luni, aprilie 27, 2009

Azi si miine











dupa ce am avut postarea " Azi si ieri ", mi-a venit ideea sa aruncam o privire in viitor! cu cei doi eroi ai nostri Luca si Mircea si aici trebuie sa fac remarca, Mircea s-a lasat fotografiat , desi stia ca apare pe blog!!!! Cam asa arata azi, Luca e mic, Mircea e mare, Luca plinge, Mircea ride, Luca ride , s-a saturat de oameni mare, intoarce spatele!. Cum va fi miine? vad deja un Luca baiat mare, frumusel si rizind de povestile noastre , care vor incepe inevitabil, cind erai tu mic....Si un Mircea ?, hm, hm o sa vedem!!!

8 comentarii:

laura spunea...

Chiar sint excelente pozele,faina idee ai avut si sa mai vedem astfel de poze cit mai des,cu mici si mari,cu actualii si viitorii.

viorica spunea...

Ce idee grozava ai avut,sa le faci poze,ca tare bine le sta impreuna:Mircea,unchiul iubitor,Luca,stranepotul cu multa personalitate.In prima poza parca il provoaca pe Mircea si îi zice:"hai sa ne jucam!",iar in celelalte:"eu vreau doar sa ma joc,nu sa fac poze pentru blooog si daca insistati,am sa ma strîmb,uite-asaaa!",dupa care in ultima poza Mircea zice:"nu-ti mai face nimeni poze asa ca hai te rog sa ne mai jucam",iar Luca ii raspunde:"sa ma mai gandesc...".Un lucru e sigur:si Luca si noi ne vom amuza grozav sa vedem pozele peste cativa ani buni.

Mihai spunea...

Nici ca se putea o ideea mai frumoasa: Mircea - omul maaare si omuletul mic-mic, Luca :)! Felicitari! Si azi si maine, lui Mircea ii sta atat de bine ca unchi, hehehe. Ceea ce ma bucura esta ca e atat de sociabil Luca, abia asteptam cu totii sa-l revedem, aici la Ploiesti, o tot repet!

vergi spunea...

@laura: chiar asa , sa avem parte de poze cit mai multe cu noi toti! ideea de fapt mi-a dat-o viorica, cind m-a rugat sa fac o poza cu luca si cu mircea, sa vada diferenta !!!dupa care a venit ideea cu azi si miine!

vergi spunea...

@viorica: multumesc pt. rugamintea sa le fac poze impreuna! cit despre distrat, sint sigura ca intr-o buna zi luca o sa rida cu pofta de aceste poze si nu o sa tina minte in mod precis, ca a fost sa fie ca unica persoana, care a reusit sa il manipuleze pe mircea, sa fie el, luca!! cu un zimbet si cuibarindu-i-se la piept!

vergi spunea...

@mihai: sociabil e putin zis! m-a facut tot timpul sa imi aduc aminte , cum spunea tati ca el este mic springher din galati, mare proprietar de zapezi!!! e foarte lipicios, atent la tot ce faci sau spui, descopera lumea din mers si absolut tot ce vede, numeste pe loc! si mai ca am inceput si eu sa cunosc niste cuvinte in franceza! ca sa nu mai spun, ca pt. mircea a facut o pasiune aparte, tot timpul era cu ochii dupa el si deloc impresionat ca mircea e asa mare! oricum nu ii e frica de nimic, cind crede ca ii e frica de ceva, spune incet, nu mi-e frica, nu mi-e frica!!!de luat exemplu!

Anonim spunea...

cred ca lui luca ii este deja dor de voi!sincer a apucat deja sa va indrageasca... e de rau ca data viitoare nu mai vrea sa plece:-)

Vergi spunea...

@luminitza: simplu, sa ramina! o sa fie la noi in casa o armonie!!! ca ai vazut, cum ridica cineva un pic glasul, cum se schimba la fatza!!! asa blind nu l-am vazut inca pe mircea!oricum un copil dulce de tot, cuminte ca un ingeras si pisicos , cum rar mai e vreun copil!bravo voua, ce frumos il cresteti si un bravo special lui antoine, mai rar tata, sa se ocupe asa mult de un copil!sau cunosc eu doar un tata la ....fara frecventa, cum a fost lazi!