vineri, octombrie 16, 2009

La ce va uitati...







cind cunoasteti pe cineva sau pur si simplu, cind vedeti o persoana , care va atrage? e o intrebare foarte la moda aici in presa dar ptc. ma preocupa de multa vreme o adresez si eu mai departe. Eu ma uit la miini, miinile ma fascineaza , de cind ma stiu! miini frumoase, cu degete lungi de pianist , degete vrajite de chirurg, miini muncite , mari de tot , care te fac sa te simti sigur alaturi de stapinul lor, miini blinde...Imi aduc si astazi aminte, eram cindva la Ploiesti si ma durea capul. Lucru foarte rar la mine, care multumesc Bunului Dumnezeu nu prea stiu , ce e durerea. Asa ca a fost normal ca s-a alertat toata casa. Ca sa nu ii mai vad asa de speriati , m-am dus in camera cealalta si cred ca am atipit. Cind deodata am simtit pe fruntea mea o mina micuta, mingindu-am. Era mami, nu spunea nimic, pur si simplu ma mingiia! ei bine, mina aia o simt parca si astazi!!! si ... greu de crezut dar mi-a trecut durerea de cap!!!Oricum ar fi miinile, trebuie sa implineasca o conditie, sa fie ingrijite, sint cumva cartea noastra de vizita! Cind eram studenta in anul I nu imi puteam lua ochii de pe miinile conferentiarului nostru de literatura universala, si cum eram gravida ma tot rugam sa aiba copilul meu miini frumoase ca ale lui! nu stiu , cita literatura universala mai cunosc azi dar un lucru a functionat perfect, copilul meu are miini foarte frumoase! La ce va uitati voi?

10 comentarii:

viorica spunea...

Greu de raspuns,fiindca niciodata nu mi-m dat seama la ce ma uit mai intai cand cunosc pe cineva,pentru ca eu vad persoana in ansamblu si imi fac imediat o parere despre acea persoana.Parerea mea despre o persoana este insa legata si de calitatea parfumului pe care il foloseste,fiindca ce poate fi mai placut intr-o conversatie,decat sa simti ca persoana de langa tine miroase a primavara?

vergi spunea...

@viorica: eram tare curioasa la comentariile de astazi, ptc. fiecare isi are obiceiurile lui. Dar la parfum nu m-as fi gindit niciodata , desi ce multa dreptate ei, e asa de placut sa cunosti pe cineva, sa te intretii cu cineva , care miroase frumos!!! marturisesc ca la femei eu ma mai uit imediat la pantofi!!!

laura spunea...

Ei,iti vine sa crezi sau nu,primul lucru pe care-l cautam cu privirea la un baiat,pe vremuri in tineretele mele,erau miinile.Putea fi rupt din soare de frumos,putea fi oricine si orice,daca nu avea miini frumoase,adica,curate cu unghii ingrijite cu format frumos,degete alungite,nu mi-l trebuia.Acest aspect era definitoriu.Culmea,Afro a mostenit ca sa zic asa aceasta problema cu miinile.Mihai al meu are miini frumoase,altfel nu era al meu...pe bune.

vergi spunea...

@laura: ma bucur, inseamna ca am avut dreptate, miinile sint cartea noastra de vizita! si vorba ta, cit ar fi cineva de frumos, cind vezi niste miini neingrijite, iti piere cheful sa mai stai de vorba cu persoana. O mina poate fi mare sau mica, frumoasa sau urita de la natura, asta nu poti schimba dar sa fie ingrijita sta vorba aia in ....miinile tale!!!

luma spunea...

profesoara nostra de psihologie ne spunea ca tziganii sunt cei mai buni psihologi!si nu fiindca ar stii intr-adevar sa citeasca in palma ci fiindca intr-adevar ei se uita la maini si la pantofi pentru a ghici hramul aceluia caruia ii ghicesc viitorul!
practic ei isi dau cu presupusul vazand maini chinuite de muca , curate, sau murdare, incarcate de inele sau cu unghiile facute!si rareori gresec!
cat dreptate avea!
dar ca sa revin la intrebarea ta, nu trebuie sa ma uit in mod special la maini, fiindca oricum mi-ar sari in ochi daca ar fi neingrijite fara sa-mi dau silintza!
pantofii raman un etalon si pentru mine, insa pe prim plan ramane privirea cuiva, care spune totul despre suflet daca stii sa o patrunzi!

vergi spunea...

@luminitza: chiar asteptam sa spuna cineva ochii! sint fereastra spre sufletul nostru ! si mai ales cind cunosti pe cineva,astepti sa vezi, se uita direct in ochii tai, iti ocoleste privirea? si ochii pot fi buni si rai, ca profesoara cred ca aveam ochi rai, ca era destul sa ma uit la clasa si era liniste. Cred ca ma uitam urit ca uneori ma uitam la mircea asa si imi spunea, vezi ca nu sint elevii tai!!!ciudat, treaba cu tiganii nu o stiam dar acum sint convinsa, ca asa este.

luma spunea...

am vazut ce poza frumpasa cu maini si apa de izvor ai adaugat!
cat despre mana lui mami, era cea mai usoara mana si mai alintatoatre cand o punea pe fruntea mea, ai dreptate!si nu, nici eu nu pot s-o uit!

P.s.mainile lui mircea tot n-au gasit masina pe internet?:-))))))))))))

vergi spunea...

@luminitza: mircea cauta in continuare! a nu se uita, el este un ardelean adevarat asa ca ...incep sa cred ca masina care o cauta el, inca nu s-a fabricat! dar nu arde, asa ca sa caute sanatos!!! ai dreptate cu mami, ce miini vrajite avea!

Mihai spunea...

Mainile au ceva "magic", e demonstrat si stiintific si paranormal. Forma si ingrijirea degetelor, unghiilor, e importanta si la maini dar si la ... picioare :) Daca cineva nu e atent cu el insusi la detaliile astea, cu siguranta ca are o problema si in suflet, asa ca nu poti empatiza cu el. In rest, ceea ce te atrage la o persoana de sex opus e un complex de detalii: rafinamentul, parfumul, tinuta, atitudinea, educatia, spontaneitatea etc. Ochii sunt poarta sufletului; mainile il ocrotesc.

vergi spunea...

@mihai: ai foarte multa dreptate, chiar asa este! cit despre finalul legat de miini si suflet trebuie sa recunosc ca mi-a mers direct la suflet si noroc ca vorbeam tocmai cu luli la telefonn si i-am citit si ei!! de ce noroc? fiindca simteam nevoia sa mai auda cineva asa ceva frumos!!! a ramas la fel de impresionata ca mine!nu cred ca a mai spus cineva asa ceva frumos legat de suflet si miini!