sâmbătă, decembrie 05, 2009

Mos Nicolae





De la Faust al lui Goethe cred la ultimul muritor de rind si-a dorit fiecare , sa opreasca macar o data timpul in loc. Fara sa reuseasca ! si totusi...aceste sarbatori de iarna ma duc cu gindul, ca s-a oprit cumva timpul in loc, ca ieri aveam postarile cu Sarbatorile de iarna si parca intr-o clipita bat din nou la usa! asa ca orasele sint impodobite festiv, ( dar anul asta la macar plus 10 grade!!!) casele la fel. Miroase a vanilie si prajiturele, oamenii sint cu totii parca mai grabiti ca oricind la intilnirea cu Mos Craciun. O dovedesc strazile pline, magazinele pline de tot dar in care vinzatoarele continua sa zimbeasca si sa se ocupe de fiecare client, de parca ar fi unicul din magazin! sa tot faci cumparaturi, cum am facut noi azi dimineata!! ati inceput deja pregatirile, cum stati cu scrisorile catre Mosul cel bun?? eu i-am si scris si poate pe principiul, ca timpul s-a oprit, l-am rugat ca si anul trecut sa imi aduca o poseta!!!! sper ca stie ca timpul a zburat , ca nu e poseta de anul trecut si imi implineste dorinta!

Pina la Mos Craciun insa bate un alt Mos drag si bun la usa, Mos Nicolae!! v-ati curatat pantofii, i-ati pus in usa??? Mosul nu uita pe oamenii buni, chiar daca nu mai sint copii de cind lumea!! dar pina sa bata el la usa felicit pe aceasta cale pe toti Nicolae din lume, incepind cu fratele meu Nicu desigur si Sebastian, pe care il cheama si Nicolae ca nume de botez!! si le doresc multa sanatate si tot binele din lume, din care apoi sa imparta ei mai departe!!!

7 comentarii:

Viorica spunea...

Intorcându-ma acasa din oras asta seara,m-am bucurat ca un copil când am vazut din troleibuz,miile de beculetze multicolore aprinse la intrarea in parcul din Drumul Taberei si din jurul patinoarului plin de copii care-si demonstrau caltatile de "mari patinatori",in ritmul unei muzici antrenante.Ce frumos e de srbatoare!Si fiindca am fost foarte cuminte,Mos Nicolae mi-a adus toocmai din Germania,multa ciocolata si turta dulce.Abia astept sa vad ce-mi aduce si Mos Craciun!
LA MULTI ANI NICU!
LA MULTI ANI SEBASTIAN-NICOLAE!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
luminitza spunea...

ce frumooos!anul asta in loc de curatzat cizme ca de mos nicolae de obicei, am avut de curatzat pantofi cu toc, cu care tocmai m-am intors de la propriul vernisaj!
cred ca un mos nicolae mai fumos ca asta nu puteam sa-mi doresc!
superba tinuta ta si machiajul, nu a stat timpul deloc pe loc la tine,parca intineresti cu an ce trece!

Mihai spunea...

La multi ani, Sebi-Nicolae, fiul meu! La multi ani, Nicu, fratele meu!
Aseara am fost la Tea si Ana, care amandoua si-au spalat pantofii in asteptarea darurilor. Ce-i drept, a fost un mos darnic cu toata lumea, de la mic la mare :) ... Desigur si acasa, in pantofii mei, am gasit daruri frumoase de la Mos Nicolae. Minunat obicei, te face sa nu uiti ca ai foat (poate ai ramas) un copil :)

vergi spunea...

@viorica: ce frumos ca au inceput sa impodobeasca si bucurestiul!! e asa de frumos sa vezi in prag de sarbatori atita lumina, atita culoare!! pai, daca ai fost cuminte, sigur ca a fost Mosul si va veni si fratele lui cel mare, Mos Craciun!!!lui sebi inca o data la multi ani si de Mos Nicolae!!

vergi spunea...

@luminitza: sint convinsa ca un Mos mai frumos nu puteai avea!! sa expui la centrul Pompidou cred ca ramine visul de aur al fiecarui artist!! si ca al tau s-a implinit ne face mindri si fericiti pe toti!! la cit mai multe si minunate expozitii!!!multumesc si pt. vorbele frumoase la adresa mea, facem si noi, ce....putem!!!

vergi spunea...

@mihai: orice am face noi oamenii mari, oriciti pantofi am umple de Mos Nicolae , nimic nu e mai frumos decit o casa cu copii, care asteapta cu sufletul la gura sa vina Mosul!! ma gindesc ca a fost minunat aseara la voi!! si pe linga copii mai stau si parinti si bunici si matusi cu speranta ca Mosul nu ii uita, chiar daca au crescut!!! pe mine nu m-a uitat si sint sigura ca pe niciun om bun!!! o zi frumoasa si astazi, va fi precis de vis!!!La multi Sebi drag inca o data!!