duminică, octombrie 11, 2009

Ati ris?


Gyuri lucra la o uzina in Ardeal, mindru ca facuse o scoala profesionala si ajunsese sculer matriter. Intr-o zi il chema directorul si ii zice: -Bai Gyuri, trebuie sa te dau afara! -Yoy, da de ce dat la mine afara? -Bai, cum sa iti spun, acum cu aderarea asta la normele UE nu mai merge ca alta data, managamentul, IQ, nivelul profesional, standardele au crescut, pricepi? - Yo nu intelege. - Ba, nu ai liceu, asta este! -Face Gyuri liceul, nu problem asta. Merge Gyuri, da la seral, termina liceul. Il cheam directorul din nou, aceeasi problema, nu ai facultate. Face Gyuri si facultatea la FF. Iar il cheama directorul, bla, bla. -Acum ce motiv mai este, ca ai chemat la mine, Gyuri fekut liceu, fekut facultate!-Bai, uite care e treaba, esti ungur si eu nu suport unguri la mine in uzina, asta e! - Asta nu problem, facem Gyuri roman, trecem la ortodoxie. Bun, il naseste directorul, il boteaza Gheorghe. Dupa un timp il chema din nou, bla. bla. Gyuri uimit, ai fekut Gyuri liceu, facultate, ai fekut si roman, acum ce mai este??? -Bai Ghitza, uite au fost niste comisari de la UE in inspectie prin judet si prefectul mi-a atras atentia, ca dam prea multi unguri afara, asa ca acum mai dam afara si cite un roman!!!

Povestea mi-a trimis-o o prietena, o prietena unguroaica si dupa ce am ris, m-a pus pe ginduri! e ca in viata, cind isi pune cineva ochii pe tine, nu mai ai nicio sansa, orice ai face, tot aia se intimpla!! si...nu am mai ris!!!

8 comentarii:

Viorica spunea...

Ha,ha,ha!Chiar am rîs,fiindca desi e "de râsu'-plânsu'",la fel cum ni se intâmpla atatea altele si in viata de toate zilele,ascult "sfatul medicului",care zice ca râsul face bine la sanatate si atunci,de ce sa plângem,nu?

vergi spunea...

@viorica:chiar asa este, vorba lui mami , risu costa cit plinsu , sa ridem!!! adevarul este ca in viata sint atitea situatii absurde, ca nu mai ajuta nici risu-plinsu! cu un pic de umor le depasesti insa pe toate!!! si sint convinsa ca in final si pt... gyuri-ghita s-a gasit o rezolvare!!!

Mihai spunea...

Pai e clar ca e de tot rasul, hahaha! Multumim pt. ideea de a ne transmite din cand in cand cate o doza sanatoasa de ... umor! Pt ca din pacate, din ce in ce mai mult oamenii uita sa mai rada si sanatos, nu doar asa, protocolar!

vergi spunea...

@mihai: e rau,cind oamenii uita sa rida, sa fie veseli! eu rid tot timpul, sint mereu bine dispusa si nu am intotdeauna motive concrete pt. asta. Dar macar cind nu am de ce ride, fac si eu haz de necaz! eu imi aduc aminte, de cind eram mica, numai usoara nu era viata unei familii cu patru copii! dar mami, cum se scula incepea sa cinte sau sa fluiere si asa o ducea toata ziua, ca de stat nu apuca o clipa sa stea!! si cind era cineva suparat, zicea ea, ca sa rida macar...suparaceste!!!culmea era, cind chiar imita pe cineva care ridea suparaceste!!!

laura spunea...

E buna poanta,din pacate nu-mi vine in minte niciun banc,desi in cartuliile cu integrame pe care le cumpar sint si bancuri scrise,insa nu am tinere de minte la ele.
Mersi ca ai grija de noi inveselindu-ne din cind in cind.

vergi spunea...

@laura: nicio problema, cred ca asta e soarta bancurilor in general, le uiti, cum le asculti! eu una in mod precis, ca sa retin cite unul trebuie sa imi notez macar citeva cuvinte din inceput. Sa ne mai descretim insa fruntile e absolut obligatoriu, mie oricum nu imi plac oamenii mohoriti, care cind rid ,e pur si simplu sarbatoare! de ce? parca daca tot iti ploua si ninge, vorba aia veche, iti e mai usor?

luma spunea...

eu nu sunt rasista!asa ca nu stiu cat de mult gust sau nu bancurile astea!dar stan si bran imi plac!

vergi spunea...

@luminitza: stan si bran vizavi de oricine sau orice banc, succes garantat, eclipseaza totul! si mie imi plac, si rid de cite ori ii vad, ca imi aduc aminte, ca eram cindva la cinema la un film cu ei si cineva linga mine ridea cu hohote si tot spunea, nu se poate!! si ma batea pe mine pe picior! cind a observat si-a cerut mii de scuze!!!asta de fapt nu e rasism, de cind lumea exista bancuri cu evreii, ungurii sau oltenii!!!cred ca ei le si inventeaza!