sâmbătă, decembrie 26, 2009

Craciun 2009
















ati avut un Craciun frumos? cu multa voie buna si bucurie in casa? noi da! ba am avut chiar si doi brazi, unul micutz de tot, cel mai mic si mai frumos brad avut vreodata, mai mult un simbol, ptc. toate zilele de Craciun nu am fost acasa. Si unul mare de tot, impodobit ca in povesti, care ne-a umplut sufletul de bucurie! o seara tihnita in familie asa cum se cuvine unei asemenea seri, cu daruri multe si atita bucurie, de parca imi venea sa tin de fiecare clipa si sa o rog sa mai ramina un pic macar! desi departe de restul familiei v-am simtit pe toti atit de aproape, am vorbit cu fiecare din voi, am vorbit cu prieteni dragi, am primit asa de multe mesaje, ca nu imi ramine decit sa zic un simplu multumesc si deja am spus totul din tot sufletul meu. Cele citeva poze o sa va convinga ca seara a fost cu adevarat de neuitat! ne doresc noua tuturor cit mai multe asemenea minunate sarbatori si deja se cheama ca sintem niste fericiti!

12 comentarii:

cornelia spunea...

LA MULTI ANI 2010!

Anul care vine sa va aduca numai fericire, succese, noroc si multa, multa sanatate, ca fara ea viata nu are nici-un sens.

Viorica spunea...

Ca în fiecare an,Craciunul a venit cu un bradutz micutz si frumos împodobit,multe daruri sub el si cu colindatori dragi.Ce poate fi mai frumos?
LA MULTI ANI si cât mai multe Sarbatori minunate de Craciun si nu numai!

vergi spunea...

@cornelia: multumesc din tot sufletul pt. urari! va dorim si voua tot binele din lume, sanatate ca vorba ta, fara ea degeaba le avem pe toate! dar sanatos si ...bogat nu e rau deloc!!desi bogati sintem oricum, avem familii frumoase, prieteni de nadejde, ce ne trebuie mai mult???

vergi spunea...

@viorica: chiar, ce poate fi mai frumos?? bradutul tau cel micut si frumos ramine cel mai frumos brad din lume oricum si ptc. tu esti o cuminte vor fi sub el mereu multe,multe daruri! cit despre colindatori fii sigura, ca vor veni mereu! si uite asa avem parte de sarbatori minunate si desigur de zile una mai frumoasa ca alta, ca nu e voie sa fie viata frumoasa doar de sarbatori!fiecare zi trebuie sa fie o sarbatoare si sta si in puterea noastra ca asa sa fie!

Mihai spunea...

Da, am avut un Craciun frumos, linistit, cu daruri multe si frumoase pentru cei cuminti, in special pentru cei mici (Ana, Luca si Tea). Si Sarbatoarea continua! La multi ani!

vergi spunea...

@mihai: cel mai frumos e sa fie un Craciun linistit, daca sint si daruri si mai bine! si unde sint copii in casa , se simte cu adevarat ca e Craciun!doar ca in seara de Mos Craciun devenim cu totii copii si eu ma gindeam , de cum am intrat la copii in casa si am vazut asa multe pachete sub brad, care pachet o fi al meu??? sigur ca au fost mai multe dar de intrebat tot m-am intrebat! La foarte multi ani si voua! si sanatate si numai bucurii!

luma spunea...

frumosi bradutii si elegante tinutele!cat despre atmosfera...nimic nu e mai frumos decat un craciun in familie, destins, relaxat si cu sarmale sfaraind in oala minune:-))

vergi spunea...

@luminitza: Craciunul ramine o sarbatoare de familie! nicio alta sarbatoare nu imi aduce aminte de copilarie ca si Craciunul! e asa de frumos sa vii dintr-o familie mare si la noi era deja sarbataore chiar si duminica , cind reuseam sa stam cu totii la masa impreuna , ca in rest fiecare avea programul lui!! daca mai miroase si a sarmale , perfect!! la noi din pacate nu a fost romaneste, au lipsit toate bunatatile specifiece Craciunului! dar am avut un menü rafinat de cinci feluri si avantaj, a doua zi nu ...juram ca nu mai mincam niciodata atita!!si fiind invitati in zilele uramtoare si la trei familii de romani, ne-am scos pirleala cu jumari, piftii, sarmale si ...juramintul, nu mai maninc atitea ...porcarii! dar ce bune au fost!!!

genius spunea...

Am fost foarte norocoasa anul asta, am primit multe multe cadouri, se vede treaba ca am fost cuminte ;))
Un 2010 plin cu momente frumoase, in care sa fiti fericiti, sanatosi si voiosi (prin Regat oamenii sunt glumeti si adauga ei "si la punga grosi")!
La multi ani!

Maia spunea...

La multi ani dumneavoastra si celor dragi! Va multumesc si promit sa va cetesc si in anul ce vine. Cu drag

vergi spunea...

@genius: multumim de urari, mai ales treaba aia cu...punga imi place!!!si daca punga e plina de sanatate cu atit mai bine! sigur ca au fost multe daruri sub bradut, Mosul nu uita niciodata pe cine e cuminte!!!

vergi spunea...

@maia: multumesc mult de tot de urari! multumesc si ca ma vei citi in continuare, e foarte linistitor sa stii ca daca tot scrii, esti si citit! stiu ca lumea nu are timp si de comentarii dar stiu la fel de bine ca sint atitia care citesc si asta ma bucura. Nu o data m-a incercat gindul , sa nu mai scriu, nu imi ajuge timpul, motivul principal . Si ca un facut de fiecare data auzeam de la cite cineva, ce mare bucurie ii face sa ma citeasca! si asta e minunat! si cind acei CINEVA sint presarati in lumea mare, mai mare bucuria!asa ca din germania, canada, romania aud numai de bine !! multumesc!