miercuri, februarie 04, 2009

Sfaturi practice







scriem despre atitea lucruri, ma gindeam astazi ca nu ar strica , sa venim din cind in cind cu niste sfaturi practice, indiferent de ce natura, fie ele chiar citeva metode de-ale bunicii de scos petele de vin! astazi insa un subiect drag femeilor, in care desigur implicam si barbatii , in sensul, ca ei trebuie sa realizeze concret, ce ne dorim. Ideea mi-a venit de la scena zilnica matinala, fuga la praxis, unde sint margelele, cerceii, cum le combin in viteza? asa ca pt. margele , si aici interveniti voi dragi barbati, l-am rugat pe Mircea sa faca o mica bara pe usa de la dulap, de care am agatat pur si simplu margelele. Le vad in fiecare dimineata pe toate, o secunda si cele dorite sint la gitul meu. Cerceii au fost mutati cu totii intr-o cutie separata, usor de gasit. O alta cutie a devenit domiciliul podoabelor de argint, si cu asta gata, am salvat niste minute pretioase dimineata.



Ce idei aveti voi, cum va descurcati cu spatiul in dulap, rafturile pt. pantofi sau locul pt. podoabe. Lucrurile devin cu fiecare zi parca mai multe si locul pt. ele tot mai mic. Macar unele mici probleme sa le rezolvam. Si unde-s ...mai multe femei ,puterea creste, cit mai multe idei, cu atit mai bine!

15 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai multe bijuterii moderne frumoase,pe care stiu ca le porti mereu asortate perfect la haine si pantofi,in fiecare zi.Sa le porti sanatoasa si sa-ti maresti "colectia"!Te admir inca o data pentru cat de ordonata esti si recunosc ca la capitolul asta,nu reusesc "sa te copiez",desi ma straduiesc de ani de zile...

Anonim spunea...

frumoasa colectia ta de margele!cum faci cu cerceii in aceeasi cutie sa nu se incurce tortitzele?
la mine e simplu, nu port margele decat foarte rar.cerceii nu-i schimb nici atata (ii aveam pe cei de la botez din aur si rubin din care am pierdut unul).au fost rapid inlocuiti cu alta pereche din aur.fiindca eu port doar aur.deci problema e rezolvata.
despre pantofi...auchu!ai atins punctul sensibil ca aici chiar nu mai am loc cunde-i stoca cu fiecare sezon care trece si colectia se mareste.

Medeea76 spunea...

Offf, asa cum scriam la un subiect mai vechi, as putea avea cinci camere pentru nimic si tot nu mi-ar ajunge, deci nu ma descurc cu ordinea, pentru ca umplu instantaneu spatiile goale cu... nimicuri. Insa mi se pare tare buna ideea cu bara!

Katja - stapana de Athos spunea...

La mine e simplu: totul la locul lui. Adica, cerceii cu tortite intr-o cutie, cercelusii mici cu surb intr-o cutie mai mica, cei din argin in alta (idiferent de marime), colierele in trei cutii (toate asezate dupa caprarii), bratarile in alta, brosele in cea destinata lor, clamele la fel in 4 categorii (clame, elastice, agrafe si clesti). Cu alte cuvinte: o gramada de cutii (care seamana intre ele) insa eu stiu care si cu ce e. ;)

Pantofii? Ooooo, da! Doua dulapuri de pantofi asezati frumos si cumintei, fiecare in cutia lui. Toate cutiile identice. Alba-neagra, te gandesti, a? Nop, pentru ca am venit cu ideea de a face poza pantofilor si de a pune poza intr-un sistem foarte fain pe fiecare cutie. Asa ca-i identific rapid. Cand schimb pantofi din cutie, hopa, am schimbat si poza. Usor, nu?

Insa "inventia" cea mai tare este cea a saculetilor cu ciorapi de matase. Ii impachetz frumos, asa... "ca la magazin", si ii pun cam 5-6 intr-un saculet din tul (pe care i-am facut eu). In felul acesta ii vad mai repede pe cei pe care vreau sa-i port, plus ca se pastreaza mult mai bine decat inghesuiti intr-un sertar, nu-i asa? :D

Vergi spunea...

@viorica: pai nu a fost de ales, de mica am tot auzit de ordine, de la 16 ani am auzit de la omi lui lazi "Ordnung muß sein", asa ca m-am conformat. Cert este insa , ca e foarte important sa fi ordonat, eu una repet mereu, sint prea lenesa, sa nu pastrez ordinea deja facuta.Cit despre zdranganelele mele, le iubesc foarte tare si abia astept sa vad, dimineata ce mai combin?

Vergi spunea...

@luminitza: margelele sint majoritatea primite cadou si ma bucur dublu cind le pun, ma gindesc cu drag si la cine mi le-a daruit. Eu am avut mai multe faze , mica fiind mi-am dorit aur ( nu am avut sau am avut prea mult dupa ce m-am maritat cu lazi, s-a transforamt tot in prima noastra masina!!!!), apoi ani de zile mi-a placut argintul, de citiva ani buni insa imi place Modeschmuck si vad ca nu imi trece. Cu pantofii esti trendy, nu mi-as putea imagina femeie sa nu iubeasca pantofii. Iti dau un sfat, daca in dulap nu ai lucruri prea lungi atirnate, sa iti faca Antoine doua rinduri de rafturi, cit sa incapa pantofi. Unica conditie, sa fie stersi pe talpa dupa fiecare purtat.

