marți, septembrie 15, 2009

PS la postarea "mai sintem un neam de oameni ...."


mi s-a intimplat ieri sa am parte de una din cele mai mari bucurii avute in cei peste 20 de ani, de cind traim aici. Care bucurie o impart din tot sufletul cu voi! si anume: incepusem tocmai orele de consultatie de dupa masa, vine prima pacienta, o doamna cam peste 70 ani. Ii spun ca de fiecare data sa ia loc in sala de tratament, la care ea se opreste in fata mea si incepe foarte serios ( incerc sa fac o traducere exacta) " Frau Vanca, imi pare rau ca nu am avut pina astazi ocazia sa va transmit scuzele mele in legatura cu afirmatia lui Herr R. vizavi de poporul d-stra. Eu eram destul de mirata, am incercat cu un " ce vina aveti d-vstra", a continuat insa impasibil, asemenea lucruri nu au voie sa se intimple si chiar daca asta nu va ajuta, vreau sa va spun, ca unui asemenea politician eu nu ii dau votul meu! i-am multumit si a plecat demna spre sala de tratament!

Ultimul meu boboc de trandafir de anul asta pt. Frau M. si bucuria ca exista si asemenea oameni! mie nu imi dadea in gind ca persoana particulara sa ma scuz pt. o gafa facuta de un politician!

10 comentarii:

Viorica spunea...

O inteleg perfect pe acea Doamna ca a tinut sa-si spuna parerea bine intemeiata si sincera,fiindca din fericire,atât in strainatate cât si aici in tzara,numarul românilor harnici si cu care ne mândrim,este infinit mai mare decat al celora care nu ne reprezinta ca popor si ne fac de rusine.

laura spunea...

O atitudine sau luare de pozitie, cum vrei sa-i spui a doamnei,foatre fireasca.Se vede diferenta de mentalitate,de educatie a celor din occident.

vergi spunea...

@viorica: ca se spune de una de alta, e de cind lumea, nu ma mai deranjeaza, eu cunosc doar oameni harnici si cunosc si aici destui lenesi, e plin televizorul de atitia Asi ( Asozial )! dar ca cineva sa isi fi batut capul si sa faca un gest asa de frumos, sa se scuze o doamna batrina pt. un politician, mare lucru! mie mi-a picat foarte bine!!!

vergi spunea...

@laura: foarte adevarat, adica politica e ceva foarte urit in toata lumea, omul de rind e deja satul de toti si de toate cite se intimpla! dar uite, omul de bun simt se simte lezat in demnitatea lui de om si cum a facut si aceasta doamna, vrea sa sublinieze ca nu toti sint la fel, ca omul de rind e plind de bun simt! sm fost uimita sa vad ca acea afirmatie a avut mai mult ecou aici ca in romania dar intr-un fel s-a procedat bine, asemenea situatii e bine sa le ignorezi! cum se spune asa frumos, ciinii latra, caravana trece!

luma spunea...

jos palaria, madame!asta da educatzie frumoasa si corecta!

Mihai spunea...

Aceasta intamplare e demna de a figura pe prima pagina a oricarui ziar (fie el german, roman sau de alta limba). Crede-ma, daca eram jurnalist, acest lucru chiar s-ar fi intamplat. Felicitari pentru Frau M., o Doamna cu majuscula, in adevaratul sens al cuvantului! Astfel de oameni te fac sa iti recapeti increderea in fiinta umana a secolului XXI, spaland cu eleganta si fair-play rusinea unora dintre politicieni.

vergi spunea...

@luminitza: chiar asa, sa fi avut cu ce sa o intregistrez, o faceam cu tot drgul. Era asa de serioasa si asa de convinsa, ca trebuia sa isi faca deja de citeva zile datoria si sa se scuze!!! ma gindesc la modul gluma acum, ca asa ar trebui sa se scuze la mine toti cei care sint convinsi ca pina si al doilea razboi mondial din cauza mea a inceput!!!

vergi spunea...

@mihai: daca as cunoaste vreun ziarist de incredere si mai ales daca s-ar intimpla minunea sa am incredere in vreun ziarist, chiar i-as fi sugerat sa faca un interviu intreg cu aceasta doamna, ptc. acestia sint oamenii , care ne fac sa ne simtim acasa, desi sintem plecati in lumea mare!!!ptc.mircea lucreaza oricum excelent, nici macar nu pot spune, ca va primi cei mai frumosi dinti din lume dar sint sigura ca va avea cu ei cel mai cuceritor zimbet!!!

genius spunea...

Impresionant!

vergi spunea...

@genius: chiar asa, ai reusit cu un singur cuvint sa pui cum ar veni punctul pe i! am fost si ramin impresionata de gest!