luni, decembrie 07, 2009

Ma gindesc...


si fara sa vreau imi vine imi minte bancul acela cu " ce faci Ioane, stai si te gindesti? nuuu, numa stau"! dar eu ma gindesc foarte serios, asa cum o fac , de cind ma stiu la fiecare sfirsit de an! si nu a mai ramas mult si 2009 devine doar un calendar fara foi!! care insa nu a putut lua cu el, ceea ce s-a intimplat, ceea ce a ramas in sufletele noastre. Nu s-au intimplat multe in viata noastra, nimic spectaculos dar parca si asta e frumos! am fost sanatosi, nu ne-a parasit nimeni si asta e fenomenal!! am avut parte de mici bucurii, de mici necazuri, vorba mea preferata, una peste alta a fost bine. Am avut parte de lume , care ne-a bucurat, de unii , care ne-au intristat, viata a mers mai departe! avem in continuare o familie minunata, avem prieteni adevarati, avem lume buna in jurul nostru. Mai e nevoie de ceva?? am scris chiar si in blog destul de constiincios, ceea ce nici macar eu nu credeam!! si am gasit prin el atitia prieteni noi! si avem un an nou , care bate la usa si aduce ca de fiecare data atita speranta, atita forta sa credem in vise noi! care multe chiar se vor realiza.

Ce ginduri va framinta pe voi la sfirsit de an, ce ati realizat, ce v-ar fi placut sa realizati? ce vise aveti?? mai e timp sa le spuneti, Mosul cel Bun aduna deja scrisori si pt. anul , care vine!

11 comentarii:

luminitza spunea...

uite ca bilanutzul pe anul asta inca nu ma apucasem sa-l fac, desi il fac dar mai in preajma revelionului!
dar daca tot ma intrebi, pai , vorba ta, au fost si bune si rele, sigur ca o realizare importanta ramane cartea cu tot ce va rezulta dupa( dar si faptul ca am reinceput sa pictez),ca luca creste frumos si sanatos,ca tony ramane un barbat de nadejde, sot model si tata extraordinar, , ca am reusit mai mult ca niciodata sa imi vad familia anul acesta (inclusiv pe voi)!si lista ar putea continua...
de framantat nu ma framanta multe ganduri, fiindca stiu ca in general, cam ce-mi propun, reusesc, cu voia lui Dumnezeu si cu incredere si munca!
cred ca totusi ma framanta un gand: oare or sa-mi iasa si anul asta sarmalele la fel de bune ca cele de anul trecut?:-)))
va dorim multa snatate si
cele bune sa se-adune, cele rele sa se spele!

Viorica spunea...

Cineva,(persoana importanta,nu spui cine),m-a sfatuit cândva asa:"nu mai trai in trecut,traieste in viitor!"Drept care,imi pare rau sa te dezamagesc,eu nu fac niciodata bilantzuri.Pentru viitorul care incepe chiar din clipa asta si din toate clipele care-i vor urma,imi doresc sa fim cu totii,cei din familia noastra sanatosi si sa avem noroc in realizarea dorintelor.Pentru anul urmator,imi doresc sa fac o excursie la Londra.Stiu pe cineva(tot o persoana importanta,nu spui cine) care mi-a promis ca ma va însotizi.

vergi spunea...

@luminitza: pt. tine, pt.voi a fost cu adevarat un an de exceptie, incepind cu luca, dulce, lipicios si cuminte, cum rar gasesti! mircea nu le prea are cu copiii dar i s-a lipit de suflet si mereu vorbim de el!!!deci nu am exagerat!!! apoi viata frumoasa de familie pe care o duceti, si nu in ultimul rind cartea, mare, enorm de mare realizare!!! sa nu iti incapi in piele de mindrie. Cu sarmalele eu am o solutie mai simpla, mi le face luli din cind in cind, ea e regina sarmalelelor.Iar ale tale o sa iasa chiar mai bune ca anul trecut!!!

vergi spunea...

