marți, mai 19, 2009

Asa a fost de ziua mea

















adica , foarte frumos! parca s-a hotarit sa tina cu mine pina si soarele ! a plouat vineri, a fost soare simbata si a plouat din nou duminica! pt. prima data am avut o buna parte din familie alaturi, nu au lipsit toti prietenii dragi mie. Mincarea ? traditionala, de la sarmale in foi de vitza, opera lui Viorica la sarmale in foi de varza, opera prietenei mele Luli la salata de beuf sau vinete, nu a lipsit nimic! multa voie buna, dansat pina ne-am rupt picioarele! o adevarata zi de neuitat! las mai bine sa vorbeasca citeva poze!

12 comentarii:

Mihai spunea...

Nu va imaginati cat de frumos a fost! Cu lume multa (mai bine de 30 de invitati) si petrecareata, pentru ca absolut toti invitatii sunt oameni care stiu si vor sa se distreze, din toata inima. Mancare buna (s-a mancat cred ca tot ce era pe-acolo, ceea ce inseamna ca au apreciat cu totii cat de bune erau toate felurile), bautura, dulciuri! Muzica, dans, antren! Hehehe, multumim sister pentru frumoasa petrecere. Inca o data, la multi ani!

Viorica spunea...

Sarbatorirea zilei lui Vergi a fost o reusita deplina si datorita modului perfect in care a fost gandita cu multe zile inainte.Rar am vazut pe cineva atat de bine organizat si cu atat de multa bucurie de a fi o gazda atat de perfecta ca Vergi,incepand de la primirea primilor musafiri si terminand cu ordinea desavarsita ramasa in casa dupa plecarea lor,mult dupa miezul noptii.Ma rog la Bunul Dumnezeu sa o tina mereu sanatoasa,"in forma"ca acum,inconjurata de familia si de prietenii care ii pretuiesc toate calitatile si mai ales sinceritatea.

LA MULTI ANI,draga Vergi!

vergi spunea...

@mihai: iti multumesc pt. cuvintele de apreciere! si stiu ca sint din inima si nu din politetze, de la frate la sora! esti oricind binevenit la toate aniversarile noastre! si cum la noi nu lipsesc, pe curind!!!!

vergi spunea...

@viorica: cind zic ca totul este doar o problema de organizare, nu ma crede lumea. Eu cind am mult de lucru imi fac o lista si ma bucur, de cite ori tai un punct implinit! si cind e gata petrecerea , indiferent de ora, nu ma culc pina nu e totul perfect in ordine. Asta de cind la inceput am incercat sa las totul balta pina a doua zi si nu am reusit oricum sa dorm de grija, vai, cum arata barul. Aici un cuvint de multumire si la adresa lui mircea, care a instalat masina de spalat vase si in bar, asa ca la doua masini imposibil sa nu fie gata ultimul pahar in timp record! sper ca te-am convins sa vii de acum de ziua mea!

maia spunea...

Multa fericire si sanatate va urez, cu admiratie ! Si multe bucurii!

Katja - stapana de Athos spunea...

Ce petrecere frumoasa! Acum chiar ne pare rau ca n-am putut ajunge si noi... :(

vergi spunea...

@maia: multumesc din toata inima! sper din suflet ca mai departe sa ramina macar ca pina acum si voi fi fericita! sa ramin sanatoasa, sa imi bat cindva capul la party de 100 de ani cu ce ma imbrac, ( eu sint in stare!!!!) si mai ales sa am alaturi de mine familia mea si atitia prieteni dragi, chiar si din cei pe care inca nu ii cunosc personal!

vergi spunea...

@katja:chiar sa va para rau, mai ales ca am aflat ca si concertul acela s-a aminat! nu au intrat insa zilele in sac, asa ca va asteptam cu drag oricind! daca nu e ziua noastra, inventam noi un motiv si tot chefuim!!

laura spunea...

Pozele graiesc si eu nu pot decit sa ma bucur la vederea lor.
Sa fi fericita si sa traiesti o mie de ani cu sanatate si voie buna.Frumoasa locuinta,minunate poze!

vergi spunea...

@laura: multumesc de urari, o mie de ani e cam mult dar am citit undeva ca nu imposibil! eu ma multumesc si cu o suta!!!! cu adevarat pozele nu mint niciodata, casa noastra e frumoasa in primul rind pt. noi, ptc. a fost aranjata cu multa dragoste si daruire.Dar cel mai frumos ramine ca traim linga o metropola, Düsseldorf intr-o mare de verdeata.

luminitza spunea...

se vede ca a fost o petrecere frumoasa din care nu a lipsit nimic si mai ales voia buna!si un mic amanunt pe care nu pot sa nu-l remarc:vergi iti sta foarte bine cu ruj!
la multi ani inca odata de la paris!

vergi spunea...

@luminitza: multumesc mult pt.aprecieri, a fost chiar o petrecere frumoasa dar ca sa fim si drepti, ce petrecere nu e frumoasa? treaba cu rujul e veche de cind lumea, adica la fiecare party aud critica, ca nu ma rujez. Adevarul este ca si uit, se sterge rujul si de fapt eu nu ma rujez decit rar de tot. Eu am ramas la parerea mea ca ceva ce nu e de iesit in relief la o persoana, mai bine sa ramina cumva ascuns, adica o gura frumoasa trebuie rujata , e si mai frumoasa. Eu am gura mare!!!! dar buze subtiri, ce sa le mai vada lumea!!!!totusi am sa ma mai rujez macar din cind in cind!