sâmbătă, iulie 18, 2009

Boot Roermond 2009













asta este! portul de yachturi din Roermond a devenit neincapator, asa ca s-a inceput construirea unuia nou. Terminat , dat in folosinta astazi si incredibil dar adevarat, fiecare locsor deja ocupat de yachturi unul mai frumos si mai mare ca altul! am fost invitati si noi, se putea sa scapam ocazia? nici nu am stiut ce sa pozez mai intii, masinile amfibie? barcile ? yachturile? din toate cite ceva, vorbesc pozele . In mod deosebit m-au impreisonat acele baloane cu aer, in care intrau curajosii. Erau umflate cu omul in ele , date la apa ,dupa care vorba aia strabuna, Dumnezeu cu mila, facea fiecare ce putea. Unii chiar reuseau sa se tina pe picioare. Oricum pt. mine erau cu totii intruchiparea curajului.

10 comentarii:

Mihai spunea...

Aoleu, cum rezistau bietii oameni in baloanele alea, mai ales ca aveau aerul ... limitat ?!!! Vorba ta, Dumenzeu cu mila! Cred ca a fost foarte frumos dar trebuie sa-ti spun ca si la Eforie Sud a fost frumos, sunt sigur ca draga noastra sora iti va confirma si ea, cand va ajunge in fata unui computer, pt. a putea scrie un comentariu.

vergi spunea...

@mihai:mai intii multumesc pt. ajutorul dat la aranjarea foii! la lectia asta ...am lipsit dar practica cum sint, mi-am luat adminiestrator de blog!!! nu stiu cit de periculoasa este treaba cu baloanele acelea, ma gindesc ca exista o siguranta, altfel nu ar fi voie sa fie date la apa. Totusi eu una nu as fi indraznit sa intru in ele!! si ca sa o spun si pe cea dreapta, au intrat doar femei, barbatii comentau pe marginea apei!!!!ma bucur din suflet de miniconcediul vostru la Eforie, am si aflat ca a fost minunat! intr-o zi il repetam si vom striga prezent cu totii!!!

Anonim spunea...

foarte atragatoare toate imaginile , mai ales cele cu baloanele cu aer!abia asteptam sa le vedem(incercam?) si noi!

laura spunea...

Frumoase poze,vase am mai vazut dar...inedit e treaba cu baloanele,cred ca e o experienta de neuitat pentru cei ce au curajul sa incerce.Foarte frumos,cred ca v-ati simtit minunat!

vergi spunea...

@luminitza: cind veniti voi e inca sezonul in toi la roermond. Si daca sint si baloane, ca mi-e teama ca au fost doar pt. serbarea de simbata, poate va incumetati vreunul si intrati in el. Mie nu mi s-a parut foarte periculos, e totusi o incercare in strinsa legatura cu curajul!

vergi spunea...

@laura: noi ca spectatori chiar minunat ne-am simtit, de aia am si avut rabdarea sa urmaresc pas cu pas cum merge treaba cu balonul curajului!mai grav ar fi fost sa ma fi rugat mircea sa dau dovada de curaj!!! nici macar el nu s-a oferit, sa faca pe zmeul in ...balon. A fost ceva inedit, am vazut multe lucruri traznite in viata mea dar asa ceva, nu!!

viorica spunea...

Ce poze minunate!Sa inveti neaparat sa faci panorame,ca sa cuprinda mai mult din imensitatea acelui minunat port,care merita vazut si care iti da o stare"de bine".

vergi spunea...

@viorica: mda! la lectia de panorame am cam chiulit dar ma gindesc ca nu o fi chiar foarte greu si o sa reusesc sa invat. Nu te tenteaza o plimbare cu balonul?

viorica spunea...

Raspunsul este:nuuuuuu!,nu ma tenteaza sa merg cu balonul!Mie mi-e frica sa merg si cu barca la Roermond unde apa e adanca in unele locuri de 40 de metri!

vergi spunea...

@viorica: ce conteaza , cit de adinca este apa?piticul acela vestit s-a inecat facind baie intr-un ibric, ce e drept din cauza sapunului. Dar la roermond nici urma de sapun, asa ca poti merge linistita chiar si cu balonul!!!ne luam curaj amindoua!!!