duminică, august 09, 2009

Viva Mallorca!!!













Bine v-am regasit, eu cu vesti bune, voi toti sper, sanatosi si cu bucuria ca ne reintilnim! doua saptamini Mallorca inseamna un vis, pe care il retraiesti apoi tot anul si te bucuri, ca te asteapta oricind!! la fel de primitoare si frumoasa! ptc. Mallorca inseamna o insula de vis, cu mult soare pe cerul albastru dar si pe chipurile oamenilor! inseamna Palma cu petrecerile fara sfirsit dar si nordul insulei, linistit si de o frumusete rapitoare. Mallorca inseamna acum temuta gripa, atentatul , care ne-a rapit linistea pe citeva zile dar ca un facut linistea se intoarce fulgetor si lumea nu uita o clipa, ca e in concediu! Mallorca mai inseamna fiesta mai in fiecare zi, obiceiuri strabune ca si la noi, nelipsitele seri de flamengo! dar am o idee, las mai bine pozele sa vorbeasca si v-am convins fara prea multe vorbe!

16 comentarii:

Viorica spunea...

Minunate poze!Le-am marit pe fiecare in parte ca sa le vad mai bine fiindca ele chiar vorbesc singure despre frumusetea locurilor vizitate si a concediului pe care l-ati petrecut acolo.Sa va fie de bine si sa mai petreceti acolo cat mai multe concedii placute!

Mihai spunea...

Bine-ati revenit acasa din frumosul concediu! Ce apa curata, la ei "la mare"! :)... M-am uitat si eu la poze cu mare placere. Pt. mine Mallorca ramane deocamdata acel cuvant misterios din copilarie, pe care il auzeam la patefon cantat de Los Paraguayos, in celebra lor piesa, "Pepita de Mallorca". Ascult-o si tu, daca vrei, dand clic pe "Los Paraguayos", de mai sus.
________________
Mihai a postat imagini cu "home made food" pe Twitpic (de ce nu s-o mai spune, pur si simplu: "mancare facuta in casa" sau "prajituri facute in casa", habar nu am)...

Sebastian Cochinescu spunea...

Ce frumos!
Bine ati revenit!

viorica spunea...

@mihai:mi-a facut multa placere sa ascult dupa multi ani de zile,formatia Los Paraguayos.Multumesc!

genius spunea...

ma gandesc la uriasa felie de pepene pe care o savurez lingura de lingura, bucatica de bucatica, ma gandesc ca Brasovul l-am bifat in lista mea deja, ma gandesc la lista mea unde pe langa Copacabana din Rio tocmai s-au strecurat minunatele Insule Baleare... nu o fi anu' asta, dar in viatza asta ajung si eu! Am zis!
ps: super vacantza!

vergi spunea...

@viorica: chiar merita vazuta orice imagine cu mallorca! poate vine si ziua sa o vedem impreuna! eu de fiecare data imi visez un mare concediu cu toata familia! kann man nie wissen!

vergi spunea...

@mihai: ce idee formidabila ai avut , si uitasem melodia! multumesc ca mi-ai aranjat din nou pagina, ce m-as face fara tine??? repet, ce am scris la viorica, nu se stie niciodata, sint atitea vise, care se implinesc!

vergi spunea...

@sebastian: bine v-am gasit! cind apareti la noi? cintam in cor pepita de mallorca!!!va asteptam oricind cu mult drag!

vergi spunea...

@genius:iti dorim din suflet sa ajungi in fiecare locsor , pe care ti-l visezi! viata e plina de surprize si nu se stie niciodata! asteptam vederi de peste tot!!!

Anonim spunea...

wow, ce tzinute, wow ce bronz (in realitate e si mai si) wow ce pantofi;-)!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

Frumoase poze cu mult soare si veselie vad in ele. Asa ca mi-ai facut o pofta de vacanta... mama-mama! :)

vergi spunea...

@catalina:nimic nu e mai frumos ca un concediu sau mai degraba....cel care urmeaza!!! pofta de vacanta?? am o solutie, fa-o!

vergi spunea...

@luminitza: ha, ha, te pomenesti ca iti plac pantofii mei! pai mi i-a adus cineva de la paris si am avut un succes nebun cu ei de fiecare data! asa ca inca o data multumesc mult de tot pt. ei! cu bronzul pacat doar ca la fiecare dush se mai duce un pic. Ca norocul ca nu mai e mult pina la croaziera din ianuarie!

Administrator de blog spunea...

Mihai a postat o panorama facuta la Cota 2000, cu Lumi, Luca si bunicul, la sfarsitul lunii iulie a.c. Panorama se poate vedea aici (cu conditia sa aveti instalat in computer Quick Time Player).

laura spunea...

Bine ai reveni!
Eu deasemeni m-am intors din state,e bine acasa,dar...si acolo a fost foarte bine.
Minunate poze,vacantele sint hrana pentru suflet1
Minunata si panorama expusa de Nelu.
Felicitari!

vergi spunea...

@laura:bine ai revenit si tu. Sigur , orice concediu e minunat de frumos dar eu una ma bucur si cind ma intorc acasa, dupa care visez sa plec din nou! mai greu la tine desigur, ti-a ramas precis jumatate de suflet la afro! tot gindul la o noua plecare da puteri!ca miine, sint sigura, sanatosi sa fim!