miercuri, iulie 01, 2009

Frumuseti sub nasul nostru



























Cind am vizitat acum doi ani Heidelberg am avut o adevarata revelatie si m-am intrebat, de ce cautam noi frumuseti la marginea lumii, cind sub nasul nostru exista atitea? asa si cu Brasov. Fusesem de citeva ori in oras in urma cu foarte multi ani , acum insa mi s-a parut ca il vad pt. prima data. De o frumusete rapitoare, totul parca acolo a fost ales, sa dea stralucire orasului. Pozitia sa, amestecul acela fascinant de trecut si prezent, oamenii nemaipomeniti, prietenosi, in sfirsit vinzatoare, care te intreaba dulce, daca te pot ajuta!!Poaina la doi pasi dar si fara eaa, iti ofera orasul atitea, ca abia gasesti timp sa le vezi pe toate. Am ales la intimplare citeva fotografii din oras si din poiana, le las pe ele sa vorbeasca pt. mine. Si m-ar bucura sa veniti cu amanunte legate de alte orase la fel de frumoase, nu se poate ca ele sa nu mai existe!! si sa fi ramas doar bietul Bucuresti, in prezent cred, ruda cea mai saraca a fiecarui oras ! poate intr-o buna zi sa isi recapete stralucirea, sa redevina acel mic Paris!

8 comentarii:

Viorica spunea...

As schimba oricand Bucurestiul(atat de mult rîvnit alta data),cu Brasovul,un oras parca desprins din "Vest".
Multumesc pentru pozele postate,pe care eu nu le aveam.

Mihai spunea...

Intr-adevar, Brasovul, ca si Sibiul, sunt orase unde primarii si consilierii lor au stiut sa puna suflet pentru redarea stralucirii de odinioara a burgurilor lor. Ce bine-ar fi daca printr-o minune, si in Bucuresti s-ar intampla la fel! Oricum, e bine ca exista macar aceste mici oaze, precum Sighisoara sau Rasnov, cu frumoasele lor stradute, ruine si cladiri medievale ...
________________
Mihai a postat o fotografie si un mic text pe Twitter ; ele se pot vedea si urmarind acest link

vergi spunea...

@viorica: te cred! dar nu trebuie sa schimbi nimic, cind ai chef si timp te duci la brasov!si ma iei si pe mine!

vergi spunea...

@mihai: cind am deschis azi laptopul, primul gind a fost, ce bine e sa ai in umbra un administrator de blog! asa ca multumesc, ce frumos mi-ai aranjat pozele! intr-o zi, cind am sa vin cu mai mult timp , o sa facem un tur al oraselor medievale !

laura spunea...

Bine ai revenit,nici nu-ti inchipui ce multa placere imi face sa va revad pe toti!
Poze minunate si de la mosie,si din Brasov!
Avem multe orase si locuri frumoase in tara,nu-i greu sa le descoperi,iti trebuie in primul rind timp si...putini bani!

vergi spunea...

@laura: multumesc de primirea calduroasa!cu adevarat, e frumos peste tot dar niciunde ca acasa! ramin insa la orice intoarcere imaginile minunate, pe care le aduci cu tine si de data asta am avut o multime!!!

genius spunea...

Vai, eu sufar cu Bucurestiul asta de numa numa... Abia astept si eu Brasovul vara asta, e pe lista!

vergi spunea...

@genius: ai facut o alegere buna de tot ! brasovul merita sa fie vazut! din pacate pe linga faptul ca azi e bucurestiul catastrofa , fiind un santier fara cap si fara coada, mai are si o clima pacatoasa, asa ca deja de pe vremea lui caragiale se topea vara asfaltul!! se pare ca timpul a ramas pe loc!!!