duminică, decembrie 13, 2009

Tirgul de Craciun






Am sa incep cu un din suflet La multi ani!!! Viorica, cea mai buna sora, pe care cineva si-ar putea-o dori!! mult noroc, sanatate si numai bucurii!! una din ele sa ramina cea de a ne vedea cit mai des!!!ce bine ca sufletului nu ii poti pune granite!!!

Si acum tirgul de Craciun. Ramine una din cele mai mari bucurii in preajma Craciunului, nu exista oras mare sau mic sa nu il aiba. Nu cred ca exista om, familie sa nu se duca macar o data acolo. Unde de fapt nu faci nimic deosebit, bei vin fiert, maninci un cirnacior, te amuzi de toate standurile acelea pline de toate kitschurile din lume, dar ce frumoase par in zilele acestea. Si te vezi cu prieteni , cu cunostiinte, vorba aia sa vezi si sa fi vazut!! am hoinarit si noi azi prin tirgul din Puderbach, orasul copiilor, intre timp traditie la noi si tare bine ne-am simtit. Nici macar frigul nu l-am simtit, prea era dulce si fierbinte vinul! o sa va convinga pozele! pina si Mos Nicolae se ratacise prin tirg, se putea sa raminem noi acasa??

8 comentarii:

viorica spunea...

Multumesc tare mult pentru fruoasele urari!
Eu n-am fost inca in Germania la un târg de Craciun,in schimb am amintiri tare frumoase de la Kirmes-urile organizate pe malul Rinului,unde bunicii,parintii si copiii par a avea aceiasi vârsta,judecând dupa bucuria cu care participa la tot ce ofera o asemenea ocazie,incepând de la vizitarea tuturor standurilor cu "kitchuri" de unde neaparat isi achizitioneaza câte ceva si terminand cu ospatzul pe cinste cu gustosii si vestitii cârnati si cu sorbirea unei "cizmulitze"cu bere sau suc.

laura spunea...

Sa inteleg ca e ziua lui Viorica!
Atunci un calduros:"La multi ani!" si din partea mea.Foarte frumos acolo la voi acum de sarbatori dar sa sti ca si in Timisoara,in centru es desfasoara un asemenea tirg si e minunat.Daca aveam si zapada era mai misto!

vergi spunea...

@viorica: inca o data si din tot sufletul din partea noastra a tuturor la multi ani schwesterchen! stii ce inseamna asta ca inca nu ai vazut un Weihnachtsmarkt? ca ar fi cazul sa vii macar o data si de Craciun la noi! cu tot frigul!! noi te asteptam cu mult drag.

vergi spunea...

@laura: da, azi e ziua lui viorica si eu ma bucur pt. ea ca pt. mine. E asa de frumos sa fie ziua ta!!ma bucur ca in timisoara exista asemenea tirg, daca nici acolo, unde????obiceiul se pare ca e tipic nemtesc dar tocmai am vazut o emisiune ca s-a umplut londra de asemenea tirguri, unde se bea vestitul vin fiert ( Glühwein ) si se maninca pe rupte cirnati!!eu una imbratisez cu mult drag orice obicei!

Mihai spunea...

La multi ani, Viori! (ma grabesc sa scriu, cat inca functioneaza computerul meu) Ce frumos! I-am vazut in poze si pe Ute cu Radu, hehehe! Si in Bucuresti e in zona Kiseleff un exceptional targ de iarna, cu antichitati si cu mancaruri traditionale romanesti! Tare m-am bucurat ca am ajuns pe-acolo.
_______
Mihai a scris pe blogul lui despre expozitia de arta digitala a elevilor lui

vergi spunea...

@mihai: ce surpriza ca ai scris, ca stiu ca e bolnav computerul. Chiar, daca se mareste prima poza cu mine la foc, se vad lazi, raducu si ute ce e drept cu spatele dar si un mare mos nicolae!! si ce m-a distrat a fost ca desi era foc doar in citeva locuri si bine pazit, nu lipseau masini de pompieri. Frumos ca au inceput si in bucuresti cu asta, e un obicei asa frumos!! multam de urarile la adresa lui viorica, a primit asa multe ieri, ca vorba ei a fost VIP!! si va ramine!!

luma spunea...

am ramas in urma cu comentariile,fiind ocupata zilele astea, dar urez si pe aceasta cale la multi ani vioricai si nu ma pot abtine sa nu remar cizmele lui ute de piele neagra, care arata bine chiar si de la spate!
superba si tinuta ta , si mai ales atmosfera de care se vede ca ati profitat din plin!

vergi spunea...

@luminitza: mi-am inchipuit ca esti ocupata peste masura. A fost cu adevarat o atmosfera fenomenala , asta e scopul tirgului!!pacat ca nu a fost iarna de azi, cind nu ne vine sa credem, ca sintem in germania, ninge si viscoleste ca in vremurile de alta data in radauti!!eu ma bucur foarte tare, totusi sper ca se opreste, ca Mosul vine la copii si e cale lunga pina la ei!