duminică, februarie 22, 2009

Vine, vine primavara!











afara ploua si e frig, o zi ca nu iti vine sa iesi din casa! si totusi gradina mea imi spune, ca nu mai e mult si vine primavara! ce e drept primul semn mi l-a dat Mircea acum citeva zile, cind a venit acasa cu niste ghiocei ascunsi dibaci la spate!! sa mai spun, ca erau furati? de fapt luati din curtea interioara, unde parcam la praxis masina si unde de fapt platim pt. dreptul asta dar nu si ...pt. ghiocei! am subliniat asta ca sa nu fac din Mircea chiar un hotz de flori, desi ramin dupa parerea mea cei mai dragi hotzi! disperata de atita ploaie si de un cer asa de neprietenos m-am uitat in curte si ce am vazut? florile din fundul gradinii au inceput sa infloreasca, sint ce e drept flori care rezista si iarna dar rozul lor intens de azi dimineata a adus multa speranta in sulfetul meu! nu a trecut mult si am descoperit covoare de ghiocei, mi-a fost mila sa iau citiva in casa, poate plingeau cei ramasi in ploaie in frig! si mi-a crescut sufletul de bucurie, ptc. acuma stiu, dupa ghiocei vor inflori rind pe rind si celelalte flori si nu le va pasa nici de ploaie si nici de iarna , care nu se lasa dusa!




Cum e la voi? a inceput sa vina primavara? ce semne ati descoperit?

13 comentarii:

Anonim spunea...

Am marit pozele postate azi de tine si am reusit sa vad cu mare bucurie,splendoarea de ghiocei din gradina voastra ,celelalte flori si gazonul care ramane la voi verde tot anul si mi s-a umplut inima de primavara desi la noi e iarna cu adevarat,dar nu cred ca poate sa tina mult,fiindca "îi expira termenul calendaristic".Primavara adevarata o vei aduce tu cand vei veni la noi.Abia astept!!!

Vergi spunea...

@viorica: pt.mine este totusi un semn de intrebare, de ce si-au mutat ghioceii locul, ca de regula infloreau altundeva! si covorul lor este asa de mare , ca nu imi venea sa imi cred ochilor! iarna la voi te rog sa o gonesti, daca tot nu a venit la timp! ar fi culmea sa dau eu de ea! foarte frumos ai gindit, aduc eu primavara si tu stii, ca eu sint din cei care se tin de cuvint1

Medeea76 spunea...

Da, da, si la noi au rasarit primele branduse galbene. Vine, vine, primavara!

mamica de Sebastian spunea...

La mine cit vezi cu ochii e alb si inca mai continua sa ninga.Deci pe la sfirsitul lui Martie aprilie o sa vedem si noi culoarea ierbii..

Vergi spunea...

@medeea: am vazut brindusa si am fost uimita, ca am gindit la fel, scriind noi independent una de alta! ceea ce inseamna ca , tinjim amindoua alaturi de milioane, ce societate buna, dupa primavara! care mai un pic si vine! eu ma bucur, ca pt. prima data dupa ani de zile ma prinde un Martisor in Romania, e cu totul o alta atmosfera, sau ma rog, era cindva!

Vergi spunea...

@mamica de sebastian: din pacate asta e cu clima la voi, dar ma gindesc ca lumea deja s-a invatat si cu asta, mai putin cei care vin din tari mai calde. Culmea, desi mai cade zapada, aici ramine iarba verde si peste iarna, ca sa nu mai spun de cite flori ramin verzi. Totusi nimic nu concureaza cu bucuria mea, cind vad primii ghiocei. Trimit un pic de primavara si la voi,sa te uiti, poate anul asta apara iarba mai repede!

Anonim spunea...

Pacat ca nu pot posta poze aici,ca sa vada toata lumea ce iarna superba dar cumplita in acelasi timp,e la Timisoara.M-am saturat de zapada si ger! Cu doua saptamini inainte aveam si eu ghiocei in gradina,acum nu se mai vad de omat.Doar brazii(tuia) sint verzi,insa si ei tremura de frig.

Anonim spunea...

Vine sfarsitul lui februarie. Vreun semn ?
Eu astept.

Anonim spunea...

la noi e mirosul de pamant reavan primul semn!vine!

Anonim spunea...

@laura:am avut bucuria sa vad pozele cu iarna la timisoara si m-am simtit ca in copilarie! ce sa mai spun de ghiocei, o frumusete! daca e sa se respecte mersul firesc, urmeaza o primavara tot ca in copilaria noastra, cind in perioada babelor aveam voie sa imbracam pt. prima data ciorapi treisferturi!si tot pe vremea aia de 1 mai era prima iesire la plaja la Shag!

Vergi spunea...

@laura: cred ca dorm deja pe mine, desi fiind azi carnavalul in apogeu, nu am lucrat. Am iscalit anonim!!! dar sint eu, vergi

Vergi spunea...

@geomarz: cum se spune asa frumos? orice sfirsit e un inceput!! asa ca dupa ce trece februarie, ca nu are de ales si anul asta avind doar 28 de zile e si mai grabit, soseste precis primavara! cu flori, martisoare, haine usoare ( alora le duc eu dorul, de cind ma stiu urasc sa ma imbrac prea gros ), si multa, multa voie buna!

Vergi spunea...

@luminitza: cu raspunsul pt. tine ajung la cifra mea favorita, 13, deci vei avea o primavara cu noroc! primavara la Paris, ce poate fi mai frumos? cit iubesc eu Kaarst, nu se poate compara, dar fiecare locsor cu frumusetea lui!asa ca si intr-o metropola pamintul miroase la fel, mai ales cind il trezeste cumva la viata primavara!