miercuri, aprilie 22, 2009

Turcia

V-am promis, ma tin de cuvint! am vrut insa sa incep cu urarile de Pasti, ceea ce am si facut ieri! deci, Turcia! primul soc dar de bine, aeroportul Antalia, urias, frumos, curat ca un pahar scos proaspat din masina de spalat vase, ca alta comparatie nu imi vine in minte! drumul spre hotel minunat, autostrada noua , cu nimic mai prejos ca cele de aici! de nu ar fi fost gindul ala , care nu imi dadea pace, si in romania??? a ramas cred unicul aeroport din lume baneasa, fara inchizatori la toalete, ca sa dau exemplul, care ma doare concret cel mai tare, ca nu stiu niciodata cu care mina sa tin de usa si cum sa ma descurc mai departe!!!cit despre autostrada soarelui, oare cind e gata si ea?? dupa aceste intrebari retorice ( am invatat pe vremuri ca o intrebare retorica e una fara raspuns ) am ajuns la hotel. Vorba vine hotel, un parc imens in mijlocul unei paduri, la dreapta padurea, la stinga marea!!! nu gasesc cuvinte sa descriu frumusetea locurilor, bunatatea si umorul oamenilor , dovada, o singura data am parasit hotelul , sa facem un drum scurt la Manavgat, un orasel nu departe de noi! in rest soare, mare , din pacate mincat mult prea mult , dar cum sa rezisti atitor baclavale, sarailii si cum s-or mai fi numind atitea bunatati! vorbeam de umor, toti barmanii, chelnerii erau tineri , aratosi si desigur veseli tot timpul, cu un raspuns promt la orice. Mi-a ramas in minte un mic exemplu. Unul din zecile de coktail-uri se numea " sex on the beach" La un moment dat apare o tinerica si cere foarte infipta , sex on the beach bitte, la care barmanul, imi pare rau, nu pot, sint frint de oboseala!!barmanul acela dragut, care pina sa imi faca gata drink-ul imi facea din servetel de ex. un trandafir frumos sau din o coaja de portocala o inima ! cum sa ma mai mir, ca mi-a ramas inima in Turcia? o sa mai mergem !





















13 comentarii:

geomarz spunea...

Autostrada Soarelui s-a smîntînit total. Se circulă la pas pe o singură bandă (azi am aflat, eu nu mă duc pe acolo...)

viorica spunea...

Minunate poze,mai ales ca dînd click pe ele,am putut sa le vad mai mari.Ma bucur nespus de mult ca v-a placut in concediu si mai ales ca v-ati simtit atat de bine incat doriti sa mai mergeti acolo.Am citit tot ce ai scris,am ascultat tot ce mi-ai povestit la telefon in legatura cu tot confortul pe care l-ati avut si am trecut pe lista mea de locuri in care merita sa petrec un concediu de vis,asa ca o sa va trimit si eu intr-o buna zi,poze de acolo.

Mihai spunea...

"Vergi iadesi"! Asa scria pe acel panou, intr-una dintre fotografii. Dar ce inseamna in limba turca? Tare sunt curios. Pozele sunt foarte frumoase, o adevarata poveste, de-a dreptul romantica :)

vergi spunea...

@geomarz: bine ai revenit, ti-am simtit lipsa!!pacat ca nu s-a mai terminat autostrada, cind am fost cu ani in urma in turcia, autostrada pe care am trecut acum, era un santier, de ziceai ca nu va fi nicicind gata. Si e asa de frumoasa!in romania se pare ca a impietrit totul, mai ca in basme, cu deosebirea ca basmele se termina intotdeauna cu bine!

vergi spunea...

@viorica: bine ai facut ca te-ai uitat la poze marindu-le, asa ar trebui sa faca toata lumea, am uitat sa specific asta! e cu adevarat foarte frumos, asa ca daca tot ai pus pe lista, poate mergem impreuna! ideal e de mers fie primavara, fie toamna, cind nu mai e asa de multa lume acolo. Ca frumos e oricum si vremea ramine frumoasa din martie pina in noiembrie.

vergi spunea...

