca exista multi nemultumiti de rezultat,dar si multumiti.Am tinut cu tot sufletul cu reprezentanta Romaniei si desi nu sunt fan Paula Selling o felicit pentru locul ocupat in concurs,mi-a placut din foarte multe puncte de vedere si reprezentanta Germaniei si o felicit pentru performanta de a fi adus tzarii sale atata bucurie despre care vorbesc toate ziarele de aici si posturile de televiziune.Sunt sigura ca urmatoarea editie a Eurovisionului va fi o editie mult mai buna,fiindca primul pas in directia asta a fost facut anul acesta.

vergi spunea...

@laura: au fost cu adevarat o multime de melodii frumoase, care ar fi meritat fiecare in parte sa cistige! cum insa exista doar un loc 1, ce era de facut? romania s-a prezentat formidabil, unica mea critica ramine de fiecare data, cine le imbraca pe soliste?, ca mai de fiecare data e cu critica mare in presa. Costumul acela de latex era total nelalocul lui in un asemenea concurs. Sper si eu din suflet , ca nu crede nimeni, ca e legata de criza victoria germaniei, mai sint si alte tari in stare sa organizeze la anul concursul!!! oricum nemtii au luat de 9 ori 12 puncte si asta deja spune ceva.

vergi spunea...

@viorica: ai prins esentialul ,adica a aparut o noua directie a concursului. Personal recunosc, ca a fost pt. prima data ca am urmarit tot concursul, de regula era mult prea plictisitor la capitolul punctaj. Apoi era cu adevarat greu sa tot urmaresti concurs de sini goi, fuste mult prea scurte si montaje de la costume la backstagesänger unul mai aiurea ca altul! anul acesta au fost voci minunate, cintece , pe care la citeva minute dupa ascultare le zumzaiai tu in bucatarie!!!, tzinute de mare spectacol, multa simplitate si tocmai prin ea multa eleganta! si bineinteles ca exista ca la orice concurs multumiti si nemultumit, multa lauda si multa critica! cind e indreptatita e perfect, cind e rautacioasa insa, nu mai e bine, iar cind e insinunanta e rau de tot!!!

floridecamp spunea...

felicitari!!!
cum arata oare inima ta incarcata cu atata fericire?are culorile aurului si a bronzului!!nu poate fi decat frumoasa si implinita.sunt asa de rare momentele de bucurie dubla incat iti urez sa le savurezi din plin!!!!despre melodie -imi place la nebunie ritmul anilor 60 asa ca e pe gustul meu.numai bine!!!!!si la anul sa organizati un spectacol cum numai nemtii stiu sa il faca-adica totul va merge ca un ceas ...culmea elvetian hahaha

vergi spunea...

@floridecimp: ai formulat fantastic, la anul sa faceti...adica, pe linie, aici lumea se implica personal in orice ar apartine de fapt doar unor organizatori sau evenimente. Cel mai mult mi-a placut, cind au aparut dupa alegerea papei titlurile, " wir sind Papst", adica noi sintem papa! si cumva ne simteam cu totii papa, ca sa nu mai spun ca la ultimele mondiale de fotbal, eu care nu le am deloc cu mingea rotunda, am urmarit fiecare meci, in care juca echipa germana! e mare lucru sa stii ca orgnizator sa iti atragi lumea de partea ta cu trup si suflet!

Katja - stapana de Athos spunea...

Faina piesa. Mi-a placut, cu toate ca eu tineam cu Romania. A, se barfeste in targ faptul ca a castigat Germania pentru ca e singura tara care isi va permite la anu' sa organizeze show-ul. Hihihihi!

vergi spunea...

@katja: piesa e cu adevarat buna, ce se birfeste, asta este, gura lumii nu se poate opri. Dar citeam acum citeva minute in cite tari in europa a si ajuns cintecul pe locul 1 in topuri sau pe cele mai bune si ma intreb, chiar o europa intreaga se poate pacali???adica topurile astea au si ele niste reguli si nu cumpara nimeni o piesa, care nu merita sa fie ascultata! cit despre cine e in stare sa organizeze festivalul, na ja, chiar asa saraca nu a ajuns toata europa!!!cintareata romanica a fost cu adevarat buna, piesa lor admirabila, ma repet, pacat ca nu si tinuta ei!! si daca tot era in latex toata, macar o tinunta ca lumea sa fi avut la cintat, cu picioarele alea aruncate asa in fatza, imi pare rau, eu am intors capul, desi am sunat sa o votez!!