vineri, aprilie 24, 2009

Ieri si azi



aceste doua fotografii sint despartite de 35 de ani!! ce s-a intimplat intre timp? fusta s-a facut mai lunga dar a ramas dovada, mama nu e de la 48, asa purta pe vremea aia, sabotii de lemn de acum 35 de ani s-au transformat in unii de plastic dar la fel de sanatosi, litoralul s-a mutat si el, de la Neptun in Antalia dar tare nu mai poate marea de asta! e la fel de albastra si frumoasa. In rest, cred ca cel mai important lucru ramine, ca au trecut 35 de ani!!!frumos de tot! si ca mi-ar placea sa pot compara poza de astazi cu o poza peste alti 35 de ani! ce s-a schimbat la voi, desigur nu in asa de multi ani, ca cei mai multi dintre voi mai aveti pina la 35 de ani!! totusi tempus irreparabile fugit! si cind fuge frumos, nu te mai supara, ca tot nu il poti opri. PS mariti pozele, mai ales prima e tare veche, abia am reusit sa o reproduc.

6 comentarii:

viorica spunea...

He,he!prea multe laude nu pot sa-ti aduc,ca fiind sora ta,as parea a fi subiectiva.Nu stiu cum ar arata o poza de-a ta la mare peste alti 35 de ani,dar te asigur ca si peste cel putin 20 de ani de acum incolo vei avea picioare la fel de frumoase (mostenire de familie).Un lucru e sigur:vei putea inca multi ani de acum incolo sa imbraci linistita costum de baie.
La intrebarea,cum ne-am schimbat in timp,pot sa-ti spun ca desi fizic nu mai arat ca la 19 ani,cand eram foarte slaba(asa mi-au spus fostii mei colegi la intalnirea de 40 de ani de la terminarea liceului),sufleteste ma simt ca la 19 si cred ca daca ma ajuta Dumnezeu sa fiu sanatoasa si sa ajung batrînetea,nu voi fi niciodata "o baba morocanoasa" si voi purta intotdeauna "un pic de roz".

Katja - stapana de Athos spunea...

Sunt aproape identice. Incredibil! Ti-am mai zis, te-ai schimbat foarte putin fata de "fata" din poza. Doar ca acum te-ai intors cu fata spre ea si ii zambesti frumos dintr-o poza color. Nici nu zici ca-s 35 de ani intre cele doua. Mai repede ai spune 3-5 ani! :D

laura spunea...

Excelenta idee cu aceste 2 fotografii in comparatie.Esti la fel de faina ca acum 35 de ani,poate mai faina,sti tu cum se zice..."face ciorba buna",sau chestia cu vinul.In fine,imi place mult la tine cum gasesti subiecte pentru a ne tine mereu aproape de blogul tau.Felicitari!
P.s.
Ai picioare superbe!

Vergi spunea...

@viorica: orice lauda este obiectiva si mai ales bine venita!!! asa ca astept cu rabdare sa vad...ce poza public peste 35 de ani sau macar peste 20!!! cit despre cum te simti tu, te cred , tot genele, foarte bine, asa sa ramii! fiecare ne schimbam cumva si cum si cit vrem! exista tineri batrini parca cumva din nastere si oameni in virsta, sa nu folosesc oribilul romanescul o batrina de...50 ani, cum am auzit la TV la voi , care ramin etern tineri.

Vergi spunea...

@katja: ce draguta esti, sigur ca s-au schimbat multe, dar avantajul meu, cind nu imi place , ma dau mai departe un pic de oglinda! si zimbesc frumos ! din fericire, ca ar fi pacat sa spui din pacate, cind au trecut asa frumos niste ani, anii au trecut dar fiecare care vine, are frumusetea lui.

Vergi spunea...

@laura: cu picioarele ai nimerit-o, pe bune si fara modestie , era marca mea, cum ar veni, de aia si purtam fuste cit mai scurte! cita minte am, as purta si acum! mai port in concediu si am norocul ca aici te poti imbraca oricum ai dori, fara sa se uite nimeni strimb la tine.Si uite asa nu apuci sa te simti batrin sau ca au trecut anii!