luni, februarie 09, 2009

Unde scrie ca...

Aceasta rubrica nu este permisa copiilor sub 12 ani! Genul postarii: gluma! asa ca pot incepe:

eu sint o persoana cu o solida educatie ardeleneasca-nemteasca, vedeti si din poza postata mai jos ca arat ca o doamna, maninc la o masa cu tot ce apartine unei mese! Si totusi... Ma gindesc nu o data la niste reguli, pe care le incalc cu multa bucurie si imi spun ca scuza,

UNDE SCRIE CA:

- nu am voie sa vorbesc sau sa rid tare in tramvai?
- sa beau apa sau bere direct din sticla?
- sa maninc cartofi prajiti pe strada, desigur luati cu mina direct din punga!!!
- sa injur, fara trimiteri anatomice, asta e de la sine inteles!
- sa imi tai cuminte la restaurant carnea , dupa care pot minca linistita ca nu ma incurc in tacimuri si miini.
- sa trec pe trecere de pietoni si pe rosu dar numai cind nu sint copii in jur !
- sa uit sa spun te rog dar sa nu uit de glasul dulce, doua gafe deodata nu sint permise!

Opresc lista mea aici, m-ar amuza insa sa stiu, ce reguli incalcati voi, va rog sa nu ma dezamagiti si sa imi spuneti, ca nu o faceti niciodata!!!

18 comentarii:

Anonim spunea...

Ha,ha!Nu stiu de unde ti-au venit in minte cele 7 reguli pe care le-ai scris ca n-ar trebui incalcate,dar sunt exact cele pe care nu le respect intotdeauna,desi ma straduiesc.Or mai fi si alte asemenea reguli,dar acum nu-mi vine in minte decat una pe care din pacate(si cu cele mai bune intentii),o incalc destul de des,aceea de a "nu vorbi neintrebata!"

Vergi spunea...

@viorica:uite, asta o uitasem, deci, de ce sa nu vorbesti neintrebata? poate ai ceva de spus! am fost un pic uimita, ca doar tu ai scris , ceea ce ma duce cu gindul, ca cititorii mei sint cuminti, nu incalca reguli de niciun fel, de tinut minte!!!

Anonim spunea...

de obicei si io vorbesc neintrebata, mai bine zis de cele mai multe ori (firea temperamentala e devina) dar incerc sa compensez argumentand interventiile :), apoi: se-ntampla sa ridic vocea (aci mai am de lucru cu mine), imi scapa si cate o vorba neortodoxa, o regula mai grava pe care o incalc e aceea ca incerc sa schimb cate o calitate care mi se pare "nepotrivita" a cuiva, DAR doar in cazul celor foarte apropiati(sora, pustoaica, sot-nu ca as capata probleme cu nervii capului), desi se spune ca trebuie sa ii accepti pe oameni asa cum sunt, dar se pare ca sunt prea incapatanata

Medeea76 spunea...

Da, eu as putea spune mai degraba ca ma abat de la regula generala: nu imi cert (cu atat mai putin bat) copiii, nu calc, nu spal aragazul, nu aspir praful. Adica ce regula spune ca femeia trebuie sa le faca pe toate in casa?

Anonim spunea...

Una dintre reguli este sa nu te asezi pe jos, pe treptele unei catedrale, sau chiar pe caldaram, pe iarba din parcuri. Si totusi, mai ales cand sunt in concediu, undeva intr-o tzara straina, exact asta fac. Imi mai place sa stranut cu maaare zgomot, uneori, desi nici asta nu este frumos! :)

Anonim spunea...

In primul rind,o remarca!
Esti super sexy!
Apoi,cum se zice pe la noi,regulile sint facute pentru a fi "si" incalcate.Deci,si eu ca si multi altii,fortati de imprejurari le incalcam,cu sau fara voie.

Vergi spunea...

@maia: sintem cumva rude? mi-a venit inima la loc, cam ce ai scris tu incape pe lista mea mult prea lunga chiar pe primele locuri! ceea ce nu inseamna ca incerc sa schimb ceva! fiecare abatere e cindva compensata de o parte buna!! ai priceput, am si o lista lunga de parti bune! si legat de cele mai putin bune, cred ca in ziua in care nu as vorbi mai tot timpul, nu as ridica macar o data glasul, nu as face o mie de observatii de la de ce ai calcat pe franjurile de la covor la te miri ce, sotul meu ori si-ar lua alta, ori ar chema pe cineva in stare sa ma faca cum am fost! asa ca ramii cum esti!!

Vergi spunea...

@medeea: sper din suflet ca macar postarea asta sa fie citita de citi mai multi barbati! chiar asa, unde scrie ca o femeie e o sclava si barbatul sotz un pasha, care a fost la gramatica doar la lectia cu verbele, fa-mi si da-mi! cel mai mult mi-a placut la tine propozitia cu nu cert sau bat copiii! de citit de toti parintii, mai ales de multi parinti in Bucuresti, care isi fac ora de educatie pe strada, in tramvai sau unde ii apuca!! asa ca te rog sa ramii la toate punctele la capitolul nu...Din cita lume ne cunoaste putina lume ar crede ca Mircea e in stare sa imi faca dimineata sucul de portocale sau senviciul pt. praxis, el fiind macho imparat prin definitie, totusi cindva a inteles, ca nu ii cade coroana de macho , daca e si om. Eu lucrez destul!

