miercuri, iunie 17, 2009

Ne revedem pe 30 iunie!


am sa lipsesc citeva zile, motivat desigur! vreau sa va las cu un zimbet pe buze si sa va regasesc cu acelasi zimbet! cum spunea mami? plinsul costa cit risul! asadar sa ridem!!

Un director si o secretara calatoresc impreuna in interes de servici desigur. La hotel primesc o singura camera, asa ca inainte de culcare intreaba secretara, cum dormim draga? ca director si secretara sau ca sot si sotie! ca sot si sotie raspunde el . Atunci intoarce intoarce naibilor spatele si dormi o data, zice ea!!!

Eu nu beau, nu fumez, nu imi insel nevasta, ma culc la ora 22 si ma scol la sase , nu iau droguri, poveste un barbat altuia. Da mai am o luna, ies eu din puscarie!!!

12 comentarii:

laura spunea...

Chiar ai reusit sa ma faci sa zimbesc.De altfel, si zimbetul tau e molipsitor... eu mi te amintesc mereu cu zimbetul pe buze.Oriunde pleci,sa ai o sedere placuta!

vergi spunea...

@laura: plec in romania si stau citeva zile. Pe de parte ma bucur enorm de revederea familiei, pe de alta parte ramine durerea ca mami nu mai este si a si trecut un an!! ne vom aduna insa cu totii si vom avea precis sentimentul, ca undeva este si ea.Cit despre zimbet, repet, a fost scoala lui mami, care nu mi-a dat voie niciodata sa fiu trista, indiferent de motiv. Si bine a facut! plus ca am o meserie , in care pe bune trebuie sa zimbesc tot timpul!! si sa vorbesc, ceea ce de fapt nu imi displace.

viorica spunea...

Noi,toti cei dragi tie de aici,cu mic,cu mare,te asteptam cu cel mai mare drag si nerabdare.Drum bun!!!

vergi spunea...

@ viorica: ca voi asteptati e o treaba dar ce mult astept eu!!! o sa fie o adevarata vacanta, in care sint sigura ca voi fi rasfatata, cum se intimpla de fiecare data!

Luminitza spunea...

ce frumos ai impletit voia buna in articol, exact cum i-ar fi parut bine si lu' mami, nu sa stie ca pleci cu o ocazie atat de trista defapt!
iti urez inca odata drum bun si ai grija de tine!simai ales pastreaza voia buna pana la capat, ca mami oricum te vede si te aude, o particica din ea fiind chiar in tine si-n sufletul tau tot timpul!

vergi spunea...

@luminita: multumesc de vorbele bune! o sa fie simbata o zi grea dar dupa aia ne vom putea bucura in liniste unii de altii. Si mami e cu adevarat in noi toti.Si se va bucura de acolo, unde a plecat, sa ne vada pe mai toti in locul , pe care il iubea cel mai mult, mosia!

Katja - stapana de Athos spunea...

Faine bancurile. Abia asteptam sa te revdem!

Mihai spunea...

Acum, dupa ce au trecut zilele atat de repede si ai atatea fotografii si atat de multe de povestit, abia asteptam cu totii postarile tale! :)

Medeea76 spunea...

Vergi, bine ai revenit acasa! Te asteptam cu drag pe blog.

vergi spunea...

@mihai: asta se numeste santaj !!! eu tocmai voiam sa anunt, ca un timp am sa lipsesc, tu ma iei la sentiment , ca sint asteptata!!!sa vedem, cert este ca eu sint asa de disciplinata, sa duc la capat, ceva ce am inceput si sa nu dezamagsec pe nimeni sau ma rog, sa ma straduiesc, dar pe de alta parte , timpul asta, eternul dusman!! de ieri acum am apucat sa deschid laptopul si asta pt. cinci minunte!!!

vergi spunea...

@cristina:uneori ne dam seama, ce mari sint de fapt vorbe mici, obisniuite, cum ar fi de ex. , niciunde nu e ca la casa omului! si o spun asta, dupa ce fara exagerare, dincolo de evenimenutul trist , care ne-a adunat, am avut la brasov si la mare cred , cea mai frumoasa sedere, de cind vin eu de 20 de ani acasa!!si totusi , cind am vazut din avion verdele nostru, mi s-a parut o vesnicie , pina am coborit. Sper din suflet sa imi gasesc timp sa scriu mai departe, desi eram ferm hotarita, sa pun punct un timp. Dar a fost destul sa vad tristetea din ochii lui viorica, replica ei, ca ea se va uita mai departe zilnic si ma va cauta, sa imi scrieti voi acum, ca ma asteptati, si mi-am si adus aminte de ce spun eu, timp nu ai, iti faci!!

vergi spunea...

@luminitza:un raspuns intirziat, ca abia azi am gasit rindurile tale.Eu sint prin excelenta construita si sint recunoscatoare pt. asta, sa imi pastrez mereu zimbetul si voia buna, chiar daca sufletul plinge! cui, ce i-ar aduce sa pling si eu??? mai ales ca prin sederea la brasov, care in final s-a prelungit la cinci zile, prin ziua aceea la mare am avut parte de o sedere minunata!!uneori ma gindesc, ca e mare avantaj sa vii rar acasa, toata lumea te primeste ca pe un vip!!!