joi, noiembrie 05, 2009

De ce scriu pe blog?


este intrebarea, care mi se pune din cind in cind, asa ca azi dimineata m-am trezit eu intrebindu-ma. S-a creat probabil impresia, are timp, sa scrie! partea draguta este ca eu am orice in afara de timp, ramin insa la teoria mea, timp nu ai, ti-l iei! asa ca intre o zi plina cu o pauza de doua ore la prinz si alte obligatii, ramine timp si de scris. Asadar de ce scriu? la inceput am luat-o ca o provocare,adica toti juniorii familiei tineau un blog, in ochii mei blogul era ceva pt. aceasta tinara generatie. Dupa care a venit convingerea, daca pot ei, pot si eu!! alt argument ramine si e cel mai important, blogul , ca de altfel internetul este o fenomenala forma de a ramine in contact cu atita lume!!! sint emotionata de fiecare data, cind imi scriu oameni , pe care nu ii cunosc, incerc sa imi raspund eu, cum de imi scriu???incerc sa imi imiaginez, cum arata, cu ce se ocupa...sigur emotionata, cind constat ca am cercul meu de cititori, care intr-o lume, in care tutoror ne lipseste timpul, si-l iau pt. a ma citi. Si nu in ultimul rind scriu , ptc. eu sint o persoana foarte disciplinata, mi-am luat o sarcina, o duc pina la capat, ar fi trist sa stiu ca am dezamagit pe cineva!!!

Si acum o noua intrebare, de ce ma cititi voi? PS in mina am paharul cu sampanie cu gindul la voi toti si ...o mica trompeta tot cu gindul la voi toti!!!

6 comentarii:

Viorica spunea...

La intrebarea ta "De ce scriu pe blog?",iti raspund sincer asa:scrii fiindca-ti place sa scrii.Cred ca daca nu ai scrie pe blog,ai tine ascuns intr-un sertar un jurnal,care candva ti-ar folosi la scrierea unei carti.De ce nu?Talent si usurinta de a scrie,ai cu carul,ca sa nu mai vorbesc de excelenta formatie a ta ca filoloaga.Recunosc ca mie mi-a prins bine pasiunea asta a ta,mai ales cand eleve fiind,luam de la tine gata facute toate temele de la "lecturi particulare",ca sa nu mai vorbesc de "darile de seama" pe care trebuia sa le fac din cand in cand pentru orele de dirigentie.
Iti doresc si in continuare sa ai subiecte cat mai inspirate pe care noi,cititorii tai le vom savura cu placere,chiar daca nu intotdeauna scriem si comentarii.Ca sa parafrazez "o vorba de duh",sa stii ca noi suntem ca stelele:nu ne vezi intotdeauna semnatura pe blog,dar suntem prezenti la fiecare articol pe care-l scrii.

vergi spunea...

@viorica; ce frumos ai scris si mai vorbesti de talentul altora! adevarul este ca imi place sa scriu si chiar am avut multe jurnale de zi, pe care din diferite motive le-am distrus si acum imi pare rau! ai dreptate cu materialele scrise tie, cred ca din lipsa de ...blog faceam si darile de seama primarului din comuna, unde lucram! am sa tin minte treaba cu stelele, ce frumos suna!!! si sper ca mai gasesc si destule subiecte, ca alea devin cu adevarat o problema!!!multumesc de aprecieri! pica bine sa auzi sau sa citesti de bine!!!

Mihai spunea...

Ce frumos a parafrazat Viori: "noi suntem ca stelele:nu ne vezi intotdeauna semnatura pe blog,dar suntem prezenti la fiecare articol pe care-l scrii." Felul in care scrii tu pe blog e cel mai cinstit mod de a comunica tot felul de evenimente, stari emotionale sau pur si simplu cate o reteta de prajituri. Te felicit si eu unul raman un fidel cititor si admirator al blogului.

vergi spunea...

@mihai: ma bucur sa stiu ca te am in cercul meu de cititori, nu se poate lauda multa lume, ca are un scriitor adevarat in cercul de fani!!! viorica a scris ca la carte si vorbele cu stelele o sa le tin minte! sigur ca scriu mai departe, sper din suflet ca am sa gasesc si subiecte interesante, ca cine mai stie, ce e azi interesant sau nu?? mai ales ca scrisul imi face placere si nici macar tehnic nu e o problema, eu batind cu toate degetele si inca blind!! a fost la ceva buna scoala mea de doi ani facuta aici!doar ca la inceput imi era greu sa scriu romaneste si de cind cu blogul scriu mai repede romaneste!!!!

Mihai spunea...

Mihai a postat pe blogul sau
o fotografie pe muzica de Chopin .

luma spunea...

pai exact de-aia te citim, cum bine ai spus, ca sa ramanem in legatura, sa vad ce mai faci, pe unde te mai plimbi, ce pantofi ti-ai mai luat, la ce film ai mai ras sau te-ai plictisit, daca a mai venit veverita in vizita la voi in gradina, si nu in ultimul rand, ce reteta ai mai publicat!