luni, decembrie 21, 2009

Sarbatori fericite!!!


Mai intii si mai intii doresc sa multumesc din suflet tuturor acelora care m-au citit si in anul acesta si, din putinul lor timp, pe care nu il avem nicicare dintre noi, si-au luat si au scris cite un comentariu. Tot din suflet multumesc si celor care nu au avut timp de scris dar stiu ca m-au citit cu interes! Promit ca voi incerca ca si in anul care vine sa fiu la fel de harnica!

Va doresc tuturor un Craciun fericit cu bucurii, liniste in suflet si casa, munti de daruri sub bradut. Si daca nu vor fi prea multe daruri, tot nimic nu e, sarbatoarea trezeste oricum copiii din noi si ne da o stare deosebita. Anul care vine si spre care privim cu atita speranta sa fie mai bun cu noi ca oricare de pina acum!! Sa ne tina sanatosi si in putere si le dobindim pe toate! Va asigur ca listele voastre de dorinte se vor implini din plin!!! Trebuie doar sa fiti foarte convinsi de asta si sa nu va lasati doboriti de nimic!

13 comentarii:

Katja spunea...

Sarbatori fericite si un brad plin cu cadouri asa cum merita o persoana speciala ca tine! Si pe langa aceasta urare, si multa inspiratie ca pe 2010 sa ne aduci cat mai multe posturi aici pe blog.

Ho-ho-ho!
Cata, Sebi si Athos

Viorica spunea...

Multumesc pentru frumoasele urari si la rândul meu va doresc un Craciun fericit,multe cadouri sub brad si un An Nou plin de bucurii!

vergi spunea...

@katja: multumesc din tot sufletul pt. vorbele bune spuse de tine si in numele lui sebi si..athos, tocmai ptc. stiu ca vin din suflet!!o urare buna inspiratie, ca adevarul este ca din cind in cind ma trezesc ca nu stiu despre ce as mai scrie!!!va dorim si voua sarbatori minunate, cum de altfel sint sigura ca vor fi!!si un brad maaaaaaaaaaare de tot cu daruri multe , de sa nu mai fie loc pt. ele!!!

vergi spunea...

@viorica: multumim de urari!! vom fi cu gindul oricum la tine si la toata familia, asa ca o sa mi se para ca undeva intr-un coltisor va vad pe toti , ca in vremurile bune, cind veneam de Craciun acasa si toata familia era prezenta!!!si mirosea asa frumos a sarmale !!! si mami si tati erau asa niste gazde perfecte si primitoare!!!si prc. stiu ca si sub bradurile voastre o sa fie munti de cadouri, ma bucur deja de pe acum de ale noastre! Mos Craciun va fi bun cu noi toti, ca doar meritam!!!

luma spunea...

un craciun ca-n filme si-un an ca-n povesti va dorim si noi!
inca odata multumim pentru frumoasele cadouri de craciun si speram ca ati gasit deja un loc si pentru cele de la noi (ma refer la tablou ca stiu ca legginsii stau pe picior fin:-))

vergi spunea...

@luminitza: multumim pt.urari , asa o sa fie!!!cu tabloul e shef mircea, daca insa nu se grabeste cu gasitul unui loc, are ghinion, il iau!!! ceea ce nu se va intimpla desigur. Multmim mult de tot de daruri, legginsii vor fi purtati cu succes chiar pe 25 la un party!am si cumparat ceva potrivit pt. ei!! si voua inca o data sarbatori foarte fericite!!

Mihai spunea...

Sarbatori fericite atat tie si lui Mircea, cat si lui Radu si Ute si celor apropiati voua! Craciunul sa va readuca starea minunata de bucurie copilareasca si multa sanatate, ca-i mai buna decat toate! Blogul tau e frumos, sincer, deschis si sunt convins ca va fi citit si pe mai departe cu aceeasi bucurie de catre noi toti, cititorii si admiratorii tai! :)
_______
Despre Mihai a postat un text impresionant de frumos (si mai ales fotografii) distinsul artist fotograf Dinu Lazar

vergi spunea...

@mihai: multumim frumos de urari, o sa fie un Craciun minunat, asa cum la noi a fost intotdeauna si cum va doresc si voua sa fie! e o sarbatoare de familie, ce poate fi mai frumos decit ca la voi trei generatii sub un brad?totusi nu va fi niciun Craciun la fel de frumos ca pe vremea , cind eram copii si tati avea ambitia sa avem cel mai mare brad cu putinta!! si cu daruri sub el, de ma intreb si astazi, cum reuseau sa se descurce.Sincera sa fiu nu pot spune , cum e blogul meu, eu scriu cu drag si am tot spus, ca as face-o si sa stiu ca o fac doar pt. o singura persoana.Cum stiu insa ca mai sint destule,care citesc chiar daca nu scriu comentarii, ma bucur si imi da curaj sa scriu mai departe!in atomosfera de copii am si intrat, ca azi ma gindeam toata ziua la ce ar putea sa imi aduca Mosul!!!

laura spunea...

Mie-mi plac mult subiectele tale,pozele ce le pui, si de aceea, vreau si la anul sa fi la fel de "productiva" mereu avem de invatat cite ceva din cele ce scri,pozele sint benefice mereu si...la anul si:La multi ani!
Sa ai sarbatori asa cum iti doresti!

vergi spunea...

@laura:eu fac poze de cind ma stiu, cred ca e gena mastenita de la mami, care era in stare de orice sacrificiu ca macar din cind in cind sa o aduca acasa pe madam stoicescu, fotografa din piata traian!!!asa ca nu scapati nici de poze si nici de texte desigur! va dorim pe mai departe sarbatori fara seaman!

Anonim spunea...

Gina draga, multumesc pentru urarile sincere pe care le transmiti noua prietenilor vostri.Numai risul si voiosia ta,s mie, imi dau o stare de liniste si multumire gindindu- ma ca viitorul ne va aduce multe bucurii, prosperitate si bineinteles multa SANATATE.

L A M U L T I A N I 2010 !

Cornelia

cornelia spunea...

Gina draga, multumesc pentru urarile sincere pe care le transmiti noua prietenilor vostri.Numai risul si voiosia ta, mie, imi dau o stare de liniste si multumire sufleteasca gindindu- ma ca viitorul ne va aduce multe bucurii, prosperitate si bineinteles multa SANATATE.

L A M U L T I A N I 2010 !

vergi spunea...

@cornelia: eu am primit o perfecta educatie la capitolul voiosie sau tristete, adica mami spunea intotdeauna ca nu ai voie sa fi trist, ca risul costa cit plinsul!! si mai bine sa ridem, asa ca eu asa am facut de cind ma stiu si cind am avut chiar mari probleme nu am stiut decit eu si m-am descurcat!! asa ca sa intrati veseli si plini de incredere in anul, care vine si va fi perfect tot anul!