miercuri, iulie 15, 2009

Eu, VIP
















ideea mi-a venit ,dupa ce am scris despre femei celebre si am realizat, ca de fapt sintem fiecare dintre noi in felul nostru acel vestit very important person! eu una chiar cred, ca sint si asta din o mie de motive. Am sa insir doar citeva: ptc. la virsta de un an aduceam zimbetul pe buze femeilor inchise de teama bombelor in adaposturi. Erau ultimele zile de razboi, se tragea de zor in Timisoara, ce imi pasa mie? mergeam de la o femeie la alta si nu ma lasam, pina nu incepeau sa rida! deci, prima mea meserie? animatoare!!!! si cred, ca o buna parte din sanatatea de care , multam Bunului Dumnezeu, ma bucur astazi e datorita acelor femei, care povestea mami spuneau invariabil, sa iti dea Dumnezeu sanatate Virginica, ca iar ai reusit sa ne faci sa ridem, sa uitam de razboi!!! eu sint un VIP ptc. deja de la gradinita imi placea sa imi schimb imaginea, de la tarancuta la papusa de ceai!!! ma simt si azi foarte importanta ca am reusit in anii de liceu sa le infrunt pe HB-uri ( in traducere exacta de scolari, hoaste batrine =profesoare, care mi-au pus in clasa a 9-a 6 la purtare!!! )si sa fac sport de performanta!! la fel am reusit mai tirziu sa arat tuturor, ca a fost posibil sa am un copil la nici 19 ani, sa urmez cursurile unei universitati cu o intrerupere de doua saptamini, cit am stat in spital si am nascut, sa iau toate examenele cu brio, sa cresc impreuna cu el!! ma simt foarte importanta doar cind ma gindesc la cite generatii de elevi mai tirziu am aratat ce importanta este o limba straina, pe citi i-am facut sa il iubeasca pe Hänschen klein dar si pe Goethe! m-am simtit foarte importanta chiar si in ziua , in care , priviti poza, am indraznit sa fac o repetitie generala, cum e sa fi foarte batrin!! si foarte importanta m-am simtit si in ziua in care , nu mi-a fost mult sa indraznesc sa tin un blog!!! asa, ca ce trebuie de fapt sa faci, sa fi un VIP? sa te simti tu unul ! cum va simtiti voi, sinteti de parere ca intri in categoria asta doar daca scrie vreo revista de scandal de tine? daca apari la televiziune, umbla paparazzi dupa tine? sau e destul sa fi un normalos cu o viata implinita si frumoasa!

9 comentarii:

laura spunea...

Esti pe felia mea,e o vorba de colo...!
Ai mare dreptate,fiecare in felul lui,este vip,mai mult sau...mai putin.
Foarte mult mi-a placut"expunerea" ta,e confortabil sa te simti precum te-ai exprimat.In fond,si la urma urmei,insasi faptul ca existam,ne da dreptul sa visam,sa fim oricine si oricind,sa facem totul pentru a ne fi bine,pentru ca cei din jurul nostru sa ne aprecieze.
Buna tema!
Iar eu,acum cind ii fac lui fiica-mea un tort de ciocolata,chiftele,mincarica de cartofi...ma simt ca un vip(culinar) ce-i drept...ha,ha!

laura spunea...

Da,m-a luat valul si am uitat sa precizez cit de mult imi plac pozele expuse! Mai ales ca ,eu nu prea te-am cunoscut de mica,imi amintesc vag de tine,dar nu uit vizita ta la noi,cu ani in urma,ai fost cu Viorica.

vergi spunea...

@laura: dincolo de gluma acesta a fost de fapt scopul postarii! fiecare din noi trebuie sa se simta important, ptc. fiecare om este la rindul lui foarte important, pt.familie, prieteni si mai ales pt. el insusi! nu am putut suferi de cind ma stiu , impartirea in oameni foarte importanti si mai putin importanti! ca unii s-au cocotat in virful piramidei e bine, dar eu si fiecare om ca mine ar trebui sa simta la fel, m-am cocotat si eu in virful piramidei! cu lucruri marunte, poftim tortul, pe care il faci, cite femei vestite nu ar da totul, sa duca o viata normala de familie!pofta buna!!!apropo pozele postate, si mie mi se pare ciudat, de cite ori descopar, ca am fost copii , copii din aia adevarati, cu gradinita, serbari si multa, multa joaca, fara computer si handy dar asa de fericiti!!!

luminitza spunea...

haha!poza asta (singura color) n-o stiam:-)))
din pacate un adevarat star dupa care alearga paparazzi si care-si ascunde cearcanele de noptzi nedormite sub ochelari de soare la doua noaptea cand nu mai e urma de soare pe cer, nu mai are viatza particulara!
asa ca mai bine sa ramai in anonimat iar sufletul sa-ti straluceasca toata viatza ca o starletta!

vergi spunea...

@luminitza: chiar asa! eu cred ca cei mai multumite ramin milioanele de persoane foarte importante pt.familiile lor, prietenii lor ! si pt. ei insisi!!! asa ca noi ne ducem viata noastra de persoane importante la modul cel mai frumos cu putinta!

Mihai spunea...

Frumos si adevarat. Dupa parerea mea, fiecare om e in felul lui VIP. Pt. ca fiecare viata e pretioasa. Indiferent cat de modest ca personalitate ar fi un anonim oarecare, cineva, cu siguranta, il gaseste in sufletul sau ... VIP. Si, in mod cert, tu (cu-atat de multe calitati reale) esti un VIP autentic, pentru noi toti :)

vergi spunea...

@mihai: he, he, eu chiar sint un VIP cu...acte in regula!!! am chiar carte de VIP, neagra, scris numele cu litere aurii!! de la o casa de moda, exact, ce imi place mie!! care carte dovedeste, sa fi VIP pt. ei de ex., inseamna sa ai bani, lasati desigur la ei!!! si eu am lasat destui!! dar sa fi VIP pt. tine si cei dragi, ce lucru mare!!!

Viorica spunea...

Inspirata ordinea in care ai asezat pozele insotite de un text frumos.O singura remarca:n-ai specificat motivul pentru care ai avut candva nota scazuta la purtare.Din cate imi amintesc eu,e vorba despre o minciuna gogonata,imprastiata cu rautate de cineva"foarte binevoitor",la intoarcerea voastra dintr-un cantonament de la Snagov,conform careia,voi,echipajul de schif,care ati si iesit campioane,ati fi fumat(!?!).Ma intreb eu acuma dupa atatia ani,ce s-o fi ales de acea persoana binevoitoare,ca din cate stiu eu,voi,echipajul "de aur",ati ajuns toate niste "VIP"-uri.

vergi spunea...

@viorica: uite, ca si uitasem! ironia ramine ca nu am fumat niciodata si tot ironia ramine, ca dupa ce pe vremea aia am fost tare trista cu o asa nota la purtare, peste ani am fost foarte mindra de ea!!! si m-am simtit o adevarata victima a unui sistem, in care rau ar fi fost sa am doar nota 10 la purtare!!! ptc. nu am sa inteleg niciodata , de ce de ex. era asa o crima pt. batrinele noastre profesoare, sa facem sport de performanta, ca doar tot scoala se mindrea dupa aia cu noi!!! ce e drept faceam la scoala sportiva!!!