luni, august 24, 2009

E arsita in Germania!






Incredibil dar foarte adevarat si o simtim cu totii, s-a mutat Spania, Mallorca si tot ce insemna in concediu garantia ca avem soare zi de zi, in Germania, si ce e mai frumos in Kaarst!! mai bine de o luna arde soarele fara mila, plinge iarba, pling florile in gradina dar ne bucuram noi! desi 38 de grade e cam mult chiar si pt. mine, care iubesc soarele mai mult ca orice ! dupa primul concediu in Grecia am decretat la intoarcerea in Düsseldorf, ca este un fel de Radauti, ca numai acolo ni se intimpla sa ne ingrozim intorcindu-ne de la mare, ca ploua fara oprire!! putea fi frumos in toata tara, cum ne apropiam de Suceava ne insoteau nori amenintatori!! cu atit mai odihnitor acum, sa coborim din avion in urma cu doua saptamini la intoarcerea din Mallorca, sa nu ploua, sa fie soare zi de zi si asta de saptamini intregi! danke schön liebe Sonne!!! si ca sa ne fie duminica mai dulce, am chemat prieteni la cafea si prajituri! am facut vestitul meu tort de brinza si la fel de vestitul pe vremuri tort de mere. Va dau reteta, e de cind ma stiu !

6 mere mari, curatate, taiate in patru si apoi felii mici, un pandispan din 5 oua! se tapeteaza o oala, de care nu va e mila sa o bagati in cuptor cu unt si zahar, se pun merele si peste ele pandispanul! la pandispan am folosit vechea reteta a copilariei, cite oua, atitea linguri de zahar si una mai putin de faina! a stat in cuptor cca 45 de minute. L-am intors intr-o farfurie intinsa, asa ca merele au aparut deasupra , l-am dat la rece si l-am mincat cu frisca!!!

Si ca vara sa ramina inca multi ani in gradina noastra, am cumparat azi un palmier. Vom hotari miercuri, unde va " locui" in gradina.

13 comentarii:

Anonim spunea...

si pe-aici a trecut canicula, dar vad ca acuma toarna cu galeata!oricum ma bucur ca la voi am avut bafta de timp frumos!

Anonim spunea...

era sa uit, tortul cu mere inca nu l-am incercat, ca azi fac galuste cu prune, dar vine si vremea lui!

laura spunea...

Cald si la Timisoara,sint venita de 2 saptamini din state,si de la 48-49 de grade am dat de canicula si aici,e drept ceva mai mica.Aseara a plouat putin cit sa ne amageasca.
Tort de mere,buna idee,simplu,rapid si gustos.
Cit despre palmier,din saminta adusa de la Afro cu ceva ani in urma pe care am plantat-o intr-un ghiveci a rasarit un palmier super,il tin inca in casa,chiar nu stiu,daca-l pun in curte ,cum sa-l protejez la iarna?

vergi spunea...

@luminita: sa nu cumva sa trimiti ploaia la noi! saptamina asta arata inca de vara! si drama ramine, ca aici cind incepe sa ploua, apai ploua , nu se lasa!!! succes la galuste, o sa vezi ca nu e greu de facut!

vergi spunea...

@laura: de regula in timisoara tzine vara mult si bine, ca nici nu simti un pic de ploaie! am adus si noi acum seminte de palmieri din Mallorca , inca nu le-am pus , ca cica trebuie sa stea mai intii trei saptamini in apa. Palmierul cumparat astazi e inca mic si am fost asigurati la magazin ca tzine in iarna pina la minus 20 de grade!! ceea ce nu e cazul la noi , daca coboara un pic temperatura iarna, mare minune!!!sa vedem, acum sintem in cautare de loc pt. el. Oricum va sta in partea de gradina fara gard , ce da la strada.

Geni spunea...

Gina,ori tii cura de slabire,ori mananci prajituri si nu mai slabesti!Noi de azi tinem cura de slabire dar cu Max Planck Diät!Imi
place mai mult decat cea cu supa de varza.
Geni

vergi spunea...

@geni: si aia e o cura buna, am tinut-o cu ani in urma! asta cu varza e cu adevarat greu de tinut, am si ris azi de mircea, ca ma strimbam ingrozitor , in timp ce mincam si a intrebat, ce am! am spus, supa dar am subliniat, asta e si scopul curei, ce ar fi sa maninci supa aia cu o mutra fericita si sa geniessen fiecare inghititura!!!!abia astept sa vad rezultatele si la voi si la noi!

Mihai spunea...

Canicula in Kaarst??? Incredibil, chiar asa! Una peste alta, va bucurati de o vara ... cum se numea serialul ala de demult (cu Paul Newman in rolul principal)? ... "Lunga vara fierbinte"! P.S. Frumos blogul Laurei Sava :)!

vergi spunea...

@mihai: bine ai revenit, ti-am simtit lipsa Bruderherz! chiar canicula a fost si vara tine inca macar pina simbata!! dupa aia cerem prelungire, mai ales ca am gasit loc si pt. palmier, e pe partea de la strada, vede toata lumea ca la noi in gradina e vara eterna!!!si mie imi place blogul laurei, foarte interesant si variat!

vergi spunea...

@mihai: trebuia de fapt sa incep cu multumesc ca mi-ai pus adresa laurei , cum ar veni la vedere!!mare lucru sa ai administrator de blog!!!ca mine, nimeni!!!

Administrator de blog spunea...

Erata: linkul Laurei Sava fusese introdus gresit ieri (din motive obiective), dar am remediat chiar acum aceasta inadvertenta.

vergi spunea...

@administrator de blog: vezi ce bine ca habar nu am de partea tehnica, nu mi-am dat seama!! si am fost foarte multumita, cu atit mai multumita, daca ai reusit sa fie perfect.Danke schön!

vergi spunea...

@viorica: he, he, asta e cel mai fain raspuns scris de mine cindva, adica adresat cuiva, care de fapt nu a scris! dar pina nu se intreaba careva, unde a disparut una din cele mai credincioase comentatoare, anunt, ca esti in concediu si ca iti merge formidabil!!!!