marți, octombrie 20, 2009

Toamna, flori si pasarele
















a venit toamna cu adevarat dar asta nu e nimic nou! o stim cu totii si o iubim cu totii mai ales in anul acesta, cind se pare ca e mai blinda ca oricind! soarele straluceste zilnic, florile in gradina parca s-ar pregati de vara, ce sa mai spun de florile de la floraria de vizavi de praxis, de care nu ma puteam azi dezlipi? una mai frumoasa ca alta, o dovedesc fotografiile, care nu m-am putut abtine sa nu le fac! asa ca mai ramin pasarelele, pt. mine si atita lume o adevarata problema in perioada rece a anului! la noi in gradina traiesc o multime, nu stiu , cum se numesc dar stiu ca le iubesc de cum da primavara!!!doi porumbei indragostiti sint la noi de cind lumea, unicul lor cusur e.... ca se fac pe zi ce trece tot mai grashi! asa le si spun, grashii!!!!chiar si un fazan vine din cind in cind in vizita!!! asa ca azi mi-a implinit Mircea un vis mai vechi si a cumparat o mica casutza pt. pasari mici, si mi-a promis ca urmeaza una mai mare pt. pasari mai mari!! casutza plina deja de semintze atirna deja in liliac si tare ma bucur! fac un mic apel, nu uitati in iarna de pasarele, cineva trebuie sa le ajute! citeva firimituri de piine si ati facut fericite niste pasarele!

6 comentarii:

Viorica spunea...

Ce frumos ai descris toamna care e la voi,in timp ce la noi cred ca abia s-a topit zapada care s-a asternut cu generozitate in multe zone!Cu asemenea imagini ca cele surprinse de tine,as putea zice ca iubesc si eu toamna.Ma bucur tare mult ca pasarelele din gradina voastra vor avea hrana asigurata la iarna,dar tare ma tem ca veverita îi va da târcoale casutei...Abia astept sa ne postezi si poze cu primii beneficiari ai "cantinei"!

vergi spunea...

@viorica: mi-ai dat acum o idee, ververitele maninca graunte???? sper ca nu le lasa pe drumuri pe bietele pasarele, ele si-or fi ascuns de cind lumea nuci! da, toamna la noi e minunata, nu ne vine sa credem, dupa cum a debutat! si se anunta pe mai departe zile frumoase!!! poate scapam de ...cri, cri , toamna gri!!!da, ar fi minunat sa pozez pasari la masa dar...ele zboara, cum ma simt!!!

luma spunea...

foarte buna idee!asa suflet bun , sa porti de grija la toata lumea , inclusiv pasarelelor!
noi ne-am facut datoria si am hranit pescarusi pe apa de la disneyland!si nu cu orice paine ci cu chifle de la mc donalds, adica luca a fost protagonistul!
si tot el da firmituri de croissant la porumbei in parc, si pufuletzi la ratze pe lac!

vergi spunea...

@luminitza: ha, ha, cine vorbea?? si asta dupa ce ati facut asa un rasfatz cu pescarushii! mi-ai adus insa aminte, cum ani de zile la inceput aici in kaarst il faceam pe mircea sa ma duca la lac, sa hranesc ratzustele! si nu a spus o data, ca nu ma duce, desi ne grabeam de fiecare data la praxis! oamenii pot avea grija de ei dar bietele animale??? eu mai duc din cind in cind morcovi pt. iepuri, ii las la marginea drumului, cine are noroc , ii gaseste!!!mi-e insa asa de mila de ei, cind ii vad toamna si iarna fugind pe cimp sau mai rau, ratacindu-se pe autostrada!

Mihai spunea...

La mosie vin tot felul de pasari: turturele, randunici, mierle si evident vrabiute. Firmiturile le sunt rezervate, binenteles. In plus, ii hranesc si pe cei 3 caini ai srazii care sunt o adevarata familie: mama, tata si o catelusa alba.

vergi spunea...

@mihai: asta e foarte frumos, ca bietele pasarele, cine sa aiba grija de ele? si inca la voi mai au noroc, ca e cite un cimp in apropiere dar aici? ciinii aia sint formidabili, i-am vazut si eu, cum vin si cu cita rabdare...ciineasca asteapta , sa li se dea mincarea, de care oricum sint siguri, ca o primesc!!