duminică, iulie 05, 2009

Reteta bunicii Rabbi Neeman pentru o casnicie fericita


Am citit o carte recent o carte formidabila! ( multumesc Anca! ) O lectura usoara, o carte ideala pt. cineva ca mine, acum fara timp de carti cu mesaj sau tristeti metafizice ! E presarata din loc in loc cu tot felul de retete. Astazi prima din cele care vor mai urma.

Ingrediente: 250 g dragoste, 250 g umor, 250 g atractie sexuala, 500 m admiratie si respect reciproc, 500 g compatibilitate intelectuala, o masura de rude prin alianta sau, dupa gust mai multe incurajari, un buget rezonabil, o mina generoasa de munca in echipa, patru lingurite de dorinta de a recunoaste, 250 g de scuze ptc. ai gresit, 250 g promtitudine in a-ti cere iertare, 250 g de incredere reciproca si o masura mare sau citeva mai mici de interese sau pasiuni comune, 250 g fascinatie reciproca, bai separate ( daca o permite bugetul !)

Se strecoara toate ingredintele si se scot eventualele cocoloase de gelozie, reprosuri, ranchiuna, reglari de conturi, scandal sau acuze. Se incorporeaza regulat portii zdravene de sex conjugal pasional. Se adauga masuri generoase de dragoste si se lasa sa fiarba la foc mic, foc intretinut de afectiune, respect reciproc si dorinta. ( cartea se numeste " Doamna Jivago din Queen's Parc " si apartine scriitoarei Olivia Lichtenstein. )

O saptamina frumoasa! aveti vreo reteta deosebita pt. ea?

10 comentarii:

Viorica spunea...

Tocmai am citit azi intr-o revista,despre divortzul unor cupluri "de VIP" de la noi.Am aflat ca divorteaza:Gica Hagi,Catalin Crisan,Adrian Enache si lista ramane deschisa.Ma gandesc ca poate era util sa citeasca inainte de insuratoare,o carte asemanatoare cu cea din care ai selectionat pentru articolul de azi si atunci poate casatoriile lor sau nu mai aveau loc,sau ar fi trait impreuna cu alesele inimilor lor,pana la adanci batranetzi.

Anonim spunea...

Extraordinar...minunat si cit de adevarat!
Azi trec printr-o pasa proasta...o sa-mi treaca,dar,cit de bine-mi pica aceasta reteta,fie si citita doar.

laura spunea...

Anonima sint eu,scuze am apasat gresit.

Mihai spunea...

E chiar reteta ideala pentru orice cuplu. Zice Viori ca divorteaza oamenii importanti de pe la noi (in special de Catalin Crisan ma mir), dar nu cred ca e vorba ca n-ar fi incercat vreo reteta ci pur si simplu ca unii rezista si altii nu, pana la adanci batraneti. Eu ii respect pe cei care rezista dar nu-i condamn pe ceilalti, pt. ca uneori viata de cuplu traita gresit poate continua catastrofal, pana la adanci batraneti si poti sa te intrebi, la ce bun. Revenind la retete, cuvantul cheie mi se pare mie 80% respect si restul intra in categoria "condimente". Pana la urma, si sexul tine de respect, asa ca 20% mi se pare destul de rezonabil pentru toate celelalte :)

vergi spunea...

@viorica: uite o idee buna, sa le trimitem cuplurilor cartea!! partea proasta este insa ca acesti indivizi ar divorta oricum, important este sa stea in capul trebii cu orice!din fercire exista atitea cupluri , care chiar asa traiesc , pina la adinci batrinetzi! eu ma inscriu pe lista!!!!noi oricum am parcurs deja cu mircea jumatate de drum impreuna!!!!

vergi spunea...

@laura: rau imi pare ca ai avut o zi proasta! dar uite, vine cite o carte din asta si iti salveaza ziua! asa ca inca o data, o saptamina frumoasa!!!

vergi spunea...

@mihai: niciun cuplu nu cred ca isi leaga viata cu gindul, ca intr-o buna zi ii pune capat dar din pacate se intimpla si asa!si atunci important este cum se intimpla, chiar si o despartire trebuie facuta cu mult respect! dragut este ca de fapt in cartea asta se intimpla totul in jurul sexului in casnicie! pina se descopera ca dragostea si respectul reciproc sint cu mult mai importante!

Mihai spunea...

La multi ani pentru maine, 8 iulie, de Sfanta Virginia! (vezi ca n-am uitat ziua numelui tau, daca tot am descoperit-o, exact acum un an?)

Schwesterutza spunea...

LA MULTI ANI de sfanta Virginia!!!
Cu drag,Viorica.

vergi spunea...

@viorica, mihai: multumesc de urari, uite ca nu mai stiam , cind este! chiar asa , ma simt foarte onorata sa am si eu ziua mea de nume!!!