duminică, mai 24, 2009

Nelu-Mielu la noi















asa il rasfatam noi pe fratele nostru cel mic, el este Nelu-Mielu pt. mine si Viorica, Mihai pt. restul omenirii!!! a stat o saptamina la noi si m-a facut sa ma gindesc la modul foarte serios, ce putin ii trebuie cuiva sa fie cu adevarat fericit! a fost o saptamina minunata, cind am mai fost noi fratii impreuna? sigur ca ne parea rau ca nu era si Nicu dar macar noi trei nu am scapat cred o clipa , sa nu ne gindim la copilarie, la anii frumosi care au trecut si mai ales la anii frumosi , care ne asteapta in mod precis. Nelu-Mielu e un baiat extraordinar, o enciclopedie pe doua picioare de om!!!, cu care poti vorbi despre absolut orice subiect si poti fi sigur, ca nu se poate sa nu fi auzit de el! si mai este un copil mare, in stare sa se bucure de orice, pina si de o stanca imaginara, pe care sa se catzere!!un om cu umor, spontan, care a cucerit aici pe toata lumea!! si nu in ultimul rind cu modestia de care a dat dovada. Am cules citeva fotografii, sa reflecte cit de cit, cum a fost la noi! Draga Nelu-Mielu, sa mai vii, te asteptam cu totii cu mult drag! P.S. Si ca sa va stirnesc un pic, pe cine asteptati voi cu mult drag?
P.P.S. Nu am rezistat si am urcat si pe podiumul invingatorilor, din hala de tenis a lui Lazi!!!!

9 comentarii:

Nelu-Mielu spunea...

Plin de modestie, zici? :)) (hahaha)... Pai, hai s-o si "dovedesc": ma bucur ca mi-ai gasit un nume atat de dragut, Nelu-Mielu (s-o zicem pe-aia dreapta, asta e din cauza ca dupa ce imi tuna si-mi fulgera din te miri ce, evident ca devin bland ca un ... miel, eu fiind in Zodia Berbecului). Stii de ce? Pai ia gandeste-te, insusi marele Enescu era numit de cei din familie, ba Ghita, ba Ghitisorule! Hehehe, pai noi, "marii" artisti de dupa dansul, sa ne lasam mai prejos? Asa ca mie imi sunt dragi toate aceste apelative, Nelucu imi spunea mami cand eram mic, si, foarte frumos, Ionica sau Lucu, imi zicea tati :) Sederea la voi a fost foarte placuta, prietenii vostri Luli, Tavi, copiii lor, sunt gazde minunate, ca sa nu mai zic de Ute si Radu sau de Lazi. Iti multumesc pt frumoasa surpriza de a posta cateva imagini cu mine, cu atat mai mult cu cat, pe moment, eu nu reusesc sa scriu pe blogul meu. Promit insa ca imediat ce se va remedia problema de administrare a blogului, voi posta si eu fotografii de la voi.

Sebastian Cochinescu spunea...

Mulțumesc pentru sejurul de vis oferit tatălui meu!
Pe tine te așteptăm cu drag, cum ți-am spus și la telefon. :)

Mihai cel Nelu-Mielu spunea...

P.S. Sa raspund si la intrebarea ta: pe cine astept cu drag? Eu ii astept cu dor si drag pe Luca, Lumi si Antoine, pt ca nu i-am mai vazut de mult, te asteptam pe tine care vei veni peste cateva saptamani. Mi-ar placea sa vina aici si Mircea. Tot cu drag ii astept la mosie pe Nicu si familia lui. Cu drag ii astept pe Sebi, Cata, Ana, Tea, Cris, Robert, Viori. Sincer, mi-as dori sa vina mai des parintii Catalinei si parintii lui Robert. Le-am tot promis prietenilor mei Bogdan Stoicescu, Mihai Vasile, Valter Paraschivescu, Ioan Vieru, Dragos Lipan, Nicu Lupu (lista e mai mare) sa facem un gratar la mosie, sa bem o bere si uite ca a venit vremea cea frumoasa, asa ca desigur ii astept si pe ei :)

vergi spunea...

@mihai: nu am exagerat cu nimic cind am scris, ca toata lumea aici a fost cucerita de tine! si legat de fericire, cind aud cuvintul eu ma gindesc de fiecare data la Budulea Taichii lui Slavici si cum plingeau cu totii de fericire in lant, de la Budulea al batrin la Buduleasa!! asa cred ca ai plins tu de fericire vazind ce copii minunati ai, cum ai fost asteptat de la mic la mare la aeroport, cum lui Sebi nu i-a fost mult sa urce pe motocicleta si sa vina imediat, sa isi vada tatal! cred ca ana si tea s-au bucurat imens sa te revada si inca intr-un loc asa de deosebit, un aeroport, cit despre Cris si Robert, minunati copii! de cine te-ai bucura tu? lista e mare dar ce frumos sa poti face o lista asa de mare! o sa vina cu totii cindva, eu oricum sosesc curind!!

vergi spunea...

@sebastian: am facut-o cu tot dragul, asa cum o facem de fiecare data, cind vine cineva drag din familie la noi. Cu atit mai mult Nelu, care din pacate vine si foarte rar si este o persoana asa de fermecatoare, cind vrea, ha, ha!!!a cucerit efectiv pe toata lumea, ute si radu au fost incintati de micul lui concert, de parca nu mai era pianul lor asa de dezacordat! lazi se bucura , cind vine cineva din familie si aici puncte bune pt. el, familia noastra a ramas in continuare familia lui! va asteptam si pe voi cu mai mult timp, sa putem iesi macar impreuna la toti dragi, care ne asteapta aici! nu pe ultimul loc in lista, luli si toata familia ei!

viorica spunea...

Multumesc pentru poza pe care ai postat-o cu premiantii turneului de tenis,la care am ocupat(abuziv!) locul trei,fiind unul din cele doua ramase libere pe podium...

vergi spunea...

@viorica: pai treaba statea asa, Nelu s-a si instalat pe locul I, eu am preferat sa astept sa se elibereze podiumul, sa trec eu repede pe locul I, iar tu modesta ca de fiecare data si constienta de valoarea ta de ..tenismena, exista asa un cuvint??, ai trecut cuminte pe locul trei si de ciuda, ai luat si un pahar cu suc de mere in mina. Bine acidulat, sa iti mai treaca din dezamagire! si cu convingerea ca eram mai ca un pahar de sampanie!

Anonim spunea...

casa casa, masina masina,podiumul podium , dar pianina, a cui e, ca nu tin minte alti muzicieni inafara de cei care au petrecut sejourul acolo,respectiv mihai si viorica?

vergi spunea...

@luminitza: pianul este al lui ute , amintire din copilaria ei, cind lua ore de pian si nu stia cum sa scape de ele! e insa foarte frumos, asa ca e pe post de decoratie in casa si contrast intre aranajamenul supramodern si pianul cel vechi !a cintat la el cu multa bucurie si sebi! si viorica si acum a fost rindul lui mihai, care repet, a cintat formidabil si intr-o viteza, de ne temeam ca isi pierde degetele!!!