duminică, martie 20, 2011

Verde







de citeva zile a sosit cu adevarat primavara, incredibil , totul e verde, pasarile cinta, florile coloreaza gradinile, una mai frumoasa ca alta! si m-a dus gindul la copilaria mea, cind jucam un joc ( neinteles pina azi de mine!) VERDE. Adica, erai obligat sa ai tot timpul la tine ceva verde si cum erai intrebata, trebuia sa arati verdele. Ce nu imi aduc aminte este insa, ce se intimpla , daca nu aveai verde la tine! Asa ca azi am dat o fuga in Olanda, unde am constatat ca totul era cu adevarat verde si mai ales ca iesise toata lumea cu mic si mare afara! in parcarea, in care am lasat masina era o mare de masini ( si noi am fotografiat doar dintr-un unghi!), pe strada om linga om! plus semnele dragi ale primaverii, soare si flori! dar sa ma intorc la jocul copilariei, oare ce sa fi insemnat? dorul de primavara? poate stiti! si ptc. in doua zile incepe cu adevarat primvara, tuturor una frumoasa de tot!

9 comentarii:

Viorica spunea...

Singurul semn "verde" de primavara pe care l-am vazut recent venind cu trenul de la Brasov,a fost un câmp cu grâu încoltit,o splendoare.
Jocul copilariei noastre se numea:verde viu pe loc!Daca cineva îti spunea aceste cuvinte magice si nu aveai macar un fir de iarba,primeai o pedeapsa,drept care când presimteam ca a început sezonul jocului,aveam o singura preocupare serioasa:sa am "verde viu" pe loc!

vergi spunea...

@viorica: aha, uitasem, cum se desfasura jocul! stiu doar ca era un cosmar chiar mai mare ca nu mi-am facut o lectie, cind ajungeam la scoala si imi dadeam seama ca nu am nimic verde la mine!!de fapt aici nu ar fi greu de jucat.Si iarna e destul de verde, eu inca nu am vazut in 22 de ani iarba uscata!

Anonim spunea...

Nu cunosc jocul,dar toate nuantele de verde,acum sint preferatele mele dupa o lunga iarna.

laura spunea...

Laura,anonima!

Mihai spunea...

Ah, Olanda, ce frumos! Acusi acusi vine si pe-aici primavara si parca vad ca iar nu o sa observam florile pomilor si cum inverzeste totul, ca prin minune...

vergi spunea...

@laura: ai dreptate, dupa iarna asta lunga si grea e mai mult decit o bucurie sa vezi totul colorat. Asa ca ,la cit de multe flori si soare! sa ne umple sufletul!

vergi spunea...

@mihai: sigur ca vine primavara si la voi, eu oricum am rugat-o sa vina!! ca nu mi-a venit azi sa cred, ca am stat toata dimineata in praxis cu usa deschisa si soarele navalind pina si pe ecranul computerului!!!ai spus insa ceva foarte adevarat, chiar s-ar putea sa nu observati schimbarile, primvara vine asa de tumultuos, ca pina si eu, care nu am alta treaba pe autostrada decit sa observ zilnic, ce mai fac copacii, ma trezesc ca de la o zi la alta e totul verde de tot!!!

floridecamp spunea...

primavara sinonima cu renasterea!!!atat de verde si de frumos!!!va doresc o primavara minunata!!!

vergi spunea...

@floridecimp: cred ca mai e putin si schimb numele blogului in primavara! ca fac ce fac si scriu doar de ea!va doresc si eu o primavara minunata, urmata de o vara pe masura si uite asa, trec anotimpurile si fiecare e frumos la vremea lui, dupa care oftam dupa urmatorul!!!