miercuri, octombrie 07, 2009

Seriale







ma urmareste de mai multa vreme un gind, ziua noastra a mai tuturor se imparte in activitatile obisnuite si seriale! nu cred ca exista careva , sa nu aiba sau sa nu fi avut vreun serial, care l-a fascinat. Si in mod cu totul inexplicabil acesti eroi de serial devin un fel de membrii de familie, ne gindim cu drag sau ura la ei, abia asteptam urmarea, facem scenarii proprii!!! imi aduc aminte ca eram cindva la Bucuresti, cind a sunat o doamna la televiziune si a intrebat, cit mai merge serialul " Tinar si nelinistit", ca ea are 80 de ani si doreste sa stie, daca mai apuca sfirsitul!!! pe vremuri strazile orasului erau paralizate, toata lumea era la " Dallas" , cred serialul cu cea mai mare priza la public! au mai fost atitea dragi mie, ca parca as dori oricind sa le revad! eu una ma pling ca nu am timp si chiar nu am dar la serialul meu preferat , cel cu familia de designer Forrester ma uitam seara, cind desigur priveam imprimarea de peste zi! luam din orele mele de somn dar nu pierdeam un episod! ma gindesc ca asta se intimpla la mai toata lumea, unii recunosc, altii nu ! ei, acum sa va vad, ce...recunoasteti! care serial va place sau v-a placut???

12 comentarii:

viorica spunea...

Pe vremuri,serialul meu preferat(si desigur al multor telespectatori) a fost "Dallas".îl urmaream nu atat pentru actiune,cat pentru faptul ca imi placeau actorii,eleganta si toaletele personajelor feminine.Acum urmaresc de ceva timp"Tânar si nelinistit",fiindca(imi pare rau ca trebuie sa recunosc), e o ocazie de a ma odihni dupa amiaza si de a si mai atzipi câteva secunde sau minute,timp in care in serial nu se intampla nimic ce nu trebuie pierdut.
Singurul serial care m-a atras in ultimul timp este "Giuvaerul palatului",un serial corean,foarte frumos realizat,bine documentat,inspirat din intamplari petrecute la curtea regala coreana prin anii 1500.Nu va povestesc din serial decat ca in principal urmareste evolutia si greutatile intampinate de o infirmiera,care ajunge "prima femeie medic-regal".Imi pare rau ca din cele 56 de episoade au mai ramas de vizionat doar doua.

laura spunea...

Dallas,Om bogat om sarac,Lunga vara fierbinte,Onedin....sint o parte din serialele mele preferate din vremea tineretii!
Si acum sint o serie de seriale zic eu bune la tv,dar nu prea apuc sa le vizionez.Insa,nu ratez si vad in reluare un serial minunat dupa parerea mea:Clona.
Cele mentionate mai sus,imi plac mult si pot sa le urmaresc de o mie de ori.

vergi spunea...

@viorica: dallas va ramine capodopera serialelor! cit despre serialele , care se termina, chiar o drama pt. telespectator, eu una citeva zile dupa ce nu mai joaca, parca tot le-as cauta!!ce sa mai spun de drama, ca dispare cite un personaj, uneori ma distrez, ce sfirsit dramatic li s-a pregatit si ei , de fapt aveau de jucat in alt serial!!!

vergi spunea...

@laura: wow! om bogat, om sarac, Doamne ce il mai iubeam pe rudi ala!!! mai ca uitasem de linia maritima onedin, sau de lunga vara fierbinte! ce pacat ca nu se reiau aceste seriale, sint sigura ca ar avea si la spectatorii tineri succesul de atunci! ca sa nu spun, ce ne-ar bucura pe noi!clona nu o cunosc, cred insa ca e interesant!

Mihai spunea...

Laura a dat lista sentimentala exacta a acelor ani de dinainte de revolutie. Cine nu le-a vazut, la vremea lor? Toate, foarte bine facute. Ultimele trei, bazate pe o literatura de maxima calitate. Acum cativa ani eram de-a dreptul entuziasmat de umorul "fara subiect" din serialul Seinfeld. Acum sunt fascinat de absurdul desenelor animate din South Park. P.S. Recent am vazut in cadrul Anim'est la cinema "Patria" din Bucuresti un lung metraj animat excelent, "Imigrantii" (a propos de umorul South Park, combinat cumva cu celebrul Borat)

vergi spunea...

@mihai: desenul animat incinta de la mic la mare pe toata lumea! imi aduc aminte ca mai era un serial, ceva cu planeta gigantilor, little people aveau mereu de luptat! ei bine, era pueril, dar nu plecam de acasa , fara sa il vad! serialul ramine insa cumva si un fenomen social,care cumva ar trebui sa ne puna pe ginduri. Adica, prea ii facem membri de familie. De ce? dar atita timp cit ne incinta, ce conteaza?

laura spunea...

O,cum am putut oare sa uit de "Sfintul" sau "Evadatul"?
Cit de indragostita am fost de Simon Templar!
Si ca veni vorba de desene animate,tot in tinerete mi-a placut Haidi(parca asa ii spunea)un minunat serial japonez cred.

vergi spunea...

@laura: ooooooo!!!!!!!!!!sfintul si el fugitivo, cine nu ii iubea?cit despre heidi mi se pare si acum comic ca au facut japonezii un serial cu cele mai indragite figuri ale nemtilor!!! bine ca le-au facut!spre bucuria atitor generatii, care s-au delectat cu heidi si peter si multele lor intimplari!

Anonim spunea...

Sclava Isaura!
Iar acum stam cu sufletul la gura pana apare un nou episod din "Lie to Me", un serial despre limbajul trupului, foarte interesant. Cristina

vergi spunea...

@cristina: multumesc ca mi-ai adus aminte de sclava isaura!! de care ma leaga niste amintiri absolut personale! cind am sosit aici nu avem la tv decit programele de baza, vreo doua , trei. Pe unul mergea sclava isaura, primul meu serial aici! Nu pierdeam un episod, cu sufletul la gura il urmaream!! imi pare rau ca nu stiu ce seriale mai sint acum in romania, la cite unul m-as mai uita!

luma spunea...

ei, da , noi suntem generatia "escrava isaura"!cu leoncio, dar mi-a placut si "familia guldenburg"!

vergi spunea...

@luminitza: cred ca fiecare serial isi are farmecul lui! pacat ca nu avem cum sa le vedem macar pe cele mai importante! eu ma straduiesc sa vad macar cite un pic la doua trei, zile! avantajul ramine la toate serialele ca si daca nu vezi citeva serii, nu pierzi nimic, te prinzi rapid si dupa citeva saptamini!!