duminică, mai 10, 2009

Sa redevenim copii!




eu sint , ceea ce conform actelor mele de identitate se numeste un om in toata firea! un matur sau mai degraba o matura serioasa, iesita de cind lumea din copilarie! si totusi mi se face asa de dor de copilarie, mi se face asa de dor citeodata sa fiu din nou copil, sa fac lucruri traznite si toata lumea in jurul meu sa fie incintata de asta! sa ma simt ca un erou adevarat pt. te miri ce pozna facuta! gindurile acestea m-au incercat astazi, cind am vazut pozele facute Vioricai ieri! eram in vizita la niste prieteni. In gradina , nici nu stiu cum se numeste de fapt, un fel de platforma de sarit! cit ai bate din palme Viorica s-a si catarat pe ea si a inceput sa sara ca o minge !!! mai sus, si mai sus! si asta cu un haz nebun, ca sa o fi intrebat , citi ani are mi-ar fi raspuns pe loc, 10!!!! marturisesc ca nu m-am incumetat sa ii fac concurenta, dar m-am intrebat pe loc, cind am fost eu doamna de azi ultima data un copil ? ca doar e voie si nu te intreaba nimeni de buletin! cind ati fost voi ultima data copii?? povestiti-mi intimplarea!

17 comentarii:

viorica spunea...

Ce fain a fooost!!!Acuma ii inteleg pe copilasii care stau cuminti impreuna cu parintii lor, la coada minute in sir prin parcuri special amenajate,sa le vina randul "zboare" in voie pe asemenea instalatii.Data viitoare poate am sa reusesc si niste figuri spectaculoase prin aer(ha,ha,ha!).Si iar zic:ce fain a fost,ce grozav sa fi din nou copil!

laura spunea...

Exceptionale poze!Viorica esti totala,chiar arati ca o copilita fericita!
Nu-mi amintesc de ceva anume,dar simt copilul din mine cind ma joc cu mita lui mama sau cind vorbesc cu pasarile,melcii etc...Sau cum s-antimplat azi,plecind de la mama,la poarta are un corcodus si,ca in copilarie am agatat o creanga si am cules corcoduse verzi pe care le-am topit intr-o clipa.Cind eram copil mincam toate verzaturile posibile pina mi se sterpezeau dintii.

vergi spunea...

@viorica: chiar fain a fost si inca o data, toata admiratia ca te-ai incumetat sa te catzeri acolo! ca deja urcatul fara scara , a fost o proba de curaj si pe cind a aparut scara, tu deja sareai ca o mingiutza! rindul viitor incerc si eu dar fara martori, daca ma blamez, macar sa nu vada nimeni!!

vergi spunea...

@laura: ai trecut examenul de copil! ptc. furatul de fructe si de regula pina nu erau coapte, era proba de curaj a fiecarui copil! sa le cumperi acum din piata, oricite ai lua, nu cred ca au gustul acela din copilarie, cind de regula le furam! sa te joci cu o mitza, sa vorbesti cu pasarelele e ceva minunat! ca o coincidenta , viorica tocmai vorbea cu o mierla, cind iti scriam!

laura spunea...

Sa va bucurati una de cealalta,o vacanta frumoasa si plina de aventuri Vioricai!

Mihai spunea...

Hahaha! Cand am fost copil, mai recent? Acum cateva ore! M-am urcat pe o stanca mare la munte (spre Zaganu, de la Muntele Rosu din Cheia), pana in varful ei, chiar daca e clar ca nimeni nu o facea, in mod normal. Nimeni decat, desigur, vreun copil ... "mare" :)) Dar tot eu vin si spun: dragi copii, asa ceva nu e voie sa faceti!!! Pozele cu Viori sunt super! :)

Anonim spunea...

inca de cand am vazut pozele astea pe mail m-am distrat.dar cea carea s-a distrat cel mai tare e gogoica!
ultima oara cand am fost copil exact pe asa ceva am tzopait cot la cot cu luca si cu tony la un parc pentru copii.

Anonim spunea...

p.s.felicitari si fotografei pentru asemenea moment surprins la marele fix care , apropos, cred ca auitat sa ne spuna si cand s-a simtit ea copil ultima oara:-)

vergi spunea...

@mihai: foarte bine ai facut si sfatul dat copiilor e foarte bine venit, ca norocul ca niciun copil nu citeste blogul meu!! sau mai stii? totusi in situatii de astea sa fi atent cit de periculos este! eu una nu am avut curaj sa sar! rindul viitor insa promit!eu ma simt copil mai ales pe strada, cind ma infurie cineva si imi vine sa scot limba dar ma abtin la timp!

vergi spunea...

@luminitza: poti sa fi sigura ca gogoica a avut un haz nebun la atita tzopaiala, abia am reusit sa o convingem sa coboare. Cit despre fotografie am tras eu concluzia , ca nu e chiar asa usor sa faci o fotografie, tzac si gata!!! am incercat nu stiu de cite ori, pina am prins chiar zborul! cit despre mine copil, pai cam in fiecare zi ma simt copil si mai precis , de cite ori deschid dulapul in partea in care e ciocolata, imi iau o bucatica, colesterolul saracu!!! dar am un sentiment de victorie ca am furat si nu m-a prins nimeni!sa nu spui la nimeni, treaba asta se petrece zilnic!

Luminitza spunea...

phiiii!ce confesiune!te-am prins!uite-asa am sa fac eu acum cu niste fistic care zace de la picknik incoace in raftul de la bucatarie si nu se indura nimeni de el:-))

Anonim spunea...

si na ca intre timp le-a facut altcineva de petrecanie, asa ca a terbuit sa ma multumesc cu un iaurt:-)))

vergi spunea...

@luminitza: de un singur lucru te pot asigura, nu a fost luca hotzul!! ca nu ajunge la sertar sau???? fa certari, bun si iaurtul!!!!

Mihai spunea...

Deja suntem in 13 mai, asa ca iti urez "La multi ani!", draga sister Vergi si numai bucurii :)

Sebastian Cochinescu spunea...

LA MULȚI ANI VERGI!!!

vergi spunea...

@mihai: ai reusit sa fi printre primii la urarile citie abia azi dimineata! multumesc mult de tot , tu ai si avantajul ca ma poti trage simbata de urechi!!! abia astept!

vergi spunea...

@sebastain: multumesc mult de tot, urarile tale au fost chiar primele! pai , deine liebe tante hat das auch verdient!!! inca o data multumesc din tot sufletul!