sâmbătă, ianuarie 01, 2011

La multi ani 2011!!!!






Am intrat de citeva ore in noul an si bineinteles ca gindurile mele bune se indreapta si spre voi! va doresc un an bun de tot , cu multa sanatate si bucurii ,cu vise, cit ar fi ele de indraznete ,implinite! trecerea in anul cel nou am facut-o la prieteni buni , cu sarmale si piftie, vorba aia ca la mama acasa! si am facut ce face mai fiecare in noaptea asta lunga si frumoasa, am mincat , am baut , am dansat, pina nu ne-am mai simtit picioarele, am facut bilanturi si planuri de viitor! unul din puncte, prezenta in blog! plecam luni citeva zile in Egipt, ne e dor de soare! dupa care abia astept sa va revad! bine ai venit 2011! te rog sa fi bun de tot cu toata lumea!!!

12 comentarii:

Mihai spunea...

Cu o rugaminte atat de sincera spre Noul An, fii sigura ca se va indeplini dorinta ta! Concediu placut, fara evenimente neplacute, cu mult soare si odihna. Sa va intoarceti acasa sanatosi!

vergi spunea...

@mihai: asta sper si eu, sa fie un an bun cu toti oamenii buni! ca merita! de la concediu astepti intotdeauna sa fie frumos, o speram din tot sufletul! desi o facem de ani de zile , tot ciudat mi se pare sa vad iarna de afara si sa stiu ca in citeva ore straluceste soarele!

laura spunea...

Vacanta placuta, un an nou cu sanatate si relizari cit mai multe!

vergi spunea...

@laura: multumim mult de tot! o sa ne straduim , sper ca fara prea mare efort, sa facem ce e mai bun din zilele insorite, care ne asteapta!! plecam oricum cu prieteni buni, asa ca macar la capitolul voie buna, va fi totul perfect!

Katja - stapana de Athos spunea...

Laaaa multi aaaaani!
Ce frumosi ati fost in noaptea dintre ani. Si veseli, asa cum stiti voi sa fiti tot timpul. Un concediu calduros si relaxant!

vergi spunea...

@katja: chiar am fost veseli, ca mai ales in noaptea de revelion nu e voie sa fie nimeni trist! de cite ori incepe un an nou, e asa de plin de sperante! frumosi ne-am dat silinta sa fim si daca mircea si-a pus costum si nu a dat nici macar cravata jos toata noaptea, e deja ceva!!! multumim de urari, daca o sa fie soare mult si deja va fi un concediu minunat!

vioroca spunea...

Va doresc un An Nou bun,cu sanatate si multe bucurii,petreceri minunate cat mai multe,impreuna cu familia si cu prietenii.Concediu placut!Sa va bronzati frumos si sa va reincarcati bateriile,pentru a va intoarce cu si mai multa putere de munca!
LA MULTI ANI !

vergi spunea...

@viorica: sintem siguri ca va fi un concediu frumos, ca prea ne este dor de soare! sintla fel sigura ca vom petrece in continuare, avem noroc de un cerc de prieteni , cu care ne vedem mereu, asa ca deja in februarie de ex. se anunta primul party in anul acesta.

luma spunea...

la multi ani cu sanatate si tot ce va doriti!
sa va intoarceti bronzati, voiosi si sanatosi!

floridecamp spunea...

rochia e de 5 stele!!!o ador!!!
noul an sa va aduca sanatate ,iubire si noroc!!!!!!
saluta soarele din partea mea!!! va doresc distractie maxima si sa va intoarceti cu bine!!!!pupiciiiiiii

vergi spunea...

@luminitza: desi cu intirziere , multumesc mult de tot de urari, nu am apucat inainte de plecare sa mai deschid laptopul, asa ca raspund abia acum. Si voua mult, mult noroc si numai bucurii!

vergi spunea...

@floridecimp: mii de scuze pt. intirzierea raspunsului, abia ne-am intors ieri din concediu ! multumesc pt. urari, si voua numai bine si un an nou frumos de tot! rochia e cu adevarat frumoasa, foarte simpla dar mie mi-a placut si daca iti place si tie, avem gusturi comune!soarele il salutam oricum zilnic si dupa cum se vede o sa il salut si la noi ca se pare ca iarna chiar a trecut!