Vergi spunea...

@mihai: de ce sa nu stranuti tare?? aici , daca stranuti in vreun magazin, auzi din toate colturile , sa va fie de bine, sanatate! cit despre statul pe trepte, cred ca ceva mai frumoa nu exista! eu cred, ca noi ca si copii am inventat obiceiul asta, curtea noastra era parca special asa cladita, sa fie fiecare apartament cu treptele lui si vara sa se stea pe ele la povesti fara sfirsit. De la ele la spanische Treppen in Roma a fost doar un pas, nu mi le-as imagina fara puhoi de lume pe ele!

Vergi spunea...

@laura: multumesc de apreciere, o sa ramin cea mai sexy ...senioara toata viata mea!! poza e insa de anul trecut! oricum prin mersul meu de manechin, pot zice ce vor ele manechinele, eu l-am inventat, pe bune m-au dus in clasa a 7-a in cancelarie cu reclamatia unei profesoare , ca o eleva nu umbla asa leganat,am sa fiu cindva cea mai sexy baba, ca mersul nu am cum il schimba! sa nu uit insa de titlul interventiei, dincolo de tonul de gluma, as fi foarte trista sa traim intr-o lume perfecta, in care sa nu facem nicio abatere! si asta o spun eu, care sint disciplina intruchipata!asa ca incalca linistita regulile chiar si cu voia ta! cele care desigur pot fi calcate!

Anonim spunea...

saru-mana pentru vorbele frumoase, m-au bucurat! mult!io sper sa nu schimb ce am bun si sa continui sa invat, un alt fix (ca e .. un stol intreg):))

Anonim spunea...

ahh! uitasem, sunteti intr-adevar une madame tres-tres chic!!! (nu stiu sa zic in germana :((

Vergi spunea...

@maia: cu mult drag! ma refer la vorbele bune! ai sa rizi, in germana se spune sehr chic!!!eine feine Dame! iti suna cunoscut?? multumesc de aprecieri, nu sint mai chic ca alta femeie, am fost o mica pupaza ca si copil si pe masura ce am crescut, ca sa nu spun imbatrinit!!, am ramas la fel. Tzinuta e de mers la servici, merge si intr-o vizita, eu nu vad deosebirea. Educatia noastra a fost, duminica este, cind iesi din casa, asa ca nu exista haine de duminica sau de fiecare zi, exista insa tinute potrivite pt. fiecare ocazie, deci nu in rochie de seara la servici!!

Vergi spunea...

@mircea: l-am intrebat azi pe Mircea, dupa ce citise ce am scris, ce legi incalca el. A fost sincer si a spus, ca sint asa de multe, ce nu am loc pe blog de ele!! il cred!!

Anonim spunea...

Gina,ai uitat sa scrii cine ti-a facut poza asta asa sexy!Eu,Geni
care regret si acum ca nu m-am facut
fotograf de profesie...Dar ce sa fac,in Romania pe vremea mea asta nu era o profesie asa nobila ca cea de dr.stom.Cat despre reguli de comportare eu am fost de cand ma stiu o rebela care nu a facut decat ceea ce i-a placut ei(in limita bunului simt!)iar deviza mea in viata este aceea:cainii latra,caravana trece!De aceea nu mi-a pasat niciodata de parerea altora ci mi-am vazut de drumul meu.Pe toti nu.i poti niciodata multumi oricum.

Anonim spunea...

eu scuip guma pe strada ca mitocanii direct pe jos si cu bolta, nu oricum,ca sa se lipeasca altora de pantof!dar ce mai injur cand mi se lipeste mie una (ca am voie si sa injur:-)

Vergi spunea...

@geni: tu esti fotograful meu oficial, nu exista event fara pozele facute de tine! cu remarca de fiecare data, pt. mami! se bucura foarte tare! cit despre reguli de comportare, de aia exista ,ca sa mai fie si incalcate, repet, pe mine m-ar deprima o lume alcatuita doar din reguli! si cum ai spus, pe toti nu ai cum sa ii multumesti oricum! in orice faci, trebuie sa fi in primul rind tu multumit.

Vergi spunea...

@luminitza: treaba cu guma de mestecat nu e frumoasa dar ai macar curajul sa recunosti si ai si reactia noastra a tuturor, sa ne suparam foarte tare, cind ni se lipeste de pantofii personali! ca injuri foarte bine, omul trebuie sa se mai racoreasca cumva si daca nu sint cuvinte murdare, foarte bine! eu recunosc, vorbesc urit doar cind sint singura acasa dar atunci, ce e la gura mea!!!ma umfla pe mine risul!