sâmbătă, mai 30, 2009

Picknick la Roermond





































asa cum rar se intimpla aici de fapt, am avut bucuria unei mici minuni, adica sarbatoare ( Rusaliile ) si multa vreme buna! trei zile libere, trei zile cu soare, asta da perspectiva. Asa ca nu am stat mult pe ginduri azi dimineata, am pregatit un cosh cu merinde , am incarcat masina cu paturi, saltele si ce ii mai trebuie omului la iarba verde si la Roermond ( Olanda )cu noi! cel mai bucuros Mircea, si-a luat tot felul de undite, a si bagat spaima in toti pestii lacului , doar cind au vazut cutia cu vermushi! pina nu uit, nu s-a apropiat niciun peste de undita lui! ne-a debarcat pe mine si pe Viorica pe malul celalalt intr-o mica poenita si la treaba cu el. Si cu noi la fel, soare, barci de tot felul, lebada , care s-a imprietenit pe loc cu Viorica , care inimoasa cum este a renunatat la o buna parte din piinea ei si desigur atacul la coshul nostru de merinde! o zi frumoasa de tot, dovada, multele fotografii facute!

11 comentarii:

viorica spunea...

Azi a fost o zi deosebit de frumoasa pentru mine,mai ales dat fiind faptul ca nu am prea multe ocazii de iesit "la iarba verde".M-am bucurat si de o organizare perfecta a picknicului,din partea lui Vergi si Mircea,care au ales si un loc de vis,gasit parca printr-o minune,intr-o aglomeratie de "zile mari",intr-o poienita care parca ne astepta doar pe noi,plina cu iarba verde,flori de camp,ciripit de pasarele,pe malul unui lac plin cu ambarcatiuni de toate felurile,incepand de la yahturi uriase,terminand cu caiacuri de doua persoane,ratzuste si lebede care alunecau pe apa nestingherite de forfota care le inconjura.Daca nu mi-ar fi fost frica sa nu ma ciupeasca de degete,as fi lasat lebada sa-mi manance din palma.E drept ca ne-a cam ars soarele,dar abia astept sa vad unde vom mai petrece si maine o zi "de vis".

vergi spunea...

@viorica: multumesc, s-a adeverit ca impreuna sintem un team bun! ce nu am scris eu , ai completat tu cu multa poezie si gingasie! si chiar asa a fost, toata poenita era a noastra si sa nu fi trecut atitea vaporase si barci tot lacul cu lebede cu tot al nostru era!

Anonim spunea...

ce faina zi si superbe imagini!la noi picknicul a devenit aproape obicei saptamanal!acolo in padurea de la o azvarlitura de batz de noi , unde tot barci, lebede si razte troneaza pe lac, ba mai sunt si pauni in toata splendoarea printre oamenii care chefuiesc la terase sau pe patura,pauni de care sunt sigura ca daca ar fi fost in romania, ar fi ramas fara pene-n coada secunda a doua:-))
sa va fie de bine si sa va tzinetzi obiceiul ca natura face bine intotdeauna!

vergi spunea...

@luminitza: si eu sint de parere ca niciunde nu poate fi mai frumos decit un pic in natura! ieri la roermond era vorba aia sfirsitul lumii, ma si gindeam ca nu cred ca a mai ramas om in casa! pina si cu caiace mici erau pe drum. O pereche a oprit chiar linga noi, au scos o patura, o cutie cu mincare, s-au odihnit si au plecat mai departe sa ...consume pe lac caloriile abia mincate!cel mai tare m-am bucurat ca am putut sa o avem si pe viorica alaturi de noi, care a gustat din plin fiecare clipa! era in stare sa fotografieze si firele de iarba!

Mihai spunea...

Binenteles ca sunt "gelos" pe aceasta plimbare a voastra, pt. ca eu am plecat mai devreme doar cu cateva zile. Glumesc desigur, ma bucur mai ales pentru Viori, care mai sta doar cateva zile pe-acolo. Daca as fi venit si eu cu voi, i-as fi tinut companie lui Mircea, cantandu-i "Pescarul amator" pe care-l auzeam la radio cand eram copil, era o piesa interpretata de vestitul Trio Grigoriu! :)) Frumoase poze! P.S. Puteti asculta cantecul apasand pe cuvintele "Pescarul amator". Enjoy! :)

laura spunea...

"De dimineata linga lac pescarul amator,a pescuit fara permis si-l prinse-un vinator...."
Parca asa sunau versurile din cintecul lui Trio Grigoriu.Au farmecul lor acele slagare din tineretile noastre.
Frumoase poze,la cit mai multe iesiri in natura!

vergi spunea...

@mihai: chiar ai de ce sa fi gelos si sa nu fi fost la tine parca fiecare minut numarat, in mod precis ajungeam si la roermond! asa ca pune pe lista pt. data viitoare. Cit despre pescarul amator, chiar o sa i-o cint lui mircea, de cite ori merge la pescuit! ca poate, poate se rataceste vreun peste si la el.

vergi spunea...

@laura: m-ai convins, daca si tu si nelu imi spuneti de pescarul amator, trebuie sa ii cint lui mircea melodia. Iesim destul de des, din fericire de data asta a tinut si vremea cu noi, unicul dusman aici. Ca in rest avem norocul sa fim inconjurati de locuri unul mai frumos ca altul.

vergi spunea...

@mihai: mircea iti multumeste pt.cintecul cu pescarul, care ne-a amuzat peste masura. Plus ca am aflat ce a facut mircea de fapt doua zile pe lac, invata viermushii sa inoate!!! ha, ha, ha!!!

Mihai spunea...

Ma bucur ca ati putut asculta melodia urmarind linkul meu, pt ca nu stiam daca sunt rezolvate toate problemele tehnice ale computerului :)

vergi spunea...

@mihai: he, he laptopul meu e perfect, pus la punct si de tine, mai mare dragul sa muncesc acum la el. Danke schön!