Vergi spunea...

@medeea: iti dau o idee, cheama-l pe Mircea, iti face o ordine si loc, de nu ai sa crezi ca a fost posibil. Ii trebuie doar un Praktiker in apropiere, cit ai bate din palme, ai totul la indemina, rafturi, dulapioare,cuiere, merita sa incerci.Idea cu bara se poate extinde, adica pe alta usa de dulap poti pune agatatoare mici pt.curele de ex., o alta bara pe o alta usa pt. fulare.Fiecare usa de dulap poate fi exploatata.

Vergi spunea...

@luminitza: am uitat un raspuns, tortitele se mai incurca, desi eu incerc sa pun de la bun inceput cerceii pe perechi.

Vergi spunea...

@katja:eram sigura ca primesc de la tine un raspuns mai detaliat si desigur cu solutii practice.Ideea cu cutiile o aplic si eu, fiind doar trei la numar de fapt , nu le prea incurc.Formidabila ideea cu pantofii in cutie si fotografie pe ei, chiar nu ai cum sa nu ii gasesti.Ideea cu ciorapii e formidabila, iti mai dau un tip, vara , cind nu se poarta ciorapi e bine sa ii speli din cind in cind, nu ai sa crezi dar parca se topesc peste vara. Acelasi lucru cu costumele de baie iarna, din pacate alea chiar se topesc destul de repede, mi s-a rupt inima, cind am descoperit in vara costume rarite , unele chiar putin purtate. Stiu asta de la anyiu, care era reamaiatoare de ciorapi si ma punea vara sa spal ciorapii de nylon.

Sebastian Cochinescu spunea...

Eu niciodată nu am loc destul în dulap... Și cu toate astea zic mereu că n-am destule haine! :)

Anonim spunea...

Buna tema "de casa"!
Eu sint adepta "zorzoanelor" imi plac mult inelele,cerceii(de orice fel)si mai putin bratari,margele.
Am desigur loc anume pentru fiecare.De ex.inelele si bratarile au locul lor,atirnate pe un "trofeu" coarne de cerb.
La capitolul incaltaminte(boala mea) stau f.bine,adica,am o sumedenie pentru fiecare anotimp insa,loc de depozitare...nu am.De aceea,in functie de sezon,o parte din incaltminte merge in pod...!
Dar am in plan,cumpararea unui dulap special,sper sa gasesc unul pe masura.

Vergi spunea...

@laura: foarte bine ca iti plac zorzoanele! mami era deja batrina si totusi la podoabele ei nu ar fi renuntat , cit despre mine sa fi avut mami mai multe degete, ii luam si mai multe inele, tare le iubea! eu ma bucuram de cite ori o vedeam si ...mai adaugam o podoaba! la capitolul pantofi e buna ideea Catalinei, daca ai sa faci rost de dulap, pune-i in cutii , ii gasesti usor. Eu am noroc cu Mircea, care e foarte gospodar, asa ca in camarutza pt. paltoane a pus si rafturi pt. pantofi, multe si tot nu ajung! si ca sa fiu o femeie perfecta , spun de fiecare data, iar nu am ce incalta!!!

Vergi spunea...

@sebastian: asta este crede definitia indirecta a paradoxului, cred, ca toata lumea indiferent de sex are aceasta problema, loc in dulap ,nu, impresia ca nu are haine, da! asa ca solutia, mai cumperi un dulap, mai cumperi haine, problema nu va disparea dar esti mai multumit!

Anonim spunea...

Da,vechea poveste a femeiilor!
Oricite haine,pantofi,genti ar avea...la o adica;apare intrebarea:dar cu ce sa ma imbrac?
Cred cu tarie ca,de cele mai multe ori e un moft al nostru vis-a-vis de moda,tendinte ,aparitii ale unor "dive"la tv.si uitam ce piese minunate avem in garderoba.Ne schimonosim putin,si in final gasim solutia salvatoare!
A nu se intelege ca sint o"rabla"
Imi place la nebunie moda,si regret ca nu am talent sa-mi pun in practica(sa desenez)fanteziile mele....!?

Vergi spunea...

@laura: eu as sfatui pe orice femeie ca inainte de a se hotari sa cumpere o noua toaleta pt. o ocazie speciala, sa caute temeinic in dulap! mi se intimpla nu o data sa fi uitat de cite o rochie, o pereche de pantofi, le descopar si le imbrac cu atita placere, de parca le-as vedea pt. prima data. Acum ai timp, incearca macar pt. tine sa asterni pe hirtie ideile pe care le ai. Eu habar nu am sa desenez dar ani de zile in anii de liceu si studentie ii explicam lui mami , ce imi doresc si ieseau niste tzinute!!!ca sa nu spun, cum ma completa mami, care avea un bun gust inascut si simt pt. moda.