duminică, septembrie 20, 2009

Pasiuni...








De fapt aveam de gind sa scriu azi despre pasiuni, dar cu gindul la Mircea! ( urmeaza ).S-a intimplat insa o premiera absoluta si cum sa nu va fac partasi la bucuria mea? adica, pt. prima data , de cind am blogul a fost Raducu de acord sa postez ceva legat de el! au fost azi la noi , ne-au aratat poze din concediu si asa mi-a venit ideea, nu ar fi pacat sa nu vada si alti ochi atita frumusete?

E vorba de surf, sport care l-a pasionat de la virsta de vreo 12 ani, cind mergeau la Surduc, un lac din apropierea Resitei si se chinuiau sa invete sa se tina pe scindura!!! au urmat ani grei la Marea Neagra, a urmat asa numitul Golf al Umilintei, unde ii arunca mai pe toti vintul si abia apucau sa urce din nou pe surf!!!si au urmat concedii aici, de 10 ani toate doar in Egipt, unde se pare ca sint cele mai bune valuri pt. surf! era azi bucuros ca un copil la ce a reusit sa faca, priviti pozele si o sa ii dati dreptate.

In Club Robinson Soma Bay in Egipt am fost si noi, fara exagerare un colt de rai pe pamint, o mare albastra, de nu iti vine sa crezi ca e adevarata, un peisaj cu adevarat cosmic!!!

15 comentarii:

Viorica spunea...

Sa faci un sport atat de greu,dar atat de frumos,asta da pasiune!Felicitari lui Raducu si cât mai multe perfomantze,concedii de vis si poze pe masura!

Mihai spunea...

Nu stiam ca se cheama surf, eu credeam ca e ceva legat de yachting, unde (dupa cum trebuie totusi sa ne laudam, in familie) avem de asemenea o mare performera: Miruna, campioana nationala! :) Nu stiam de pasiunea asta a lui Radu, care e absolut minunata, imi aminteste de caiacul din adolescenta. Felicitari sincere! Si valuri cat mai prielnice! Excelente si fotografiile! Cine le-a facut?

vergi spunea...

@viorica: o mare performanta a fost ca raducu sa fie de acord cu postarea acestor fotografii, el fiind total impotriva facutului public a oricarui fel de poza! astea erau prea frumoase insa, sa nu fie aratate! si atita munca sta de fapt in surfen-ul asta, ca merita si asta aratat!

vergi spunea...

@mihai: treaba cu fotografiile e simpla, au fost facute in club de fotografa clubului, deci trebuie sa fie bune! pasiunea pt. surf o are raducu de mic, doar ca pe vremea aia in romania nu se prea practica. Norocul lui a fost sa aiba un tata , profesor de sport si un pasionat a orice insemna sport, un tata care avea o barca cu motor, cu care mergeau la surduc si faceau schi pe apa si surf!eu am vazut cu ochii mei, e cumplit de greu dar cind te prinde microbul, nu mai ai scapare!!!

Anonim spunea...

Foarte frumoase si artistic facute pozele!
Daca nu spuneai ca e Radu nu-l recunosteam.
E palpitant,am vazut si eu pe viu la ocean si alte forme de-a te da pe valuri.E o pasiune pentru cei cu mult curaj,vad ca Radu il are din plin.Felicitari si la cit mai multe "unduiri"

vergi spunea...

@anonim: ha, ha, stii cine e radu da tu cine esti?? ca ai scris anonim. Oricum chiar frumoase sint pozele, raducu e de cind lumea un bun surfer, vorba lui , la cit a investit in sportul asta, isi cumpara o masina! dar avea bucuria de acum? asa ca si eu spun la cit mai multe unduiri! si daca se poate nepericuloase, ca au fost si poze cu niste caderi foarte...artistice!!fara gluma ,la sporturile astea, in care e posibil sa si cazi, e bine sa stii, cum!

laura spunea...

Am fost putin bolnavioara,dar acum ma simt mai bine,probabil din cauza starii mele am bifat la anonim!
Eu sint Laura.

vergi spunea...

@laura:mi-am inchipuit! imi pare rau, ca ai fost bolnava, sper ca acum esti in forma si s-a dus boala pt. totdeauna!!!eu i-am dat ordin sa plece si de mine asculta pina si o boala!!!

luma spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
luma spunea...

foarte frumoase si mai ales dinamice imagini!ca de reclama, sau "de revista" vorba vioricai!
un surfer curajos care se vede treaba n-a sarit departe de trunchi (mama canotista sau cum se spune?hi!hi!)
la mai mare! chiar asa cine a facut pozele, ute din barcutza?

Ionut spunea...

Foarte tare! Intotdeauna l-am admirat pe Radu pentru felul in care isi petrece timpul liber. Pacat ca nu ne cunoastem mai bine. Da', vorba aceea, n-au intrat zilele in sac!

maia spunea...

EEE da, sincere felicitari! E o pasiune aparte, ceea ce arata ca si cei care o practica sunt aparte.

vergi spunea...

@luminitza:pozele au fost facute de fotograful clubului, de care mi-a povestit raducu , ca se trage din o familie vestita de fotografi! ce mi-a placut a fost ca la sosirea in club au iscalit o hirtie ca AU VOIE sa publice orice fotografie facuta in club si asta e formidabil!raducu e foarte curajos dar e si un surfer foarte bun, ce e drept dupa atitia ani de surfen, era cazul!

vergi spunea...

@ionut: raducu face totul cu multa pasiune si daruire, asa lucreaza singur intr-un praxis , in care in mod normal ar fi loc si de un asistent, asa isi petrece timpul liber. Cind e vorba de schi, tenis sau surf e timp destul! ca sa nu spun ca acum s-au apucat de mers de trei ori pe saptamina la sala. Ei bine, asta chiar sint curioasa , daca reusesc sa duca la bun sfirsit! sa il cunosti pe raducu nu e greu , mai aveti tot timpul din lume! e el mai putin complicat om din lume!!!

vergi spunea...

@maia: e chiar o pasiune aparte, cere mult timp, daruire, si conditie fizica deosebita! nu e o problema, cind nu e pe apa, dragul meu fiu e la tenis, la mers cu bicicleta sau pur si simplu drumetii!si sa nu uitam ca aici programul unui medic e criminal, noroc de weekend! le face insa pe toate! ramine , ce spun eu, timp nu ai, ti-l iei! si ptc. timpul meu liber din pauza asta de prinz s-a terminat in ...30 de minute, multam de comentar si am fugit la treaba!!