duminică, martie 27, 2011

Primavara in marsh






cred ca niciodata nu am scris asa de mult despre primavara ca in anul acesta! poate unde i-am dus dorul mai mult ca oricind dupa iarna asta grea! poate unde mi-am adus aminte ca pe 25 martie acum 22 de ani soseam aici! incepusem sa tin chiar un jurnal de zi si prima insemnare chiar asa suna, " 25 martie 1989, Buna Vestire. Poate e un semn sa venim intr-o asemenea zi, poate chiar o buna vestire va fi toata viata noastra noua!" cind au trecut anii, greu de spus, cum? usor de spus, cu sperante implinite, cu greutati depasite si cu bucuria de a putea trai acum o primvara asa de frumoasa! la care in mod precis se vor aduna atitea altele la fel de frumoase! prima zi in o lume noua a fost plina de surprize, bucurii, care nu mai aveau cum sa se repete. Bucuria de a vedea aeroportul din Frankfurt, despre care doar povesteam copiilor la orele de limba germana si oftam in sinea mea ,convinsa ca nu am cum sa il vad vreodata!! bucuria de a merge pt. prima data pe o autostrada!! si nu in ultimul rind bucuria de a avea aici mica noastra familie!si lista bucuriilor e asa de lunga!!!! lunga a fost si lista greutatilor dar le-am uitat! a ramas doar gindul la viata frumoasa de acum! pt.care sintem recunoscatori Bunului Dumnezeu in fiecare zi!

8 comentarii:

Cornelia spunea...

Dragii nostri, noi sintem convinsi ca asa niste prieteni buni si sinceri pe care ii avem in persoanele voastre, vor avea si de acum inainte primaveri frumoase si ani cu mult succes si multa fericire alaturi de cei dragi si de Prietenii adevarati.
Cu mult drag, Cornelia si Adi...

vergi spunea...

@cornelia: multumim mult! stim oricum ca in tine si in adolf vom avea mereu niste prieteni dragi si adevarati! asa ca vom avea toti in continuare multe, multe primaveri frumoase de tot! in care sa ne vedem cit de des!

Viorica spunea...

LA MULTI ANI si cât mai multe primaveri cu pomi înfloriti,sanatate si bucurii!

vergi spunea...

@viorica: multumim de urari! sa te auda Bunul Dumnezeu! o sa fie ani si bucurii, cite flori in pomul roz din fata casei!!! din care desigur o sa va dam si voua!!!

Mihai spunea...

Trece timpul! Intr-adevar, a fost o Buna Vestire si pentru voi, atunci, asa cum e an de an pentru toti crestinii. Uite ce interesant, la voi toti pomii sunt infloriti, aici abia acum incep...

vergi spunea...

@mihai: timpul trece mult prea repede. Cind ma gindesc in urma, parca a fost ieri totul, dupa care imi pare asa de indepartat, tot ceea ce am trait aici mai ales in primele saptamini!acum mi se pare ca nici nu am trait altundeva! o tot spun de citeva zile, era cazul sa ne bucure si pe noi primavara! dar nu inteleg, de ce va pagubeste pe voi????

floridecamp spunea...

nimic nu e intamplator pe pamant.bunul dzeu va oferit zi mare de plecat la drum intr-un nou inceput.nu a fost usor dar cu speranta si dragoste poti spune azi dupa 22 de ani''a meritat''.pup

vergi spunea...

@floridecimp: noi am plecat inainte de revolutie si am fost bucurosi sa gasim aici o viata complet noua! dupa revolutie, pe masura ce au trecut anii, ne-am bucurat tot mai tare!!! sigur ca nimic nu e intimplator si eu ma bucur de fiecare clipa frumoasa, pe care ne-o da viata! si mi-as dori din tot sufletul ca toata lumea sa aiba parte de o viata frumoasa, in care fiecare zi sa fie cu adevarat o bucurie!!!