duminică, septembrie 06, 2009

La multi ani, blogul meu!!!



Cum era vorba aia cu tempus irreparabile fugit?? Azi una din multele dovezi, a si trecut un an, de cind Mihai mi-a facut cadou acest blog! La inceput marturisesc ca m-am speriat, din ce mai auzisem eu de la juniorii familiei, cam stiam ce e aia dar sa ma incumet eu sa tin un blog??? Am luat insa darul ca o provocare si pe principiul , daca pot altii pot si eu, s-a nascut acest blog. Dupa cum vedeti din una din fotografii, scolareste, pe baza de fitzuica!!!, dar eu una , daca nu notez ce vreau sa retin, nu reusesc! incet, incet din provocarea de la inceput a aparut o adevarata dragoste vizavi de acest minunat mijloc de comunicare si teama ca nu voi gasi ce scrie, nu s-a adeverit. Mereu a aparut cite ceva, sper din suflet ca lucruri interesante, dovada ca au si fost chiar citite! multumesc tuturor , care si-au luat din timpul , pe care nu il avem niciunii din noi si m-au citit, multumesc celor care au gasit timp chiar si pt. cite un comentar. Stiu ca nu toti , care citesc si scriu dar asta pot intelege, cine mai are timp si de un comentar??? Prin blog am descoperit prieteni noi, am citit cu multa atentie tot ce a scris fiecare si am fost uimita, de cit talent exista in jurul nostru si habar nu avem!! Blogul o sa apara cit timp am sa stiu ca e citit, fie si daca ar fi citit de o singura persoana , merita bucuria !! Dar e citit de atita lume! Multumesc din suflet tuturor! O saptamina frumoasa!

23 de comentarii:

Geni spunea...

LA MULTI ANI si sa scrii in continuare pe blog ca eu citesc intotdeauna cu placere!

vergi spunea...

@geni: multumesc mult de urari si multumesc mult, ca iti iei timp sa citesti, tu fiind chiar cineva fara timp de loc!!! si dovada ca timp nu ai dar ti-l iei! o duminica frumoasa!

viorica spunea...

LA MULTI ANI si cat mai multe subiecte la fel de interesante,pe care noi toti,cititorii fideli ai blogului tau,le savuram din plin!
P.S.Apropo de cuvantul "savuram":aseara reciteam articolul tau scris inaintea acestuia,dupa care urma cel cu poza cu poza pâinilor facute de tine si doar la vedera lor,mi s-a faut pofta si m-a apucat o foaaame!Iti dai seama ca dupa aceea mi-am incalcat promisiunea facuta,de a mânca seara f.f.putin...

Mihai spunea...

Tu te-ai dovedit cea mai ... harnica dintre noi (exceptandu-i pe Sebi, cel mai experimentat in domeniu, pe "veterana" Lumi, care posteaza aproape zilnic nu numai texte interesante dar si multe fotografii frumoase sau pe Cris care pana mai ieri alaltaieri posta adevarate mici eseuri literare). Sincer, eram destul de sceptic la inceput ca "administrator de blog" in ceea ce te priveste, tocmai gandindu-ma la aspectul "tehnic" al problemei (ce document "pretios" acea foaie de hartie cu indicatiile mele transmise periodic, prin telefon, hehehe!). Nu numai ca te-ai descurcat cu brio dar ne oferit vreme de un an crampeie de viata minunate, pe care iti imaginezi ca le asteptam cu totii si pe mai departe, cu sufletul la gura. La multi ani! :)

vergi spunea...

@viorica: multumesc de urari!stiu ca tu esti una din multii si multele( sper!!!) care citeste blogul cu interes , iar comentariile tale sint demne de un blog personal!! in ce priveste piinea se pare ca am ajuns la scopul reclamelor tv, de ce vezi mai multe, de aia iti vine sa incerci! asa ca nu ma mir ca ti s-a facut foame privind piinea mea, daca eu maninc cu atita drag ciocolata, vinovata sint si nenumaratele reclame , vazute zilnic!!!! si Doamne, multe mai sint!!!

vergi spunea...

