luni, mai 04, 2009

A inflorit liliacul!!






















prinsi de atitea evenimente, sarbatori, concediu , era sa nu observ ca a venit cu adevarat primavara! totul este verde, inflorit, cind si cum de nu am vazut? ma simt ca in poezia aia, " dumneata esti mai aproape, ia-l de mineca putin" dar acolo era vorba de un scaiete , aici de gradina noastra!!! o fi incercat sa ma ia de mineca azi Ingerasul, liliacul e doar linga el! asa ca mi-a venit sa dau un chiot de bucurie, sa vad liliacul inflorit! pina si mica salcie din vasul de la intrare a inverzit toata! din pacate nu tin mult florile astea minunate dar macar cind ne desfata ochii si sufletul sa nu trecem pe linga ele , fara sa le vedem. Asa ca las pozele sa vorbeasca, impartiti cu mine bucuria florilor , care au inflorit din nou, asa cum o vor face primavara de primavara!

10 comentarii:

Anonim spunea...

azi mi-am bagat nasul intr-o tufa de liliac si am simtit aceeasi bucurie launtrica despre care vorbesti!maine poimaine-i iarna asa ca sa ne bucuram de primavara:-)

vergi spunea...

@luminitza: mie imi vine sa rid, ca in viteza in care traim , abia astazi am simtit si eu ce frumos miroase liliacul, ce frumos este! nu ma gindesc la iarna , care oricum vine si fara permisiunea mea! acum ma bucur de florile din gradina, de florile de pe strada, florile vecinilor, din fericire germania e tara florilor!

viorica spunea...

Abia astept sa vad florile"pe viu",mai ales liliacul care e deosebit bogat si frumos!E o vorba care mi-a placut cand am auzit-o prima oara:"numai maine nu-i poimaine".

Mihai spunea...

Gand la gand cu bucurie! A inflorit liliacul si la mosie, dar nu i-am facut inca poze. Asa ca ii voi face cat mai curand, mai ales ca fotografiile tale sunt atat de convingatoare. Noi avem pe-aici si "Mana Maicii Domnului", cred ca i se mai zice si "Lamaitza", care va inflori in curand si are un miros tare frumos. Nu trebuie sa traim in viteza. Eu deja cred ca am exasperat pe toata lumea cu aceasta expresie: "sa vorbesti cu firul de iarba". Chiar asa, macar 2 sau 3 minute pe zi trebuie sa-ti faci timp sa vorbesti cu ... firul de iarba. Asta e viata, cu adevarat. Restul sunt ... probleme. Iar pentru probleme, da-le-n colo, vorba lui Scarlett O'Hara din Pe aripile vantului: "Si maine e o zi!" :)

Katja - stapana de Athos spunea...

Si noi ne bucuram de frumusetea primaverii. Ne-au inflorit margaretele pe balcon, irisii au scos timid nasucul si ne vor incanta si ei cu frumusetea lor indigo... Nu mai zic si de lalelele plantate tarziu (pentru ca au venit toooocmai din Olanda). Preconizam ca in 2 saptamani vom admira petalele albastre si cele negre care vor rasari din bulbi. :)

vergi spunea...

@viorica: din fericire pina miine nu mai e mult si poti sa iti aduci in casa o ramurica de liliac alb, ca e asa de frumos si gras, ca parca nu e de adevarat! si miroase!!!!!

vergi spunea...

@mihai: cunostiintele mele in ale florilor sint foarte reduse, cunosc doar cele de baza, asa ca mi-e teama ca nu stiu care e lamiitza! sa vorbesti cu firul de iarba e o treaba buna de tot, daca...il mai ai! mircea a facut o actiune pe care eu o urasc, mai ales ca acum a fost cam tirziu, a smuls cu o masina tot ce e buruiana in iarba, asa ca a ramas gradina cheala!!! a pus iarba noua, ingrasamint, de azi a inceput sa ploua ,sa speram ca pina la party de ziua mea avem iarba!! cert este ca pt. orice exista din fericire si un miine!uite, pina si pt. iarba mea!!!

vergi spunea...

@katja: wow!! balcoane pline de flori sint pt. mine un spectacol fascinant, le iubesc de doua ori, o data ca imi incinta ochii si apoi ca inseamna ca in casa cu pricina locuiesc oameni buni. Care se gindesc si la cei care trecind pe linga casa lor isi incinta ochii de atita frumusete. IN Germania se cheltuie anual sume imense pt. flori si asta mi se pare fenomenal. Si ma duce cu gindul la copilaria mea, cind nu cred ca exista casa , sa nu aiba in fatza macar citeva floricele.Si nu le distrugea nimeni!

laura spunea...

Frumoase poze,sa va bucurati din plin de o asemenea gradina.Eu aici unde m-am mutat de 3 ani,am doar pomi trandafiri plantati anul acesta,in rest,trandafiri obisnuiti,flori de primavara care au trecut deja,mult gazon si citiva pomi fructiferi.

vergi spunea...

@laura: aveti tot timpul sa mai mariti gradina, noi pe linga ca stam de 11 ani in casa asta, am si cumparat-o cu o gradina ca o gura de rai. Din pacate si eu o recunosc, mie nu imi place sa lucrez in gradina, e doar sarcina lui mircea si desigur se descurca mai greu, o face insa cu multa placere, spre marea bucurie si simpatie a vecinilor! dar imi place sa ma uit, cit de frumoasa e gradina si cum se schimba de la un anotimp la altul. Si sa ii fac nenumarate fotografii!!!