luni, februarie 23, 2009

Leapsha Cristinei

om m-a facut astazi Cristina, cind mi-a dat leapsha mai departe dar cum orice tema de casa trebuie facuta,iata si leapsha mea! nu va ramine decit sa deosebiti adevarul de lucruri inventate!!
1.As putea minca ciocolata in loc de orice masa importanta a zilei.
2.mi-a placut in scoala matematica, am plins , cind am fost obligata sa dau admitere la filologie!
3.iubesc soarele si ziua, sint trista cind se intuneca!
4.nu vorbesc mult si cind o fac, doar intrebata!
5.urasc sa lucrez in gradina, fie ea de flori sau mai rau de zarzavaturi!
6.iubesc totusi fiecare floare a gradinii, abia astept sa le vad inflorind!
7.sint sleampata, nu mi-a pasat niciodata, cum arat!
8.sint de fapt foarte lenesa, decit sa fac treaba prin casa mai bine pastrez ca un ciine de paza ordinea si curatenia, franjurile sa stea drepti ca soldatii de ex.
9.ma dau in vint dupa seriale ieftine, viata e si asa complicata destul!
10.nu-mi placa prajiturile cu crema multa, mai ales savarinele le urasc!
11.nu-mi plac week-end-urile in care stam acasa sau nu vine nimeni la noi!
12.sint egoista, nu dau nimic!
13. nu gatesc niciodata, mincam sau omleta sau ce se gaseste prin casa!
14.sint foarte modesta!
Si ca sa vedem si parerea unui barbat , dau mai departe leapsha lui Mihai!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ha,ha,ha!Daca nu ne-ai fi avertizat ca dupa ce citim leapsa,trebuie sa deosebim adevarul de lucruri inventate,as spune:"Du spinnst total",mai pe romaneste,"tu fabulezi total",de m-ai facut sa ma tavalesc pe jos de rîs!Pai,sa vedem de ce:
-iubesti matematica?Ha,ha!din cate tin eu minte,una din putinele tale legaturi cu aceasta materie,a fost ca in liceu,vreo trei ani la rand ai cerut bani de la mami si tati sa-ti cumperi "Tabela de logaritmi".E drept ca o data ti-ai cumparat-o,dar de celelate ori,ti-ai cumparat din bani carti de beletristica,necesare pregatirii pentru...filologie.
-nu vorbesti mult?Depinde in comparatie cu cine sau de ceea ce numesti tu "mult".Poate te referi la postul de radio"Deutsche Welle"...
-sleampata?tu si cand iesi sa arunci gunoiul in tomberon,ai o tzinuta "shic".
-lenesa?hai ca asta e prea de tot!Mai bine scrie cate minute pe zi"nu faci treaba",de nu cred ca mai apuci sa vezi la televizor nici macar un serial bun,daramite unele ieftine.
-hi,hi!cica nu iti plac savarinele!Cine te crede,tocmai pe tine,"recunoscuta devoratoare de savarine"!
-egoista?nu dai nimic?Poate cine nu te cunoaste te crede,dar numai eu stiu cateva"prietene",de-alungul timpului,care-ti spuneau doar:"ce mult imi place(spre exemplu),jacheta cu care esti imbracata si tu te dezbracai rapid de ea si o faceai cadou celei carei ii lasa gura apa la ea.
-Sa nu-mi spui ca dintr-o data nu mai gatesti,tocmai acum cand ma gandesc cu bucurie ca in curand voi sta la voi fericita ca nu mai trebuie sa gatesc cateva saptamani la rand!Daca ti-ai pus in gand sa intri intr-o greva,bitte,bitte,dupa ce plec eu!
-Intre lucrurile adevarate pe care le-ai scris ,sta la loc de cinste acela ca esti FOARTE,FOARTE MODESTA!Felicitari pentru sinceritate.

Vergi spunea...

