miercuri, mai 13, 2009

Astazi e ziua mea!


stiu o multime de oameni, care daca ar putea, ar scoate din calendar ziua lor de nastere! ce prostie, cu si fara voia noastra tempus irreparabile fugit, dar daca tot fugit, de ce sa nu o faca frumos? asa ca eu si asta de cind ma stiu, am de ziua mea un sentiment deosebit, este pt.mine cea mai mare sarbatoare, chiar si mai mare ca si Craciunul ( si asta deja din copilarie ) , ptc. pur si simplu aceasta este a mea, imi apartine doar mie! era ziua , in care copil fiind, eram vioara intii in casa, toata lumea se invirtea in jurul meu, primeam daruri, veneau copii la mine! cea mai " dureroasa" amintire ramine cea, cind implinisem 7 ani! un copil imi adusese o farfurie cu cirese si am refuzat sa le impart cu ceilalti copii! parca ma vad si acum , aparind ca o leoaica farfuria MEA!! si nici azi nu inteleg, de ce nu au priceput si ceilalti asta!! finalul, ciresele au ajuns la toti copiii, le-au mincat si plecat acasa si eu am ramas trista si neinteleasa! drept care de atunci ani de zile la cadoul de ziua mea se adauga un manunchi de cirese!!! ironia sortii, nu imi plac ciresele si nu stiu , cind am mincat ultima data macar o cireasa! deci, astazi e ziua mea, mi-o doresc frumoasa , imi doresc multa sanatate mie si intregii mele familii, prietenilor si tuturor care ma cunosc! de ce sa mint? imi doresc si o multime de daruri! primul a si venit aseara, cind probabil cu gindul ca e tirziu, s-a protzapitviorica in fata mea si mi-a spus foarte hotarit, stii ceva, tu esti nascuta in romania, asa ca acum aici e 11, deci in romania 12, la multi ani!! dupa care mi-a dat o felicitare si o cutituta , in care se gasea o cruciulita de aur! m-a emotionat, cum rar mi se intimpla mie! fix la ora 12 m-a tras mircea de urechi si de azi de la ora 7 tot in telefoane o duc! multumesc de pe acum tuturor, care au sunat sau o vor face! si ca in fiecare an gindul cald si plin de recunostiinta lui mami si tati, care nu s-au speriat de greutatile vietii de atunci, mi-au dat viata , ocrotit si facut din mine, ceea ce sint si astazi! un om implinit, cu o viata si o familie frumoasa!

14 comentarii:

viorica spunea...

LA MULTI ANI draga Vergi!Sa fii mereu sanatoasa,vesela,tanara si inconjurata de dragostea familiei si a prietenilor!
Cu drag,Viorica.
P.S.Frumoasa poza postata,facuta acum patru zile.

Katja - stapana de Athos spunea...

La Multi Ani Vergi! Iti dorim o zi superba azi, cu soare, bucurie si multe surprize placute. Sanatatea si banii sunt si ei pe lista noastra de urari. Dragostea lui Mircea si a celor dragi tie e obligatorie! Iar sambata, cand o sa fie party, sa stralucesti si sa-i cuceresti pe toti prin prezenta ta! La multi ani Vergi!

Cata & Sebi

Anonim spunea...

la multi ani!
nu stii cu cat drag imi aduc aminte cum purtam cate ceva de ziua mea primit cadou de la tine si nu uit cum ma intrebai de fiecare data: a avut succes..?
hehe!e randul meu sa te intreb de reactia celor care-ti vor vedea pantofii primiti de ziua ta pe care ma bucur mult ca ai decis sa-i portzi sambata la petrecerea fantastica cu prietenii!

multa sanatate si bucurii iti dorim cu drag, mica familie pariziana!

vergi spunea...

@viorica:multumesc mult de tot pt. urari! pai treaba sta asa, vesela sint de felul meu, sanatoasa ma tine Bunul Dumnezeu si tinara o sa ma straduiesc sa ramin macar pina la 100 de ani, cind am pe lista prima operatie estetica!!!

vergi spunea...

@katja: iti multumesc si tie si lui sebi ( care a fost primul cu gindul la mine , dupa cum arata ora de pe blog!!!!) pt. gindurile bune. Si mai ales multumesc de lista , ati dorit cele doua puncte de baza, sanatate si bani, daca asta este, e tot! cit despre party la atita lume voi fi multumita sa reusesc sa fiu o gazda buna!

vergi spunea...

@luminitza: abia astept si eu sa imi port pantofii cei noi si traznet! in parte insa au fost admirati la party saptamina trecuta, acum nu va dormi de grija ca nu ii au restul de prietene!!!multumesc mult de tot de urari si de telefonul de azi dimineata! si lui luca, care a venit si el la telefon!

Sebastian Cochinescu spunea...

La mulți ani!!!

laura spunea...

La multi ani,te felicit pentru rindurile scrise,atit de frumos si sincer ai exprimat ce simti.Sa ai o seara placuta(e deja ora 20 la noi)sanatate si vise implinite!
Te pup!

mamica de Sebastian spunea...

La multi ani si de la noi,sa te bucuri de viata la fel de frumos ca si pina acu:)

vergi spunea...

@sebi: multumesc inca o data de urari si de surpriza cu filmul cu athos! si voua tot binele din lume!

vergi spunea...

@laura: multumesc de urari! abia am sosit acasa si nu am apucat sa citesc toata posta , in viteza totusi cea de pe blog! am petrecut o seara minunata la un restaurant chinezesc. Au fost cele patru asistente ale noastre, noi cu viorica si raducu cu ute. O atmosfera placuta si in final o mare surpriza din partea restaurantului, aflind ca e ziua mea, mi-au daruit o fata de masa de matase! asta da service!

vergi spunea...

@mamica de sebastian: bine ai revenit pe blog, iti simteam lipsa dar eu sint in masura sa inteleg, ce catastrofa sa nu ai timp! multumesc mult de tot de urari si voua tot binele din lume!

Mihai spunea...

La multi ani, iti mai spun o data si aici, cu tot dragul! :)

vergi spunea...

@mihai: multumesc mult de tot cu la fel de mult drag!