@mihai: o sa ma interesez ce inseamna vergi, eu ma gindeam, ca s-a aflat la aeroport ca am sosit si au aratat cu o sageata , unde sint de gasit! totusi, ce inseamna? sper ca e de bine!!! concdeiul a fost oricum de bine si inca o data multumesc pt. telefonul din noaptea de Inviere! a fost asa de frumos sa auzim Cristos a inviat, spus din suflet din fata unei biserici!

vergi spunea...

@mihai: pietricele cu care am incadrat trandafirul de servetel facut de acel barman dragut, le-am cules pt. tine, sint colorate si foarte frumoase, niciunde nu am vazut pe plaja atita culoare. O sa se impace bine cu nisipul, pe care ti l-am adus din egipt!

Anonim spunea...

superb si binemeritat concediu!ce bine ca va gasim odihniti!hihi!

vergi spunea...

@luminita: concediul binemeritat si fantastic! treaba cu odihnitul relativa! adica eu sint de parere ca atit inainte de concediu cit si dupa esti cumva pedepsit.Inainte sa pleci sint de rezolvat o mie de probleme, cind te intorci mai rau, te saluta pe loc muntele de rufe scoase din geamantan, plinge masina de spalat si uite asa te trezesti la realitate!! cu gindul la urmatorul concediu, in care juri ca iei cu tine doar doi pantaloni si doua shituri!!!totusi ne simtim fantastic, sa nu exagerez!

laura spunea...

Splendid!
Daca nu asi fi fost la Istanbul,mi-era greu sa inteleg totul...fara cuvinte,noi sintem cu 2 secole in urma!
Am o prietena( de fapt unica prietena adevarata) care e in Germania de mai bine de 30 de ani si,care a fost la turci de peste 15 ori.Nu am crezut-o ca-i place atit de mult pina nu am fost si eu.Superbe poze,mi-amintesc cu drag de baia turceasca de la subsolul hotelului in care am stat,o minunatie,da ,absolut totul
m-a incintat la turci.Afro a fost simpatica cind,la un moment dat a zis ca s-ar muta oricind,fara rezerve in Turcia.Mi-au placut mult pisicile care "inunda"Turcia,am inteles ca ele sint ocrotite,atit de mult,incit le gasesti peste tot,in parcuri,pe strazi ,in muzee,la restaurante(afara).

vergi spunea...

@laura: turcia merita cu adevarat vazuta, ma gindesc acum si la tara ca atare nu doar litoralul. Se pare ca toata lumea o ia inaintea romaniei, asta este, nu putem schimba din pacate treaba asta. Eu tot sper in minunea, ca intr-o zi o sa fiu asa de mindra de romania, cum eram in 74 ca ghida la mare si toata lumea ne admira!si noi avem prieteni, care se duc o data pe an in turcia. Ne-am hotarit si noi sa mergem la acest hotel in fiecare vacanta de Pasti, desi sint sigura ca o sa ne vina alte idei!

Katja - stapana de Athos spunea...

Foarte frumos in Turcia. A fost singura tara in care ne-am facut, pana acum, doi ani la rand concediul. Si v-am recomandat si voua sa mergeti acolo.

@ Vergi si Mihai - "enigma" din limba turca inseamna "returnare a taxelor". Practic, "vergi" se traduce prin "fiscal". ;)

Vergi spunea...

qkatja: multumesc de traduceri, era inevitabil sa nu ma urmareasc fiscul pina in turcia!! dam inapoi tot ce e de dat, cu fiscul nu te pui. Imi pare bine totusi ca e ceva legat de dat, ca eu de cind ma stiu tot dau, dar chiar taxe fiscale nu am dat in viata mea inapoi!