duminică, martie 08, 2009

Jurnal al calatoriei mele






















Mai intii , bine v-am regasit! multe nu pot sa scriu, a fost asa de scurt timpul! zilele insa asa de frumoase, ca m-au despagubit din plin pt. toata alergaura nebuna de fiecare minut parca! imi pare nespus de rau dar nu am reusit sa fac nicio poza cu Bucurestiul. Se pare ca trebuie sa vina cu adevarat primavara, ca sa iti placa orasul, pe care parca il regasesc in fiecare an tot mai darapanat, tot mai urit! am tot incercat sa gasesc ceva pozitiv de scris, de unde, mi se rupe inima de toti cei obligati sa traiasca zi de zi in el, cu circulatia nebuna dar mai ales haotica, cu strazile tot mai desfundate, cladirile tot mai urite!am sperat ca ma va despagubi Clujul, a fost desigur mai frumos dar nu ce stiam o data!! un loc minunat ramine micuta minastire de linga Ploiesti! si desigur cei mai minunati ramineti voi toti cei dragi, pe care v-am revazut ! imi cer scuze fata de cei , pe care nu am apucat sa ii vad , desi mi-am dorit-o din suflet, ramine pe rindul viitor si cum va fi in iunie, mai un pic!! va despagubesc cu citeva poze facute din tren in drumul spre Cluj, si desigur din Cluj! oaspetii de astazi Viorica si Mihai in fata minastirii!si sint convinsa ca vom reintra in cursul normal al vietii de zi cu zi, careia ii apartine in mod sigur si acest blog si cele pe care le citesc cu placere tot zi cu zi!

14 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase poze!Bine ai revenit,si cel mai important,daca te-ai simtit bine in mini vacanta,asta conteaza.Revederea cu cei dragi e un lucru mare si cred ca te-a incarcat cu energie pozitiva.Spor la lucru si de ziua femeii sanatate si fericire iti iurez!

Vergi spunea...

@laura: multumesc de urari, mai ales ca astazi am primit o multime dar numai din romania, ai mei barbati aici( raducu si mircea ) sint de parere, ca e o sarbatoare politica!!!! si scapa ei de flori! pt.mine e una frumoasa, ziua in care tati venea acasa intotdeauna cu flori. A fost minunat de frumos in romania, e asa de odihnitor sa ai o familie mare, unita si foarte frumoasa. Pacat ca timpul a zburat fara mila. Si tie o zi frumoasa, ma gindesc ca ai fost rasfatata!

Anonim spunea...

Daca n-ai fi scris despre scurta ta calatorie la noi si daca n-ai fi postat si cateva poze,mai,mai,ca as putea spune ca am visat ca ne-ai vizitat.Imi pare bine ca vei veni si in luna iunie,cand pomii nu vor mai parea a fi uscati ca acum,cerul va fi mereu senin si cand te vom plimba si prin locuri frumoase,fiindca de fapt Bucurestiul are si el pe ici,pe colo,farmecul lui si vei pleca si cu poze frumoase si impresii placute.

Anonim spunea...

Si eu am sentimentul ca devin tot mai cenusii orasele noastre traditionale, incarcate de sedii bancare si vile de prost gust, construite pe ruinele arhitecturii interbelice. Ma intreb ce vor spune urmasii lacomilor de azi, si mai ales ce vor raspunde acestia in fata istoriei daramate fara nici o urma de remuscare. De bine de rau, mai avem cateva biserici frumoase si manastiri. Daca se va face si peste ele un pod grosolan al turismului, uite, un nou prilej sa ne intristam. Dar, ca sa redevenim bucurosi, vizita ta a fost ca de obicei foarte tonica pentru noi toti si, desi ne vom reintalni in iunie pentru comemorarea unui eveniment trist, ma gandesc ca ne vom sterge cu ceva mai multa usurinta lacrimile la gandul ca cei care inca mai suntem pe-aici, stim sa pretuim cu adevarat fiecare clipa petrecuta impreuna cu cei dragi :)

Anonim spunea...

P.S. La multi ani de 8 martie! :)

Sebastian Cochinescu spunea...

Bine ai revenit!

Vergi spunea...

@viorica: sper din tot sufletul, eu veneam de regula , cind totul era deja verde si inflorit si vorba cuiva, primavara face Bucurestiul frumos si in locurile , pe care de fapt le stii triste si urite! astept sa vedem impreuna si orasul ala fermecator, cum il stiam cindva din cintece!!!

Vergi spunea...

@mihai: mai intii multumesc mult de urari, ce bine, ca in romania a mai ramas traditia martisor si 8 martie! ziua de 8 martie era pt. mine o sarbatoare foarte frumoasa si purtam cu drag zecile de trandafiri din plastic ca pe niste trofee acasa! plus ciuda pe profesoarele" importante " in scoala, cele de matematica si romana, care plecau de la scoala, de parca se mutau undeva!! noi , limbile straine , mai la coada! cit despre orase, asta este, poate se intimpla si minunea sa se mai schimbe cite ceva, sa vedeti, ca s-a facut cite ceva si pt. oras si om! deocamdata tot ce am vazut mi-a rupt inima!triste, urite, din senzatia ca se darima totul acusi!

Vergi spunea...

@sebastian: ca am revenit a fost mai mult decit bine dar ca m-am simtit ca si cum nu as fi lipsit nicio clipa din mijlocul vostru, a fost fenomenal!e bine sa revii , sa te simti iubit si asteptat cu atita drag! asa ca multumesc tuturor din tot sufletul!

Anonim spunea...

P.S.Au iesit frumoase pozele facute din tren.Am dat clic pe ele si s-a vazut zapada mai bine,ca sa nu mai spun de priveliste.

Anonim spunea...

@vergi:timice imagini ai adus de acolo, ma fac sa ma gandesc ce bine ca totusi nu sunt obligata sa le suport zilnic.gandeste-te ca eu mergeam acolo ca sa-mi vad familia (unde si-asa multi erau fiecare ocupatzi cu ale lor sa mai aiba timp si de mine) si tot acelasi gri ma pleznea in fatza.acum astept sa vina ei aici.e mai nedeprimant:-)

Medeea76 spunea...

Vergi draga, bine ai revenit! Urez si eu La Multi Ani! tuturor mamelor cu intarziere, caci eu de 8 Martie am fost cam ocupata ;-)... Vizita voastra mi-a facut placere si abia astept sa ne vedem in culori mai vii!

Vergi spunea...

@luminitza: ai dreptate, cred ca si Bacovia s-ar fi speriat de atita tristete si atita gri! totusi zapada pe munti era minunata, minastirea alba si ea ca zapada si atit de linistita, ca iti venea sa ramii acolo! iar oamenii de rind extrem de draguti, de comunicativi. Nu mi-a venit sa cred, cind un vinzator de ziare ne-a urcat bagajele in tren si seful de tren a coborit, a luat bagajele si ne-a ajutat elegant la coborire! pacat de cine si-a batut joc de tara asta frumoasa si de sufletul oamenilor! sigur ai in final un sentiment de bucurie , ca ai ajuns acasa la ordine, curatenie dar.... si multa ploaie! parca plinge gradina de citeva zile!!!

Vergi spunea...

@medeea: da, da, am vazut cu ce v-ati ocupat voi de 8 martie! cu regret si invidie , ca nu eram si eu de fata, ce mai petreceam!!! ramine pe lista alta data! cit despre culor,ne vedem in iunie, daca nici atunci nu e totul colorat, cind???