duminică, decembrie 20, 2009

Serbarea de Craciun








Serbarea de Craciun oferita de patroni angajatilor sai ramine unul dintre cele mai indragite evenimente ale anului! de regula se face in cite un restaurant si mai ales anul acesta am fost foarte bucuroasa sa aflu ca peste 90% din firme nu au renuntat nici la acest dar general facut angajatilor si nici la banii suplimentari de Craciun. Noi ne-am invatat in ultimii ani sa facem aceasta serbare la noi in bar si cu toata oboseala, cind vad fetzele fericite ale oaspetilor , am uitat pe loc, ca s-a facut 2 noaptea si noi inca dansam. Fetele vin cu sotii lor, cu daruri pt. noi ( anul acesta m-au uimit cu o carte de bucate romanesti in limba germana), noi ii asteptam la rindul nostru cu daruri. Se maninca bine de tot, se danseaza pe rupte! in plus anul acesta am jucat acel joc de societate, prilej de ris cu lacrimi la vederea obiectelor cistigate!! e serbarea la care nu mai exista granita shef, angajat, sintem cu totii egali si asta e minunat!! citeva fotografii o sa va convinga. Sa nu va mire poza mea de inceput, cindva cind s-a dat drumul la acel glob cu lumina infernala pt. ochii mei, mi-am pus ochelari de soare, pe linga ca aratam si eu...cool, a fost tare sanatos!!! plus hazul care a urmat la vederea mea!!!

8 comentarii:

Mihai spunea...

Ce frumos, sa-i tratezi pe angajati ca pe proprii membri ai familiei! Cel mai frumos este insa spiritul Sarbatorilor de Craciun, pe care din fericire voi il resimtiti din plin. Ca sa fim sinceri, cum necum, mai cu greutati sau mai fara, si romanii reusesc sa se adune in jurul familiilor. Asa ca si eu abia astept colindatorii in seara de Ajun. Si, binenteles, darurile de sub brad :)

Viorica spunea...

Poa' sa ninga,poa' sa ploua,eu la anul viitor vin la voi,ma angajez o zi la praxis sa fac cafele pentru toata lumea din cabinet care doreste sa bea,ca sa imi câstig statutul de "angajat" si "dreptul" de a participa la party de Craciun.

vergi spunea...

@mihai: maai intii multumesc ca te-ai si uitat pe blog, vad de fiecare ce mare lucru este sa ai un administrator de blog!!! totul perfect aranjat! da, Craciunul e o mare sarbatoare si tocmai aia ma umple de indignare ca se fac acum economii pe spinarea vorba lui caragiale , micilor deponenti, acum ,cind fiecare isi doreste niste sarbatori,de parca tot anul ar duce-o doar asa!!! pina si in vremurile alea grele ale copilariei noastre reusea tati sa ne ofere cel mai mare brad cu putinta!! nu vreau sa ma gindesc , citi copii vor fi acum fara brad si Mos Craciun! ca la noi organiza macar sindicatul unul cu daruri multe de tot!!!de ce sa nu recunosc, ce a fost!! eu ma bucur ca macar familia noastra va avea un Craciun frumos, dupa aia ramine speranta ca totul va fi din nou bine de tot!!si ma bucur din nou ca traimi din fericire intr-o tara , in care totul este normal! si viata nu s-a schimbat deloc cu toata criza!

Anonim spunea...

@viorica: he, he! noi sintem un praxis bucuros de oaspeti, asa ca nu va trebui sa te angajezi nicio secunda si ar fi frumos sa vii o data si de Craciun! tavi s-a simtit perfect, pacat de timpul napraznic care s-a pus !cafea insa poti sa faci si in bar!!! avem clienti destui!!!

laura spunea...

Dupa cum arata pozele care sint superbe, se pare ca ati petrecut nu gluma!
Ati jucat si acel joc de societate?

vergi spunea...

@laura: jocul acela a fost cea mai placuta parte a serii, atita am ris cu totii la deschiderea pachetelor, cum nu am mai facut-o de mult. Eu am cistigat un clown, care bietul de el a si facut baie, ca am vrut sa il pastrez dar eu am fixa idee, tot ce prind, spal!!!Mircea a cistigat un donald care pescuia, alt haz, el fiind pescar de frunte!!!si desigur s-a dansat , pina nu ne-am simtit picioarele!!!

luma spunea...

draga , ai ochelari de vedeta, esti vedeta, ce mai!
foarte bine iti sta, dar sa stii ca m-am uitat si pe sub ochelari si am vazut ca-ti sta fantastic machiata cu violet, ocazie cu care te atentionez ca eye-linerul de la christian dior trimis este...violet, asa ca macar stiu ca te-am nimerit (in caz ca poate n-ai remarcat)!
superba atmostfera !!!se vede ca intretineti relatii calduroase cu angajatii, ceea ce se si cade la oameni care se respecta ca voi!

vergi spunea...

@luminitza: chiar violet era sub ochelari, cum ai vazut??? tushul de ochi de la dior il pastrez pt. concediu, doar m-am uitat la el!!!ochelarii au fost practici la un momnent dat dar un prilej de ris, asa ca in final m-am bucurat ca a dat mircea drumul la globul acela criminal!!cu angajatele avem chiar o relatie minunata, intr-un colectiv mic mai ales trebuie sa domneasca armonie totala!iar petrecerea de Craciun e cel mai mare cadou facut angajatilor si ca orice cadou trebuie facut ca pt. tine.