duminică, noiembrie 29, 2009

Müslitraum ( 10 - 12 persoane )


mai intii o minunata duminica de Advent tuturor! si daca v-ati odihnit deja bine de tot , incercati aceasta reteta, e usor de facut si extrem de gustoasa!

Se iau visinele din doua borcane de compot si se pun la scurs intr-un castron. Se presara cu un pic de scortisoara si zahar si se lasa peste noapte. A doua zi se mai scurge eventualul suc rezultat.

200 gr philadelfia, 500 gr de brinza dulce de vaci, 100 gr zahar pudra, 6 linguri de lapte: se amesteca si se pune peste visine.

200 gr lichior de oua ( pe vremuri il faceam in casa ) :se presara peste compozitia rezultata.

se bat bine 2 cutii de frisca cu doua pachetele de vanilie si se toarna peste compozitie.

400 gr de müsli de ciocolata de la Dr Oetker presarate peste toata compozitia. Se da la rece.Pofta buna!! un desert ideal si pt. seara de Craciun! veti avea niste musafiri foarte recunoscatori si...veseli!!!

15 comentarii:

luma spunea...

pentru seara de advent ca mai e pana la craciun si noua ne e pofta acum!
am gustat aceasta minunatie de desert la radu&ute la party si pot certifica faptul ca e delicios!
si luca poate pune si ctc-ul ca el a mancat cel mai mult!

vergi spunea...

luminitza: dublu ctc, deci e cu adevarat neamipomenit de gustos! si pe linia bucatariei mele, tot ce merge repede, e deja bun! si desertul asta chiar in timp record se face! pofta va e, incearca! imi pare rau ca din greseala am sters fotografia doveditoare si nu am avut rabdare , pina sa il fac din nou!

viorica spunea...

Eu nu le prea am cu dulciurile,ca sa ma exprim asa,dar pot sa-ti spun ca mi-ai facut pofta sa gust dintr-o asemenea bunatate.De fapt,nici nu mai sunt decat vreo 5 luni(!) pana voi avea ocazia sa mi se indeplineasca dorinta de a gusta din "üslitraum-ul" pe care desigur il vei prepara in cinstea sosirii mele la voi.
Cu multumiri anticipate!

vergi spunea...

@viorica: la asa multumiri anticipate pot spune ca vom face impreuna desertul chiar de ziua mea!! cu foarte mult lichior de oua!!! sa vezi atunci veselie,desi veselie nu lipseste oricum. Pina atunci insa poti incerca si tu in cantitati mai mici sau da reteta mai departe!

Mihai spunea...

Avem si noi Advent? Eu as vrea sa fie mereu, dupa cat de buna trebuie sa fie reteta ta... Mi-a placut partea cu multa ... veselie, de dupa, hehehe ;)

vergi spunea...

@mihai: cele patru duminici inainte de Craciun sint duminicile de Advent la catolici. Dar cum romanii au luat atitea sarbatori inutile de la americani, gen Valentinday nu vad de ce nu s-ar lua un obicei asa de frumos. E nevoie doar de o coronita de brad, patru luminari sau una mare ca a mea si in fiecare duminica se aprinde o luminare , in seara de Craciun toate patru.Decorativ si inaltator pt. suflet! veselie la reteta da, o fi doar o cantitate mica de likör de oua dar se simte bine de tot!!!

maia spunea...

Intr-adevar frumos Dusseldorf, dar am apucat sa vedem doar putin. Am reusit sa vizitam Rheinturm. Multa sanatate. :)

laura spunea...

Interesanta reteta,nu am mincat asa ceva,e de incercat.

vergi spunea...

maia: düsseldorf este cu adevarat un oras minunat, o metropola de prim rang!! pacat ca ai vazut asa de putin din el,nu imi vine sa cred ca ai fost in düsseldorf si nu te-ai plimbat pe kö!! nu e niciodata prea tirziu!!!

vergi spunea...

@laura: merita sa incerci, ingredientele sint foarte usor de procurat, timp de pregatire nu ia mult. Cel mai important ramine insa lichiorul de oua, fara el cred ca isi pierde tot farmecul si desigur gustul!!!

maia spunea...

Mi-a parut rau ca nu am apucat sa vad mai mult, am fost saptamana trecuta cu pustoaica la Maastricht la niste teste, si am stat doar cateva zile. Dar o sa mai mergem. :) Multumim de sfat. :)

vergi spunea...

@maia: cind mai mergeti, da un semn de viata!

Maia spunea...

Aferim! Boieri dumneavoastra :)))

Mihai spunea...

Pentru ca deja e 4 decembrie, ii urez lui Sebi "La multi ani!", cu tot dragul.
________
Mihai a scris pe blogul sau despre o seara de povesti si despre emotia si bucuria de a avea niste copii absolut minunati

vergi spunea...

@mihai: sint convinsa ca toti cititorii blogului in frunte cu mine ( ca tu ai fost in frunte, cind ai scris urarea) ii doresc lui sebi La multi ani, sanatate si numai vise implinite!