duminică, august 23, 2009

Cura de slabire cu supa de varza







ufff!! ce bine ca nu ati auzit, ce din suflet am oftat! sintem invitati peste trei saptamini la un party, niciuna din cele doua rochii , pe care le-as purta, nu ma cuprind, ce ma fac??? e chitanta pt.minunatul concediu, e chitanta pt. marea bucurie de a minca asa de bine cu oaspetii nostri! singura salvare, vestita mea cura cu supa de varza, o tin cu succes o data pe an si va asigur ca slabesc intre 3 si 4 kg.! dar mare atentie, in prima saptamina se elimina enorm de multa apa, abia in a doua e cazul sa mincati de regim.



Asadar avem nevoie de : o capatina de varza, 6 cepe ( eu pun doar patru, ca iese prea iute), o legatura de frunze de telina dar luate direct din radacina, 6 morcovi, 1 kg. rosii, mirodenii dupa gustul fiecaruia, eu pun un pic de vegeta si cimbru. Se taie marunt toate legumele, se pun la fiert timp de 10 minute la foc mare , dupa care la foc mic, pina se fierb legumele. Din supa aveti voie sa mincati de cite ori doriti pe zi dar trebuie combinata zilnic cu altceva si anume:



1.zi cu fructe, in afara de banane, 2.zi cu legume verzi , crude sau fierte, seara un cartof fiert si un pic de unt, 3.zi cu legume si fructe , fara banane si cartof, 4.zi cu trei banane si un litru de lapte degresat , 5.zi cu 150 gr de piept pui sau peste la gratar si 6 rosii, 6.zi cu 200 gr steak si salata verde, 7. zi cu orez salbatic fiert si legume. Ce aveti voie de mincat pe linga supa , impartiti in trei portii. Va asigur ca va veti bucura de mult succes si cautatul prin dulap va deveni din nou o bucurie!

6 comentarii:

viorica spunea...

Buna reteta pentru cine poate sa o respecte.încurajator e faptul ca voi din cand in cand faceti aceasta cura cu rezultate bune,deci vor fi persoane care se vor bucura de sugestie.Doresc tuturor celor interesate,mult succes!

vergi spunea...

@viorica: asta da surpriza, sa scrie prima unica persoana, care in viata ei nu a facut cura de slabire si nici nu ar face! dar vorba ta ramine interesant pt. cine doreste sa o faca si asigur pe toata lumea ca va fi cu mult succes!

laura spunea...

Am auzit de cura asta,eu nu am tinut niciodata vreo cura,nu am avut nevoie,insa daca-o fi vreodata am notat.

vergi spunea...

@laura: asta e un lucru minunat, sa nu trebuiasca sa tii o cura de slabire! eu din pacate tin de cind ma stiu, desi stiu ca de fapt zadarnic! adica, eu sint , cum sint si reusesc sa slabesc urgent de tot, dupa care se pune inapoi, dar macar nu depasesc o anume greutate niciodata!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

am sa ma apuc poate intr-o zi sa fac si supa asta,daca chiar se slabesc intr-o saptamana 3-4 kg pana atunci insa , ne revenim la piscina!
si am sa increc chiar azi galustele cu prune:-)))
rochia este superba!