@viorica: nu e rau nici asa, totusi eu de cind imi aduc aminte fac un fel de bilant, dupa care impart in bune, rele, ma mai bucur o data de bune, sterg relele si incep sa visez la ce imi aduce anul urmator! la primul revelion petrecut in teneriffe m-a impresionat un obicei tipic spaniol, ni s-a dat o punga cu 12 boabe de struguri si la fiecare bataie de gong mincam o boaba si ne puneam o dorinta!! 12 dorinte implinite si e deja ceva!!!visul tau cu londra se va implini in mod precis!!!asa ca apuca-te serios de engleza!!!

laura spunea...

Subscriu in parte celor spuse mai sus (nu spui cine)si abia astept luna mai cind va veni Afro acasa in vizita.
Totusi,o urare tuturor cititorilor tai,a familiei noastre numeroase:
La multi ani 2010!

vergi spunea...

@laura: mai intii multumesc mult de tot de urari! sint sigura ca mare va fi bucuria in mai! partea proasta ramine insa si asta vad mai ales la noi, ca parca gonim timpul din urma!! si eu abia astept luna ianuarie, nu mai e mult insa, sa facem croaziera, apoi vara, sa facem din nou concediul, cindva o plecare in romania si lista e deschisa. Dar ...cit ai bate din palme , e din nou decembrie, alte vise, alte planuri...sanatosi sa raminem, le facem pe toate!!!

laura spunea...

Ai dreptate,timpul zboara fantastic de repede luind cu el totul:vise,ani,dorinti!
Sper din suflet ca noul an,ce sta sa vie,sa fie cel mai bun pentru toti si ceea ce visam si dorim sa se implineasca!
Iar tie si celorlalti scriitori de blog din famila noastra,le urez inspiratie,la cit mai multe subiecte din care putem afla si invata cite ceva!

Mihai spunea...

De cel putin trei ani incoace, imi propun cu constiinciozitate, an de an, proiecte legate de expozitii, evenimente culturale si lansari de carti. Din fericire bilantul e bun si anul acesta: am reusit sa public cartea despre Vivaldi, am organizat cateva expozitii cu elevii mei. Cu cei din familia mea, cu copiii mei, am comunicat sufleteste foarte bine si sper ca anul viitor sa fie unul si mai luminos. In plus, am ajuns si la Paris la Luca, Lumi si Antoine. Si viata mea personala e frumoasa, multumesc bunului Dumnezeu ca are grija de mine si in aceasta privinta. Desigur, imi doresc sa fim cu totii sanatosi, inainte de toate, pentru a putea sa ne bucuram unii de altii pe deplin :)

Mihai spunea...

P.S. De neuitat vizita la voi in Kaarst, la Radu si la Lazi, in primavara anului asta. De fiecare data ma intorc de la voi cu "bateriile" incarcate si cu sentimentul puternic ca acolo este cel mai frumos, linistit, decent, energetic pozitiv si "european" loc din cate stiu. Sunt bucuros ca am doua nepotele minunate, Ana si Tea si un nepotel, Luca, absolut adorabil. Sunt bucuros ca Sebi si Catalina au o casa frumoasa in care, ca si la voi, ai sentimentul de tihna, de aer respirabil, de liniste si bucurie. Sunt bucuros ca Lumi si Antoine au o familie atat de armonioasa, traind intr-un apartament frumos dintr-o zona de liniste, civilitate si confort a Parisului. Plus o pizzerie buna la doi pasi ;) Daca la astea toate, cum am mai spus, adaug si linistea vietii mele personale care conteaza atat de mult, inseamna ca e un bilant bun, care ma sustine sufleteste in toate incercarile grele materiale ale vietii de-aici.

vergi spunea...

@laura: multumesc mult de tot pt. vorbele bune si spuse din suflet! ca sa se implineasca ceva, trebuie sa crezi puternic ca va fi asa!! norocul meu a fost de cind ma stiu marele meu optimism!!si m-a ajutat!

vergi spunea...

@mihai: bilantul tau il asteptam cu sufletul la gura! ca daca e cineva, care a realizat ceva in anul asta , tu esti ( nu am uitat-o pe luminita) sa iti iasa o carte, sa iti aduci contributia la viata culturala a unui oras, mare lucru! sa ai o familie frumoasa, si mai mare lucru! cit despre noi, te asteptam cu mult drag oricind, ce ar fi sa repeti prezenta de ziua mea???wow! ce bucurie ar fi pe noi toti!!