miercuri, februarie 25, 2009

La revedere


blogul meu si cu mine ne permitem un mic concediu! asa ca nu pot decit sa va spun la revedere pina pe 9 martie, sa sper ca ...o sa va lipsesc si mai ales, ca o sa va bucurati de revenirea noastra!

Nu plec in concediu inainte insa de a va raspunde celor , care nu ma cunoasteti la citeva din afirmatiile de pe leapsha primita de la Cristina. Asadar, imi place ciocolata, soarele, prajiturile cu multa crema si mai ales savarinele! sint cocheta si enervant de ordonata, dar asta te scuteste de multa munca. Imi plac serialele ieftine, viata are destule probleme, ca sa mai caut doar filme cu mesaj! mi-as da camasa de pe mine oricui mi-ar cere sa o dau! in rest tot ce nu apare aici ca imi place, a fost la capitolul , lucruri neadevarate! mai putin treaba cu modestia, nu sint modesta si am parerea mea legata de acest lucru, fiecare om trebuie sa isi cunoasca adevarata valoare si daca ai cu ce sa te mindresti, sa o faci pe toate drumurile, ca pina apar cei care vad asta, s-ar putea sa dureze chiar si o viata intreaga!!si nimeni nu are timp sa astepte o viata intreaga pt. un cuvint bun de apreciere !

16 comentarii:

Sebastian Cochinescu spunea...

Te așteptăm cu drag în România!

Anonim spunea...

Te astept cu mare drag si eu!
Pe curînd!

Anonim spunea...

Sa ai un concediu placut,o sa-mi lipsesi,dar,sint sigura ca vei reveni cu noi si noi teme.Pe curind!

Vergi spunea...

@sebastian: abia astept sa sosesc, sa ne vedem, sa ne bucuram unii de altii!

Vergi spunea...

@viorica: multumesc, ma bucur de pe acum, sper ca sarmalele sint gata!!si...ca ai facut destule!

Vergi spunea...

@laura: multumesc de urari! sigur ca am sa vin si cu ceva idei noi dar cel mai important ramine, ca am sa vin cu sufletul plin de bucurie! desi a mai ramas doar o zi, nu mai am rabdare, as vrea de pe acum, sa se fi inventat ziua macar de 48 de ore!!!

Anonim spunea...

drum bun!sa te intorci cu bine si nu uita de ghiocei:-)

Vergi spunea...

@multumesc, nu am cum uita, i-am si spus lui viorica, ca avem de luat! si o sa gasim precis! o saptamina trece mult prea repede, o sa incercam sa facem ce e mai bine din ea!

Anonim spunea...

Drum bun, abia astept sa ne revedem aici, in Romania! :)

Katja - stapana de Athos spunea...

Hehehe, ce program vei avea! :P

Sa ne revedem cu bine.

Anonim spunea...

concediu cat mai vesel si timp frumos!

Anonim spunea...

@mihai: he, he si inca ce o sa ne revedem chiar miine!!
@katja: chiar un program pe cinste, dar o sa ii facem fata cu totii!!
@maia: multumesc de urari! vesel va fi oricum , cit despre timp se pare ca va fi chiar primavara! plus bucuria de primi martisoare personal, ceea ce nu s-a mai intimplat de multa vreme! si tie o primavara frumoasa!

Anonim spunea...

Eu zic: odihna placuta intre multele activitati!:)

Vergi spunea...

@genius: multumesc mult de tot, o sa imi dau toata silinta! doar ca timpul trece cumplit de repede. Asa ca nu ramine decit sa facem din timp putin cit mai multa bucurie!

Medeea76 spunea...

Vergi, ma bucur ca ne-am intalnit, chiar si asa, mai pe fuga, dar cu multa caldura. Te pupam cu drag si te asteptam pe blog.
Tea intreba de tine de cate ori cere creioane, ca sa nu-ti spun pe unde nu au ajuns stampile cu printese!

Vergi spunea...

@medeea: bucuria ramine de partea mea, au fost o dupa masa si o dimineata minunata!bucuria sa vezi doi copii asa de frumosi si nimic nu iti mai trebuie!si daca bucuria asta e completata si de doi parinti pe masura, am gasit definitia perfectiunii! va felicit, sinteti o familie minunata!