duminică, aprilie 05, 2009

Premiul


na,ca m-am trezit si cu premii, m-am bucurat ca pe vremuri la serbarea de sfirsit de an in clasele primare sau mai tirziu la concursurile de canotaj! dau cu drag premiul mai departe lui Sebi ( si in speranta ca ne arata in sfirsit mai mult decit romania vazuta de sub nori!!! ) si lui Mihai pt. temele interesante prezentate de fiecare data, teme care te obliga sa mai deschizi la rindul tau niste carti!

Si un premiu suplimentar, dar asta cind vin acasa, cui face de Pasti tortul de brinza si imi trimite o poza cu el!!!

PS ptc. am lipsit la lectia ," trimite mai departe premii" , voi fi bucuroasa , daca am reusit sa iau macar o poza cu premiul meu si desigur sa o dau mai departe!

10 comentarii:

viorica spunea...

Felicitari pentru premiul primit si meritat cu prisosinta.Imi inchipui ca l-ai primit pentru mai multe merite,pe care nu ni le-ai destainuit din modestie,si sunt sigura ca intre altele,l-ai luat si pentru intreaga activitate de bloggeritza (intrerupta doar "motivat" cateva zile),pe care o depui cu constiinciozitate si respect fatza de noi cititorii, care te umrarim cu mult interes si drag.
In incheierea comentariului iti fac urarea:"La cat mai multe articole interesante si la cat mai multe "Premii"!!!

laura spunea...

Toti cei ce tin "in viata" un blog merita premii si va felicit pe toti!
Ce fain de tine ca mergi in Turcia unde am fost si eu si mi-a placut la nebunie.Sa aveti o sedere frumoasa!

Vergi spunea...

@viorica: ma gindesc ca au fost mai multe motive de am primit premiile, ca au fost mai multe! si m-am dat mare la mircea in primul rind, care oricum nu apreciaza activitatea mea de bloggaritza!!! ma bucur insa ca sint destui care o apreciaza si sincera sa fiu , eu chiar in serios o iau!multam de urari!abia astept sa vii sa mai colaboram ca in toamna!

Vergi spunea...

@laura: eu am si inceput sa ma cred autoarea de blog si ma umfla risul!! stii de ce? ca eu ma plictisesc foarte repede de orice, nici timp nu prea am si vad ca totusi ma tin de treaba! acum chiar rau mi-ar parea, sa nu o fac!multumesc pt.cuvintele bune.

laura spunea...

Sigur de acest"job" nu ai sa te plictisesti din mai multe motive.Unul,e ca ti in permanenta legatura cu cei dragi,cu prieteni si cunostinte pa care in mod normal le vezi rar sau de loc,al doilea,afli noutati si lucruri interesante,mai inveti cite ceva si uite asa esti doar in cistig.Succes in toate!

Vergi spunea...

@laura: asa este!

Mihai spunea...

Binemeritat premiu. La cat mai multe! :)

Vergi spunea...

@mihai: orice premiu e binemeritat, mai ales ca vremurile s-au schimbat asa de mult!! asta in comparatie cu clasele primare, cind trebuia sa iau premiul intii si de fiecare data era strigata in fata mea dolores ducharm, desi eu eram cu c si ea cu d!!!, doar ptc. tatal ei era medic la tara si ii umplea invatatoarei sacosele!!! am suferit si m-am simtit nedreptatita patru ani de zile!!! m-a despagubit viata, ca din biata dolores nu s-a ales nimic, cred ca abia ca a terminat liceul! asa ca premiul asta il iau foarte in serios ! si ma bucur de el si de felicitari!!

Katja - stapana de Athos spunea...

:) Felicitari Vergi!!!! Avem de sarbatorit cu atatea premii!

Vergi spunea...

@katja: o sa facem in iunie un mic party noi premiatele ! abia astept!