marți, martie 08, 2011

92




Nu e vorba de o cifra magica, e virsta pe care a implinit-o duminica pe 6 martie soacra mea Marioara! asa ca a fost de la sine inteles ca ne-am dus la Cluj doar pt. doua zile, care zile insa au adus atita bucurie in sufletul ei , incit a meritat sa o fi facut si sa fi mers pe jos! pe mine ma impresioneaza de cite ori o vad, o femeie in virsta, care are , cum mai spun eu, minte pt.noi toti! scleroza?? poti sa uiti, stie tot, vorbeste cu un glas cristalin si tineresc, nu o incurci cu niciun fel de conversatie. Si care , desi nu mai vede deseneaza si scrie versuri! asa, pt. ea, pt. noi! inca o data si din tot sufletul La multi ani!! e odihnitor pt. noi toti, sa stim ca viata stie sa fie si buna!

15 comentarii:

Mihai spunea...

La multi ani si sanatate, pentru doamna Vanca, mama lui Mircea! Tot respectul si admiratia pentru felul in care arata si pentru spiritul tanar pe care il are, am vorbit si eu la telefon cu dansa si sunt in continuare, de-a dreptul impresionat.

... tot Mihai spunea...

P.S. Ca o coincidenta, in aceeasi zi s-a nascut si stranepotul lui Mami si Tati (cu care familia Vanca in tinerete a avut o frumoasa legatura de prietenie), fiul Luminitei, Florian Serge Benjamin! Sa ne traiasca, la multi ani, noul nepotel! :)

vergi spunea...

@mihai: mai intii si mai intii sa ne traiasca nepotelul! frumos dar de ziua soacrei mele, sa ii dea Bunul Dumnezeu zile multe, multe de tot, cum de altfel a facut-o cu soacra mea. E cu adevarat impresionant sa vezi pe cineva la o virsta impresionanta, care se poarta de parca anii nu ar fi trecut peste el! sa nu fie picioarele, care nu o mai asculta, nu ai zice ca are virsta!!! o sa se bucure de urari, de fapt va citi si blogul si comentariile!

Robert spunea...

La multi ani! Si o batranete cat mai frumoasa si mai usora.

vergi spunea...

@robert: multumim mult de tot! o sa se bucure, mai ales ca am rugat-o pe cumnata mea sa ii arate si blogul si comentariile.Sa ne dea Bunul Dumnezeu tuturor zile asa de multe si de frumoase!

floridecamp spunea...

cat de fericit trebuie sa fie sotul tau ca dumnezeu i-a dat bucuria sa fie alaturi de mama sa atata vreme!!!!!!
ii doresc sanatate ,fericire ,noroc si multe bucurii!!!
la multi ani, distinsa d-na!!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: o sa se bucure de urari, de fapt o sa si le citeasca singura! ca uite asa se citeste blogul meu de la mic, la mare si la foarte mare!!! sigur ca mircea e fericit ca a ajuns o virsta asa de frumoasa si mai ales e asa de sanatoasa exact unde trebuie la anii astia! ca daca e capul sanatos, e totul!

Viorica spunea...

Frumoase fotografii!
LA MULTI ANI cu sanatate Doamnei Marioara Vanca!
LA MULTI ANI nepotelului nostru Florian Serge Benjamin!

vergi spunea...

@viorica:multumesc si eu de urari!!sa traiasca amindoi sarbatoritii! cu bucurii si sanatate!

genius spunea...

ce fericire sa o aveti!
sa va bucurati de domnia sa cat mai mult! la multi ani!

vergi spunea...

@genius: multumim mult de tot de urari! oricum mare bucurie ca a fost viata asa de buna pina acum si e inca printre noi!

luma spunea...

La Multi Ani cu sanatate!chiar frumoasa coincidenta!
imi cer scuze de prezenta mnai rara pe bloguri dar puiul nou Florian, nascut in aceeasi zi cu mama lui Mircea imi rapeste ceva mult timp acum, la inceput:-)

vergi spunea...

@luminitza: multumesc de urari !cu atit mai mult cu cit imi inchipui ce greu iti este sa iti rapesti fiecare minut! cu un bebe si un copilas ma gindesc ca e tare greu dar si atita de frumos! soacra mea s-a bucurat mult de tot de , cum a spus ea, cel mai frumos cadou de ziua ei!!o coincidenta minunata, sa se nasca florian chiar pe 6 martie!asa ca in mod precis avem in fiecare an doi aniversari, marioara , care o sa ajunga pina la 100 de ani si florian, care o sa ajunga tot pina la 100 de ani!

Cornelia spunea...

Draga Mircea, si noi iti dorim din toata inima, sa te bucuri multi ani de mamica ta, si dinsa sa fie sanatoasa, sa aiba numai bucurii si fericire alaturi de voi si de familie.


L A M U L T I A N I !!!!!!

vergi spunea...

@cornelia: va multumim din suflet! e asa de frumos sa mai fie o mama printre noi, ca iti vine sa o porti pe palme! sigur , fiecare isi iubeste parintii dar eu una am constatat, ca de ce a trecut timpul, de aia mai mult am inteles ce valorosi si fara seaman au fost parintii nostri si mai ales ce minune este sa ii ai cit mai mult alaturi de tine! cind nu mai ai parinti , ramii cumva o jumatate de om!