sâmbătă, noiembrie 14, 2009

Mauritius

La foarte multi ani Raducu!
Buna noastra prietena Dana este de fapt in viata de toate zilele un foarte bun si apreciat medic ginecolog! In timpul ei liber se gindeste insa la noi si ne face viata mai frumoasa! Ca aseara, cu originalul lor party "Mauritius". E foarte greu sa descriu minunata seara petrecuta alaturi de oameni dragi noua, oricum un pic de soare si dor de concediu a adus in sufletul nostru. Totul a fost minutios pregatit, de la decorarea salii la apetisanta minacare! Am urmarit un film minunat despre Mauritius, am mincat cu... mila, ca prea erau frumos decorate farfuriile! Ne-a umplut de admiratie dansatoarea, venita special de la Paris, sa ne incinte cu arta ei fara seaman, si desigur nu ne-am lasat nici noi mai prejos! Am dansat pina tirziu in noapte cu totii! Dar las mai bine sa vorbeasc pozele pt. mine ! Un weekend frumos tuturor!







19 comentarii:

Viorica spunea...

LA MULTI ANI,draga Raducu!

Dupa cum arata pozele de la party,cred ca a fost nu numai interesant,dar si foarte frumos.Dintre toate farfuriile aranjate artistic,dar cu niste bunatati necunoscute(inca)mie,m-ar fi tentat sa mananc ce era pe cea cu desertul.Cred ca era ceva foarte bun,gustos si racoros.

laura spunea...

Ii spun si eu "La multi ani!" lui Raducu,sa fie sanatos si viata sa-i ofere mii de bucurii.Cit despre participarea voastra la party,ce sa zic,imi inchipui cit a fost de fain,se vede si din poze si,ca de obicei,tu arati foarte sexi!

Mihai spunea...

La multi ani Radu! Ce party fain! De fiecare data imi lasa gura apa la bunatatile pe care le vad! Mmmm! :)

luma spunea...

as indrazni sa spun ca se aseamana cu meniurile rafinate de pe farfuriile din restaurantele pariziene!
foarte frumos pictate farfuriile si consumatoarele , in orice caz!

vergi spunea...

@viorica: multumesc in primul rind pt. urarile pt. raducu. Mai mult decit un la multi ani nu am putut scrie ca vechea poveste, ei nu vor sa apara pe blog! se respecta dar la multi ani nu putea lipsi. Party a fost cu adevarat la superlativ absolut si e minunat ca exista si asemenea oameni, care isi iau din timpul lor , sa ne faca o bucurie. Sincera sa fiu personal am micat doar desertul!!

vergi spunea...

@laura: multumesc si tie pt.urarile pt. raducu. Ieri seara l-am serbat pina... azi la patru dimineata!! party a fost ceva mai deosebit si mai ales dincolo de distractia ca atare , a fost si foarte instructiv si am aflat o multime despre locuri noi, oameni noi, obiceiuri deosebite.

vergi spunea...

@mihai: mincarea a fost cu adevarat deosebita dar recunosc nu neaparat pe gustul meu! cum insa la mine la orice masa pe locul intii sta desertul, a fost nespus de bun!!! si minunat ramine sa mai facem si altceva cind ne intilnim, decit sa mincam si sa dansam! asa am mai aflat cite ceva si totul a fost o incintare pt. ochi si suflet!

vergi spunea...

@luminita: ma bucur ca ti-a placut! sigur aminteste de paris, daca nici francezii nu sint maestri, cine sa fie? totusi mincarile si retele au fost toate aduse direct din maruritius, inclusiv berea !

Anonim spunea...

La Multi Ani! lui Radu, chiar daca e cu intarziere. Sa-ti traiasca baiatul, draga Vergi, sa fie sanatos si fericit langa minunata lui familie! Cristina

vergi spunea...

@viorica,luminita, sebi,mihai: raducu va multumeste din tot sufletul pt. telefoanele de ieri. Desi el nu scrie si nu suna niciodata, s-a bucurat din suflet si m-a rugat in mod expres sa va multumesc eu in numele lui!ceea ce fac cu mult drag!! VA MULTUMESC!!!

vergi spunea...

@cristina: multumesc eu mult de tot! pt. un gind frumos nu e niciodata prea tirziu!

genius spunea...

La multi ani frumosi si plini de bucurii!

vergi spunea...

@genius: multumim mult de tot, asa o sa fie! daca este sanatate, vin si anii frumosi si plini de bucurii!

vioviod spunea...

Este un blog de retete culinare?
Atunci, ma abonez...

vergi spunea...

@vioviod: din pacate nu, e de tot felul! dar daca te intereseaza retete culinare, uita-te pe linkul meu si intra pe blogul laurei sava! ai ce vedea!!!ma bucur totusi ca ai intrat si imi pare rau, daca te-am dezamagit!

Katja - stapana de Athos spunea...

Foarte frumoasa si inedita tema petrecerii! Si mai ales ca toate bucatele au venit "de la sursa". Pai, ar fi fost pacat sa nu participati la ea. Prin postul acesta si mai ales prin poze ne-ai facut si pe noi, cel putin virtual, partasi la ea. :)

vergi spunea...

@katja: cred ca din cind in cind sint foarte bine venite asemenea petreceri cu tema.Ca de mincat oricum mincam la fiecare, e aproape mereu acelasi program. De ce sa nu fie si ceva, ce nu am mai vazut? noi nu am fost pe mauritius, poate ajungem cindva. Pina atunci insa am aflat atitea lucruri noi! si am dat mai departe! daca ti-a placut, perfect!!! cred ca mi s-a facut si mie chef de un party cu motto, trebuie sa ma gindesc doar , ce.Poate de ziua mea imi vine vreo idee. M-ar tenta de ex. anii 30!va invit de pe acum!!!

Geni spunea...

A fost o petrecere f.reusita si sa ne fie de bine!Merci mult pt.poza
cu mine si cu Nucu pe care ai atasat-o aici!

vergi spunea...

@geni: prea era frumoasa poza , sa nu o pun! e destul sa ma uit la poza si se si vede, ca va simteati foarte bine!! cit despre party chiar foarte reusit! la cit mai multe de felul asta!!dupa o saptamina de munca apriga avem nevoie si de asa ceva!!!