@viorica:praf m-ai facut si m-ai deconspirat total! pai sa o iau si eu pe rind, treaba cu tabela de logaritmi ma face si azi sa rosesc, pe vremea aia in mod precis, nu! ce vina aveam insa, ca daca nu am deschis-o niciodata, ea arata ca noua si eu puteam sa i-o prezint lui mami ca noua???? razbunarea? nu stiu nici astazi cu ce se ocupa o asemenea tabela si la ce e buna!!!totusi sa stii ca seriale ieftine imi place, sint grozave, sufera asa de tare, ca nu poti sa nu te uiti!!!in ce priveste mincatul stai linistita, pina vii, invat sa ...folosesc masina de sarmale , pe care sa nu uiti sa o aduci!!!!

Anonim spunea...

La treaba cu leapsa,nu ma bag.Sincer nu-ti cunosc cu adevarat obiceiurile,insa,din lecturarea celor scrise pe blog de-a lungul timpului,mi-am dat seama ca esti o persoana modesta,sociabila,si cu mult bun simt,responsabila in tot ceea ce faci.
Si apropos de ciorapii treisfert(din subiectul anterior)mi-amintesc ca,la prima mea intilnire cu Mihai,petrecuta acum 35 de ani,am mers la intilnire intr-un sarafan ticlam,ciorapi treisferturi albi si...acum vine"bomba" sandale albe cu putin toc!
In acea zi,Mihai m-a plimbat doar pe la periferiile Timisoarei,fiindu-i putin jena de cum am aparut.El barbat sobru la 32 de ani,eu pozind intr-o scolarita ,hai sa-i zic cuminte.

Vergi spunea...

@laura: ha, ha, m-ai facut sa rid cu pofta!! si stii de ce? ca il inteleg pe Mihai,eu am patit o scena asemanatoare. Adica , in primii ani de invatamint, era la moda sa porti ciorapi asortati la culoare cu puloverul, ceea ce nu era la mine problema, ca ma specializasem in a vopsi absolut totul. Se purtau ca si acum de fapt , niste fuste sub talie, scurte dar inca nu mini,cu cordoane late. Si ca sa sochez, mai ales atunci imi placea grozav sa o fac, purtam la toata combinatia fusta, pulover ciorapi asortati dar treisferturi! intr-un an la o scoala noua fiind a intrat o colega in cancelarie, cu care dupa aia m-am imprietenit si a ramas cumva cu ochii pe mine, spunea ea dupa aia, machiata, coafata, un roling alb, ceva mai frumos, o citez pe ea , nu vazuse! dupa care m-am ridicat si cind a vazut ce ciorapi am, a primit un shoc si dupa ce ne-am imprietenit m-a rugat sa nu mai incalt in viata mea asemenea ciorapi. Noroc ca moda se schimba tare repede, asa ca nu a fost greu!cel mai mult mi-a placut cind au aparut in moda balonzaidele albe, purtam si batic mare alb de matase si ochelari de soare uriasi! vazusem eu intr-un film! ramin la parerea eterna, fiecare poarta in ce se simte bine!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

sigur ai mintzit la treaba cu savarina, de prajiturile cu crema insa nu sunt sigura ca-ti plac, chiar toate eu una pe cele cu crema de unt le urasc!
nu esti egoista,insa vorbesti ne-ntrebata si esti foarte cocheta!

Vergi spunea...

@luminitza: m-ai prins, nimeni nu iubeste mai mult savarinele ca mine, ce sa spun de prajiturile cu multa crema? as minca toata ziua, colesterolul saracu insa ma tine in friu! treaba cu vorbitul neintrebat este cred forma de protest a generatiei mele mai ales, voi dupa aia ati fost mai democrati, ca sa spun... elegant cum ati fost! adica noi de mici nu aveam voie sa vorbim cind vorbeau cei mari, nu aveam voie sa ii intrerupem, vorba lui tati "cind vorbesc eu, sa taci", la scoala invatatoarea nu ne dadea voie nici sa spunem , ca vrem afara ca omul , fara formula " doamna , va rog, am voie..." Asa ca o sa ramin asa si o sa spun ce am de spus toata viata , intrebata sau neintrebata!!! cui nu ii place sa zica ca tati!