marți, aprilie 07, 2009

Paste fericit!







stiu ca este un pic cam devreme dar timpul ma impinge din urma! serbam duminica Pastele cu copiii si familia noastra de aici, dupa care luni dimineata la soare cu noi!! vom lipsi blogul meu si cu mine pina pe 20 aprilie si speram din tot sufletul, ca vom avea parte de soarele si marea frumoasa , pe care ne-o dorim! dupa cautari de zile intregi am optat pt. Turcia, unde nu am mai fost decit cu multi ani in urma o singura data! si pot spune fara exagerare ca are alaturi de Egipt si Bali plaja cea mai frumoasa!



Asa ca dragele mele si dragii mei , doresc tuturor o sarbatoare a Sfintelor Pasti frumoasa de tot , cu sanatate , bucurii si multa liniste in suflete si in case! va trimit alaturi de gindurile mele cele bune si imagini cu decoratia mea de Pasti, Iepurasul pt. copii, care sta pregatit de citeva zile bune si prima felicitare , primita in aceste vremuri , in care totul merge via internet , prin posta!!!! asa ,un plic adevarat, cu timbru si gasit in cutiaa postala!!!!! adus de un postas adevarat!!!multumesc draga Viorica!

15 comentarii:

viorica spunea...

Va doresc inca o data un Paste fericit alaturi de Ute,Raducu si restul familiei de acolo si sa aveti un concediu de vis din care sa ne trimiti si noua poze cu voi pe acea plaja minunata!

Katja - stapana de Athos spunea...

Paste fericit si voua, multe cadouri (materiale si nu numai) si un concediu de vis si odihnitor. Sa ne auziv/vedem cu bine! ;)

Vergi spunea...

@viorica: multumim frumos de urari, ne-am interesat, o sa avem vreme buna si asta e cel mai important. Bineinteles ca o sa fac si un munte de poze! si o sa le postez, cum ne intoarcem., O sa imi lipseasca blogul dar o saptamina trece repede!

Vergi spunea...

@katja: multumim , va dorim si voua un Paste minunat! sa ciocniti un ou rosu si pt. noi, asta o sa imi para tare rau, ca nu avem cum sa o facem dar ptc. ne intoarcem deja luni, e inca Pasti, o sa ciocnim si oua si o sa mincam si traditional! sper ca voi primi daruri multe, cuminte am fost, pe blog am scris, ce trebuia sa mai fac?

laura spunea...

Frumoase poze ai pus,va doresc din tot sufletul un Paste fericit si o vacanta de vis!

Vergi spunea...

@laura: multumim mult de tot pt.urari. Va dorim si voua un Paste minunat , cu sanatate si numai bucurii. Sper din suflet ca vom avea parte de soare, oricum ne vom odihni si asta e la fel de important. Mi-am pregatit carti, in sfirsit timp de citit.

Medeea76 spunea...

Multumim pentru urarile frumoase si va dorim si noi Paste fericit si un concediu minunat!!!

Mihai spunea...

Paste fericit si voua si concediu placut! :)

Vergi spunea...

@medeea: o sa fie un concediu pe cinste, mai ales ca miine fiind aici Pastele il petrecem in familie, udne in mod precis vine si iepurasul!!! risul lumii e ca noi am fugit cumva de vremea urita de aici si s-a facut o vara!!!! va dorim inca o data un Paste frumos de tot si un iepuras bogat pt. fetite si de ce nu ? si pt. voi.

Vergi spunea...

@mihai: o sa fie si una si alta! soare este intre timp si la noi dar nu avem in gradina marea!!! mircea era de parere ca puteam ramine acasa pe vremea asta. Si la remarca mea ca pt.mine concediu inseamna ca imi da altcineva de mincare si imi face patul, a spus mircea, pai de banii de concediu puteam angaja o camerista si un chelner. Dar puteam aduce marea in gradina???si voua un Paste minunat!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

paste fericit!draga de ea, viorica mi-a trimis si mie acum doi ani o felicitare de pasti!prima prin posta primita la casa noua de atunci!si la fel m-am bucurat.mai ales ca semna si mami..
sa avetzi parte de un concediu placut si sa va intoarceti bronzati neaparat!
abia astept sa ne vedem imediat dupa paste la voi!noua ne-a adus iepurul catolic un gps cu ocazia evenimentului;-)sa-l vedem pe cel orodox ce va aduce la toata lumea:-)

genius spunea...

Paste fericit si Hristos a inviat!

Vergi spunea...

@luminita: abia am sosit acasa,ma chinui sa ma imprietenesc cu laptopul lui mircea, nu imi iese nimic! sper macar ca rindurile acestea ajung.Multumim de urari, e asa de frumos sa poti spune, pe curind!! va asteptam cu drag!

Vergi spunea...

@genius:multumesc mult de urari! doar prin ele am simtit si noi ca e Pasti! tot vechiul meu principiu, nu le poti avea pe toate, oricum aici e mai greu de Pastele nostru, ca oficial cu familia de aici il serbam pe cel catolic! eu sint cineva insa,am lasat in congelator cozonaci!!! si voua zile frumoase in continuare, ca din fericire Pastele mai tine si duminica viitoare! Cristos a inviat!