marți, aprilie 21, 2009

Cristos a inviat!











cu aceste imagini de ... Iepuras, care nu ne-a uitat , imi incep astazi urarile mele! e inca Pasti, la Radauti se spunea Cristos a inviat pina la Inaltare, dupa care urma urarea, Cristos s-a inalatat! Pastele l-am petrecut cuminte in minunata noastra familie de aici, cu copiii , Lazi, tatal lui Raducu, cuscrii, asa cum se cuvine in asemenea zile minunate! a fost insa Pastele catolic, cel adevarat pt. noi urmeaza miine. Acum doar citeva imagini de la Pasti si inca o data minunata si strabuna urare, Cristos a inviat!

4 comentarii:

laura spunea...

Cristos a inviat,bine ai revenit!Dupa poze, esti si mai frumoasa,semn ca ai petrecut bine alaturi de cei dragi,locuinta apare super,elegant,totul cu bun gust.Am promis ca fac pasca,dar...a facut mama una mare si pentru mine,insa reteta ta e de retinut.Iti pun poze in e-mail.

Vergi spunea...

@laura: adevarat a inviat! am petrecut minunat, casa copiilor e cu adevarat minunata, imi pare doar rau, ca nu doresc sa apara nicio fotografie cu ei, ceea ce respect desigur! pacat, ca sint frumosi!!! multam de poze, aia da pasca, am crezut ca sint cozonaci!

viorica spunea...

ADEVARAT A-NVIAT !
Bine-ati revenit "cu bateriile reincarcate" desigur,din mini-concediul petrecut la mare,la soare!Frumoase poze!Sa purtati sanatosi in urmatoarele concedii,acei minunati saboti de plaja(ultima moda!)primiti de la "iepuras"!

vergi spunea...

@viorica: adevarat a inviat! desi mini concediul a fost cu adevarat maxi!!!si sabotii aia sint o minune, nu as fi crezut niciodata ca ceva de plastic poate fi asa de sanatos!