sâmbătă, aprilie 25, 2009

Luca











Luca este un omulet, care ne-a umplut casa si sufletul de bucurie! si de ce sa nu recunosc, de cind am aflat ca soseste, m-a luat cu teama gindul ca la noi ar veni un copilas de 2 ani, la nooiiiiiii???unde fiecare franj la covor sta aliniat ca un soldat la datorie?? asteptam o adevarata catastrofa, cind colo? un copilas cuminte, nimic nu a fost dat la o parte de la locul lui, zimbeste si vorbeste tot timpul, o problema ce e drept, frantuzeste dar mai un pic si invat!!! e cald si dulce, te pupa tot timpul , iti vine sa nu ii mai dai drumul din brate! iar azi e ziua lui, implineste 2 ani! asa ca i-am facut o mica masa festiva, un tort cu cifra 2 pe el, a pozat cuminte tot timpul, ba chiar s-a straduit sa stinga luminarea de pe tort. A si reusit ce e drept cu ajutorul parintilor dar si asta tine de bucuria de astazi. Las mai bine sa vorbeasca citeva din pozele facute! cel mai drag dar ramine tricicleta, o clipa nu se desparte de ea , cum nu e linga el , cum intreaba, tu-tu-tu?? LA MULTI ANI OMULETZULE, SA CRESTI MARE SI FRUMOS!

14 comentarii:

viorica spunea...

Am asteptat cu multa nerabdare pozele de azi de la voi!Sunt superbe!Luca se simte in elementul lui,de parca ar locui de mult timp la voi si cu voi.Mi-a placut in mod special sa-l vad pe Mircea cum ii da lui Luca de mancare cu lingurita,dar de fapt toate pozele sunt excelente si mi s-a facut tare dor de voi toti.
Inca o data,din tot sufletul,un calduros "LA MULTI ANI",draga Luca!,iar voua celorlalti,va doresc sa va simtiti nemaipomenit de bine impreuna.

pirate_art@yahoo.com spunea...

@viorica:draga viorica, multumim tare mult pentru urari si pentru cadouri,m-a impresionat sa vad si felicitarea facuta de tine si rugaciunea cu ingerasul pentru luca (prima rugaciune invatata cand eram mica de la mami).luca a devenit mare iubitor de filme de desene animate , asa ca se va bucura sa descopere si cartile junglei de la tine:-)

cu drag,luminitza

Sebastian Cochinescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Sebastian Cochinescu spunea...

La mulți ani Luca-Angelo!

laura spunea...

Ce frumos!
Lmulti ani cu sanatate si fericire micutului Luca!
Si voi seniorii,sa va bucurat de cit mai multe asemeni evenimente!
Minunate poze!

Mihai spunea...

La multi ani, Luca! Frumoase poze, un copil tare tare dragalas! Sunt sigur ca tricicleta il incanta, nu stiu de ce copiii sunt atat de atrasi de trotinete, de triciclete (cand eram la gradinita, nu ratam nici un concurs in domeniul asta, chiar daca ma alegeam cu zgarieturi in urma cazaturilor). Ma bucur ca Luca nu e genul de copil care sa te exaspereze facand dezordine, dimpotriva. Abia asteptam sa-l revedem cu totii, aici in Romania. La multi ani si lui Robert! :)

Vergi spunea...

@viorica: ma bucur si eu ca am putut pune pozele, doar atita imi pare rau, ca ar fi vrut luminita sa fie ea prima cu vesti despre ziua lui luca. Din pacate nu a putut pune de la noi poze, asa ca filme si poze mai urmeaza. Fiind luca foarte cuminte, mircea s-a atasat foarte tare de el, adica mircea are o idee fixa, copiii nu au voie sa plinga! Cit despre mine sint direct topita, cit poate fi de lipicios. Dimineata inainte sa plec era dispus sa imi dea toate jucariile lui si a fost dezamagit, ca avind garda, a trebuit sa plecam.

Vergi spunea...

@luminitza: multumesc pt.raspunsul dat vioricai. Eu am fost martor, luca s-a bucurat grozav si a si descoperit pe coperta un tigru, pe care eu desigur nu il vazusem.

Vergi spunea...

@sebastian: a spus luca sa iti spun merci! cred ca e cuvintul lui favorit, orice ii dai sau ii spui, spune merci.

Vergi spunea...

@laura: noi oricum le facem pe toate! de doua zile avem garda, deci tot pe drum, inclusiv azi noapte la ora 12 noaptea!!, facem party lui luca , ne bucuram ca e casa din nou plina1 ca sa nu spun ca o casa cu gingurit de copil in ea e cu adevarat plina.Multumesc de urari, eu sint foarte mindra sa fiu stramatusa!

Vergi spunea...

@mihai: ti-ar fi placut sa fi de fata, cum de altfel i-ar fi placut intregii familii. Luca e fara exagerare un copil adorabil, vesel tot timpul, darnic, e in stare sa iti dea toate jucariile. E drept ca nu am incercat sa ii iau tu-tu-ul, acolo se cam termina darnicia! azi dimineata era sa si intirziem, ca nu mai termina sa ne dea toate jucarioarele lui! si fenomenal mi se pare ca nu am strins din camera de zi nici macar un bibelou sau o fotografie, e destul sa i se spuna, nu si nu se mai uita macar! va felicit pe lucia si pe tine pt. minunatele voastre nepoate si nepot, unul mai frumos si dulce ca altul! am baut desigur si in sanatatea lui robert, sper ca nu a ...simtit prea tare, ca noi chiar am baut la concurenta vin frantuzesc si nemtesc!

Katja - stapana de Athos spunea...

La multi aaaaaani! Cat de repede a trecut timpul. Sunt curioasa, varsta de 3 ani unde o va sarbatori? In ce tara, pentru ca presimt un obicei tare frumos: aniversarea si tara! :D

Vergi spunea...

@katja:o idee grozava, nici macar greu de realizat. Frumos ar fi sa fie in romania e familia toata acolo, s-ar simti si mai printz, cum a fost aici. Da, timpul trece si e virsta la care orice schimbare se vede parca de la o zi la alta.

luminitza spunea...

@sebi,laura,mihai,catalina:multumim tuturor pentu urari,luca s-a simtit foarte inconjurat de dragoste si rasfatat aici,dar va multumeste si voua ca nu ati uitat sa-i urati la multi ani!