miercuri, iunie 10, 2009

Trandafirii mei




Bunul Dumnezeu ne-a daruit noua oamenilor o multime de lucruri unul mai frumos ca altul! e o lista asa de lunga!!! personal as incepe-o cu florile! sint asa de multe, asa de frumoase, ne umplu sufletul de bucurie doar la vederea lor! ne umplu sufletul de bucurie la primirea lor si desigur ne intristam, cind se ofilesc, cind trebuie sa le aruncam. Acesta este motivul pt. care nu ma bucur, cind primesc flori. Le iubesc in gradina, in ghivece, le iubesc , cind traiesc cu adevarat, nu in vaze , in care mor in fiecare zi cite putin! cu sentimentul asta de mare bucurie m-am uitat astazi dimineata la trandafirii mei! au explodat parca peste noapte. Dintre flori eu iubesc cel mai mult trandafirii, poate si unde legat de ei am atitea amintiri frumoase! momente frumoase din viata mea, in care aparea si macar un trandafir rosu! ce flori va plac voua? si mai ales , care flori, cele din vaza sau cele din gradina?

14 comentarii:

viorica spunea...

Mie-mi plac florile de camp in primul rand,apoi cele de gradina,deci si minunatii vostri trandafiri care ne incanta privirea.Nu in ultimul rand,imi plac lacramioarele,flori gingase,cu parfum delicat si inconfundabil.

vergi spunea...

@viorica: uite ca de lacramioare uitasem, sint parca cele mai gingase flori, din cite exista! nu degeaba se numesc si margaritare! florile de cimp sint chiar foarte frumoase, aici vad rar de tot. Parca imi lipseste vremea cind navetista fiind mai mult cu autostopul , nu ma saturam sa vad pe cimp macii si albastrelele.

Mihai spunea...

Trandafirii imi plac pentru ca la Timisoara era un celebru parc, Parcul Rozelor, care m-a impresionat atat de mult in copilarie, incat astazi in fata casutei de la mosie am, binenteles, niste trandafiri. Niciodata nu mi-au placut florile din vaza si nici florile din ghiveci, ci numai cele din gradina sau din natura. Mai exista niste flori cu parfum deosebit (care miros "a Timisoara"): petuniile si Mana Maicii Domnului. Voi aveti in gradina voastra tot felul flori, care mai de care mai frumoase :)

Medeea76 spunea...

Votez pentru florile din gradina! Tot sper sa postez si eu un subiect cu gradina noastra, dar s-au ofilit si au inflorit atatea flori din februarie pana acum, pe care nu am reusit sa le fotografiez, incat imi pare rau ca nu pot impartasi cu ceilalti bucuria culorilor si mirosurilor... Trandafirii vostri m-au inspirat inca de pe vremea cand am fost la voi, desi atunci locuiam la bloc...

vergi spunea...

@mihai: ce frumos era parcul rozelor! si ce darnic! de acolo furau flori colegii nostri, cind stringeam bani de flori pt. profesori!! ma bucur ca iti plac si tie florile in libertate, cum ar veni ! mi-e mila de cele din vaza! desi cu ele am crescut, ptc.mami nu s-ar fi intors din piata fara un buchetel de flori! cel mai des cumpara garofite! miroseau nemaipomenit de frumos si nu erau asa impozante ca garoafele dar mult mai frumoase in simplitatea lor.Nu stiu ce flori avem noi in gradina, din pacate eu am o problema cu nemele de flori, animale si pasari, le stiu doar pe cele de baza! gen rindunea, vrabiuta , barza si cam atit cred!

vergi spunea...

@medeea: ma bucur ca esti pt. florile din gradina, ramin cele mai frumoase. Eu primesc de ziua mea enorm de multe flori, buchete unul mai frumos ca altul, ma bucur si pe loc ma gindesc, ca miine mor si trebuie sa le arunc! sigur , nu e o gindire buna, florile in vaza impodobesc camera si nu toata lumea are o gradina! poate iti iei timp si fotografiezi gradina voastra, e foarte frumoasa si flori apar mereu!

Katja - stapana de Athos spunea...

Eu nu daruiesc buchete de flori, ci numai ghivece. Ghici din ce motiv... :D Florile preferate? Orhideele si lalelele. Daca, in sezonul lor, nu-mi lipsesc deloc lalelele din jardiniere, in restul anului am un "pact" cu mine: fara orhidee inflorita in casa, nu se poate! :D

laura spunea...

La intrebarea ta,raspunsul meu e unul firesc,caci nu-mi inchipui o femeie careia nu-i plac florile.Le iubesc si-mi plac toate ,fie in ghiveci,in gradina sau in vaze.
Sint unice,sint balsam pentru suflet,trup si ochi.Daca aici in America gasesti ceva pur,natural si fantastic,sint florile!
Nimic nu se compara cu ele.Trandafirii tai sint super,si nu trebuie mult ca sa te simti bine,o singura privire,aruncata gales spre ei,sint convinsa ca-ti creaza acea stare de bine si multumire sufleteasaca.Pentru ca ei sint sinceri,nu pacalesc pe nimeni sint acolo pentru a bucura...!
Mie-mi plac de cind ma stiu lacramioarele,ele fin preferatele mele,insa imi plac la fel de mult freziile.Eu fiind nascuta in ianuarie,de ziua mea primeam de la colege in special frezii,flori ce se gasesc din plin in acel sezon.Astfel parfumul lor m-a cucerit definitiv.

Anonim spunea...

si eu sunt la fel de clasica:trandafirii rosii si bordeaux catifelatzi raman preferatzii mei.
insa mai nou mi-ar place sa cultiv si un bonsai!
si foarte frumoase in natura, sunt, gasesc eu, brandushele la munte!

vergi spunea...

@katja: esti pe lista mea! deci flori in libertate! orhideele sint minunate si daca le daruiesti ingrijirea necesara , traiesc mult si bine. De aia nu am sa pot avea eu orhidee, din pacate uit sa le ingrijesc ca lumea! in schimb la radu si ute vasul acela urias cu orhidee arata ca in prima zi , desi l-au aranjat de Pasti! orhideele sint cumva contese intre flori, sint asa de nobile!

vergi spunea...

@laura: ce frumos ai scris, balsam pt. suflet, chiar asta ramin florile! lacramioarele sint pe lista mea, trandafirii la fel! iar cei din gradina sint pur si simplu fascinanti. Cum de altfel ramin toate florile! mie imi place de ex. ca la raducu pe marginea dimbului, care inconjoara casa lor, sau cum sa ii spun, ca e mai inalta gradina lor ca si casa, au pus flori de cimp, maci si albastrele!cred ca e si o problema de educatie, noi am crescut cu flori, fie si cele puse de mami pe petecul de pamint din fata usii.

vergi spunea...

@luminita: trandafirii ramin cred favoritii tuturor! bonsai e o idee buna dar tare greu de intretinut. Mie mi-a adus tati o data si a murit , desi m-am straduit cit am putut sa il ingrijesc.Ai incercat?

Anonim spunea...

n-am incercat, ca inca nu m-am gandit serios la cultivatul de bonsai!cat despre trandafirii favoritzii tuturor, n-ai citit bine:trandafirii rosii si bordeaux catifelatzi nu oricare!

vergi spunea...

@luminitza: am citit , ca de aia nu ti-am scris, ce frumosi sint cei albi! bonsai e o treaba , dar ma gindesc ca foarte pretentiosi, deci nu de mine. Cineva cu timp si rabdare, eu nu am niciuna, nici alta!