@mihai: inca o data multumesc ca a putut sa iti dea prin minte , cum ca as fi in stare sa tin un blog!!! de fapt bine ai facut, cred ca eram unica fiinta pe planeta, care aveam un computer si un laptop, doar ca sa imi scriu e-mail-urile catre familie, cit traia mami, zilnic! tu mi-ai aratat ca internet inseamna niste posibilitati infinite de comunicare, de informare si asta e foarte important. Eu sint ca norocul o persoana foarte constiincioasa, cind promit ceva, duc la capat, asa ca doar la gindul ca m-am legat sa tin acest blog, si sa fie citit de o singura persoana, si am deja timpul , care imi lipseste asa de tare!!!fara telefoanele cu tine si notitele mele, sorry, nu se intimpla nimic!! iar notitele mele sint oricum de toata minunea, fiecare pas invatat la computer si la servici se gaseste notat cuminte intr-un caiet, in ambele limbi, cum imi venea mai usor!!!asa ca sper ca nu va mira pe nimeni, daca mareste imaginea, ca sint si cuvinte nemtesti, sint cele uzuale si pina sa imi vina in minte echivalentul romanesc, merge si asa!!!

genius spunea...

La multi ani!Si la mai multe posturi!

laura spunea...

La multi ani si din partea mea( ce repede a trecut un an!) sa nu renunti la blog,e calea cea mai rapida si sigura de-a mentine legatura cu voi,neamurile mele,si cu altii,de ce nu?
In plus,temele puse in discutie sint foatre interesante si chiar avem ce invata,chiar ne imbogatim cultura generala.
Nu mai vorbesc de zecile de poze care-mi dau ocazia sa va vad asa cum sinteti acum.
La cit mai multe postari!

vergi spunea...

@genius; multumesc de urari, a fost foarte odihnitor astazi sa primesc atitea urari!! bineinteles ca voi merge mai departe, sper din suflet sa tot gasesc ce scrie. Cind privesc in urma nici nu imi vine sa cred, ca timp de un am tot gasit!!! de ce nu si mai departe?

vergi spunea...

@laura: multumesc mult , pica bine vorbele bune de la o cititoare credincioasa ca si tine!! o sa scriu pe mai departe , o sa gasesc ca si pina acum teme din cele mai interesante pt.voi si desigur pt. mine! sanatosi sa fim ca le facem pe toate, eu scriu, voi cititi , toata lumea multumita!asa ca la cit mai multe postari!

Sebastian Cochinescu spunea...

Felicitări pentru consecvență!

vergi spunea...

@sebastian: multumesc, s-a meritat! eu am dovedit, sper, ca nu trebuie sa ai o anume virsta pt. un blog , cei care m-au citit si sper ca ma vor citi in continuare, au facut-o cu placere!!!

mara spunea...

La cat mai multe posturi. Le urmaresc cu placere, chiar daca nu apuc sa scriu la toate. O zi si o saptamana frumoasa.

Mihai spunea...

Luminita a inceput sa posteze pe un blog nou cu un nume tare frumos: "colouredsounds" ("sunete colorate"). Ca si tie, draga sister, sa-i dorim si ei "la multi ani" in ... blogosfera! :)

vergi spunea...

@mara: multumesc de urari si multumesc ca citesti. Nu face nimic ca nu apuci sa scrii, cine mai are azi timp? eu ma bucur si daca stiu ca undeva , intr-o casa , pe care nu o stiu, cineva , pe care nu il stiu, citeste si se gindeste la mine, bineinteles tot fara sa ma stie !!! nu e minunat? asta e si motivul pt. care cu toate gindurile de a nu mai scrie, a invins cel, trebuie sa scriu pt. toti cei, care ma citesc cu drag. Deci si pt. tine!!!

vergi spunea...

@mihai: ce idee buna ai avut sa pui pe blogul meu adresa luminitei, abia ca cine citeste la mine si nu ii are adresa noua, o are. Si ptc. tu esti un bun administrator de blog, cel mai bune, te rog sa imi pui din nou adresa luminitei , de data asta cea noua. Multumesc!

luma spunea...

la multzi ani!uite ce coincidentza ca la o diferentza de o zi incep si eu un blog nou!dar se spune ca nimic nu e intamplator pe lumea asta:-))
la cat mai multa inspiratzie!

Mara spunea...

Si pentru asta VA Multumesc!

vergi spunea...

@luminitza: inseamna ca o sa serbam urmatorul jubileu impreuna!! dam de baut! si tie la cit mai multe postari frumoase, cum de altfel ne-ai obisnuit cu ele! si desigur poze!

vergi spunea...

@mara: cu tot dragul!

Katja - stapana de Athos spunea...

La multi ani si la cat mai multe posturi si cititori. Abia astept aniversarea de 10 ani! ;)

vergi spunea...

@katja: multumesc din suflet, dar 10 ani e cam mult!! totusi cum timpul zboara ca nebunul , ca miine!! si o sa am mai mult timp de scris, si cine stie ce minune mai apare in lumea asta minunata a internetului! citeam undeva cam la inceput ca internetul a facut din lumea intreaga un satuc, in care fiecare il stie pe fiecare!!!

Anonim spunea...

Multumesc pentru informatii interesante