sâmbătă, noiembrie 07, 2009

Sfintii Mihail si Gavril




ptc. miine nu am cum intra asa devreme pe blog si nu as vrea sa nu isi primeascaa din timp urarile toti Mihaii, Mihaelele, Gabriel si Gabrielele , pun postarea de astazi! asa ca am sa incep cu niste scurte intrebari:


-stiati ca Sf. Mihail a fost mentionat pt. prima data in " Cartea profetului Daniel" ca ocrotitor al neamului lui Israel? -ca dupa increstinarea imperiului roman a fost considerat patron al Sf. imperiu roman iar apoi patron al Germaniei? -si ca in Germania sarbatoarea Sf. Michael e pe 29. Septembrie??


Inca o data si din tot sufletul urari de bine si sanatate tuturor , care poarta aceste ilustre nume si desigur in mod special un la multi ani FRATELUI MEU MIHAI! si ptc. va fi prea tirziu sa afli de cadoul tau draga Mihai cind va sosi cindva la tine, il pun pe blog! sint sigura ca o sa te bucure minunata muzica a lui Andre Rieu, marele violonist si dirijor, care prin stilul lui personal a apropiat ca nimeni altul pina si muzica grea de ascultatori!

11 comentarii:

laura spunea...

La multi ani si din partea mea tuturor celor ce poarta aceste nume!

laura spunea...

La tema anterioara "de ce scriu pe blog?" nu am intervenit caci am avut defectiune la calculator.
Dar ma bucur sa-ti transmit tie si tuturor celor ce tin un blog,ca face-ti un lucru minunat,aceste bloguri fiind in primul rind,modul cel mai direct si rapid de-a comunica,de-a pastra legatura intre noi si nu in ultimul rind, un mijloc de-a afla si chiar invata o gramada de lucruri din diferite domenii.
In plus,unde asi fi vazut eu atitea poze cu voi?
Iti urez putere de munca,idei si imaginatie cit mai multa!

Katja - stapana de Athos spunea...

"La multi ani!" Mihai si "La multi ani!" Ana Gabriela, precum si tuturor celor care poarta numele acestor Sfinti.

Foarte frumos postul tau Vergi!

Viorica spunea...

LA MULTI ANI CU SANATATE dragilor nostri Ana-Gabriela si Mihai!
Cu mult drag,Viorica.

vergi spunea...

@laura: multumesc de urari eu si in numele lui mihai al nostru si aceleasi ginduri bune sotului tau!multumesc si pt.cuvintele calde la adresa blogului! adevarul este, ca de cite ori simt ca nu mai am timp si putere sa scriu , ma gindesc la tine si alti cititori ca tine si asta imi da putere sa duc mai departe si blogul!

vergi spunea...

@katja: bine ai revenit, semn ca poate ati inceput sa mai aveti si un pic de timp pt. voi! multumesc eu pt.urari, ca mihai a avut precis bucuria sa le primeasca personal de la voi! si multumesc de aprecieri, face bine ca la scoala, sa iei o nota buna!!!si atunci chiar nu iti mai vine sa chiulesti!

vergi spunea...

@viorica: uite ca nu stiam sau am uitat ca ana e si gabriela! asa ca la multi ani micutzo!, sa cresti mare si frumoasa si cindva o sa vina ziua, in care chiar bem de ziua ta!! nu neaparat o canitza de lapte!!! multumesc eu de restul de urari, sint sigura ca le va citi si mihai pe toate!

Mihai spunea...

Multumesc mult pt acest frumos dar, e vorba intr-adevar despre un virtuoz al viorii, abia astept sa-l ascult. La multi ani tuturor celor care isi sarbatoresc numele, la multi ani Catalina-Gabriela si multumesc de urari! :)

vergi spunea...

@mihai: am facut-o din tot sufletul si oricum pacalit ai fost tu!!! anul trecut se facusera nu stiu cite daruri! ma bucur ca ai avut ieri o zi minunata, asa cum se cuvine , cind are cineva ziua!! mereu aflu cite ceva, nu stiam de catalina ca e si gabriela, cu intirziere la multi ani!!!

Anonim spunea...

Mutumim tuturor pentur urari, cu scuzele de rigoare pentru intarziere! Cristina

luma spunea...

la multi ani si de la noi, unde fiind in provincie la bunici, am deschis blogul cu intarziere!